Made in Greece: Ο Βασίλης Μπαρτζώκας επιβάλει το ελληνικό design σε Ευρώπη, Κίνα και Αμερική!

"Dreamer, Doer, Motivator, Entrepreneur", είναι τα χαρακτηριστικά με τα οποία περιγράφει το προφίλ του στα social media ο Βασίλης Μπαρτζώκας, ο οποίος κατάφερε να κλείσει το Design, την δημιουργία, την Αρχιτεκτονική, την Φωτογραφία, τη διαφήμιση, το Motion Design, το Branding & την Επικοινωνία, τον Σχεδιασμό Εσωτερικού Χώρου σε μία μόνο ιδέα.

Το επιτυχημένο του δημιούργημα που ονομάζεται Design Lobby, δεν είναι τίποτε άλλο από ένα σύμπλεγμα δημιουργών που λειτουργεί αποτελεσματικά κάτω από τον τέλειο συντονισμό του ίδιου και τον συνεργατών του. Μια πρωτοποριακή ιντερνετική πλατφόρμα που συνδέει τα καλύτερα και βραβευμένα δημιουργικά ταλέντα από διάφορες ειδικότητες με τους κατάλληλους πελάτες ανά τον κόσμο, λειτουργώντας ως ένα είδος μεσάζοντα "Χολυγουντιανού Βεληνεκούς για Δημιουργούς", όπως τη χαρακτηρίζει ο εμπνευστής της, ο οποίος μέσα από αυτή έδωσε διέξοδο πρωταρχικά στις δικές του αναζητήσεις στο χώρο του design και της διαφήμισης.


" Θεωρούσα το design και την επικοινωνία πάντοτε ως φυσικούς μου χώρους και ανέκαθεν ήθελα να ασχοληθώ με αυτούς. Μπήκα δυναμικά στο χώρο με τις σπουδές μου στο business μάρκετινγκ, ενώ ταυτόχρονα φλέρταρα και με την διαφήμιση, με την οποία απέκτησα μια ερωτική σχέση τελικά. Υπηρετώντας τη θητεία μου στην Προεδρική Φρουρά προέκυψε μια πρόταση από το Penn state University για επαγγελματική καριέρα στο μπάσκετ, αφού από μικρός έπαιζα στον Πανιώνιο. Τελικά, βρέθηκα στις Ηνωμένες Πολιτείες όχι ως μπασκετμπολίστας, αλλά ως trainee δίπλα στον CEO της εταιρείας Shelby Williams, η οποία κατασκευάζει εξοπλισμό για καζίνο και ξενοδοχεία και η οποία έχει ως αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα τον πατέρα μου. Επιστρέφοντας από τις ΗΠΑ κι έχοντας αποκτήσει εμπειρία στο χώρο του design, ρίχτηκα στον επανασχεδιασμό της οικογενειακής μας εταιρείας υφασμάτων και ταπετσαρίας τοίχου Carteco, συνδυάζοντας design και επικοινωνία πάνω σε καινοτόμα projects. Ήταν η στιγμή που ήθελα να κάνω την παραδοσιακή μας επιχείρηση πιο "σέξι" και ιντριγκαδόρικη και να τη φέρω στα μέτρα μου. Και τα κατάφερα. Το 2009, η εταιρία μας βραβεύτηκε ως το πιο δυνατό brand (Βest Companies in Europe for customer focus)".

Γράφει η Βάσω Μιχοπούλου - Ημερησία

Η οικονομική κρίση, που είχε ήδη αρχίσει, στάθηκε τροχοπέδη στα ντόπια επιχειρηματικά του σχέδια, αλλά ταυτόχρονα υπήρξε και η αφορμή για να ανοίξει τα φτερά του. Εγκαταστάθηκε οριστικά μαζί με την οικογένειά του τον Φεβρουάριο του 2012 στο Βερολίνο και από εκεί αποπειράθηκε να αναπτύξει τις πρωτοποριακές επιχειρηματικές του ιδέες. " Ξεκίνησα από την επιχείρηση designambassador.com, η οποία μέσα σε ένα χρόνο έγινε η μητρική εταιρεία των brands που δημιούργησα στη συνέχεια: το archisearch.gr και το designlobby.asia(με την οποία ξεκίνησα τη διείσδυση στην αγορά της Κίνας. Είχα ήδη λανσάρει το 2009, πριν φύγω, στη Θεσσαλονίκη το πιλοτικό πρότζεκτ "TΗΕ ARCHIVE" με τη μορφή ενός inshop concept, στο οποίο οποιοσδήποτε σχεδιαστής μέλος είχε πρόσβαση με τη κάρτα του τόσο στη βιβλιοθήκη και τις πηγές, όσο και στο πελατολόγιο, το οποίο συνεχίζει να αναπτύσσεται ως inshop concept με συνεργασία με τον εκπαιδευτικό όμιλο ΑΚΤΟ, αλλά και το "Green Design Festival" που έστησα το 2008 και το 2010 στην πλατεία Συντάγματος για να συνδέσω την οικολογία με το design και τη μόδα και να δώσει ερεθίσματα σε ειδικό και μη ειδικό κοινό για sustainable living.",συμπληρώνει ο ίδιος, ο οποίος πιστεύει ότι το ελληνικό design διανύει μια εξαιρετική περίοδο: "Το 2013 ήρθε 6ο σε διάκριση στα European Design Awards. Δικός μας στόχος μας είναι να παρουσιάζουμε Έλληνες σχεδιαστές στους πελάτες μας και να τους προωθούμε ταυτόχρονα σε κάθε επίπεδο. Ονόματα, όπως οι DesignersUnited, Beetroot, Nomint, Μηνάς Κοσμίδης, A&M Architects, Χάρης Τσέβης, έχουν κερδίσει βραβεία και διεθνή αναγνώριση. Πελάτες μας είναι οι ZARA Home, Μicrosoft, Coca-Cola της Κίνας, Habitat, Tesco, Home Depot, Tchibo.com, και πολλοί άλλοι, ενώ αυτή τη στιγμή αρχιτέκτονες-μέλη του designlobby συμμετέχουν σε αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς για διαμόρφωση εσωτερικών χώρων και φυσικού τοπίου σε όλο τον κόσμο, από τη Σαγκάη μέχρι το Πεκίνο και τη Καμπότζη."

 

Ο Βασίλης Μπαρτζώκας άφησε τον τόπο που γεννήθηκε και μεγάλωσε για να κάνει ένα "γενναίο" restart σε μια ξένη χώρα και δεν το μετάνιωσε:
"Έφυγα από την Ελλάδα κρατώντας από το χέρι τους τρείς γιούς μου κι έχοντας ως αποσκευές μόνο μια βαλίτσα και έναν μισθό.

Διαβάστε τη συνέχεια στο imerisia.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ