Είναι νέο, θηρίο «off-road» & ακολουθεί την ιστορική διαδρομή του Land Cruiser

Στον αισθητικό τομέα η πιο χαρακτηριστική αλλαγή εντοπίζεται στη νέα εμπρός μάσκα με τα τρεις μπάρες η οποία εκτείνεται μέχρι και τα εμπρός φωτιστικά σώματα τύπου LED. 

Η μυώδης εμφάνιση τονίζεται ακόμα περισσότερο από το εμπρός νέο καπό με το πιο τονισμένο κεντρικό τμήμα. Στο πίσω μέρος η χρωμιωμένη μπάρα με το λογότυπο Land Cruiser εκτείνεται και αυτή κατά μήκος των ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων γεγονός που τονίζει περισσότερο το πλάτος του αμαξώματος. Εκτός αυτού έχουμε δύο νέα χρώματα για το αμάξωμα (Copper Brown Mica και Dark Blue Mica).

Στο εσωτερικό αλλαγές υπάρχουν στην αναδιοργανωμένη κεντρική κονσόλα, με τις οθόνες και τους διακόπτες να είναι τοποθετημένοι κατά ομάδες λειτουργίας. Στον νέο πίνακα οργάνων έχουμε πλέον μία έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών, ενώ υπάρχουν και νέα όργανα (έξι στο σύνολο) με φωτισμό «LED-backlit». Υπάρχουν τέσσερα πλέον χρώματα για να επιλέξεις για τις επενδύσεις (και ένα νέο καφέ), ενώ το υψηλής ποιότητας δέρμα που χρησιμοποιείται στα καθίσματα είναι πλέον διαθέσιμο και σε μαύρο.

Το ανανεωμένο Land Cruiser 200 είναι και το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που χρησιμοποιεί το νέο εξοπλιστικό πακέτο ενεργητικής ασφάλειας, το οποίο στην Ιαπωνία είναι γνωστό και ως «Toyota Safety Sense P». Θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις και θα συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων: Pre-collision System με pedestrian detection, Radar Cruise Control (με brake control), Lane Departure Alert (LDA), Automatic High Beam (AHB), Blind Spot Monitor με Rear Cross Traffic Alert και Tire Pressure Warning System. Επιπλέον, η Toyota θα προσφέρει και προαιρετικά το «panoramic multi-terrain monitor» που με πολλαπλές κάμερες θα ελέγχεται το όχημα περιμετρικά ενώ ο οδηγός θα είναι ικανός να βλέπει μέχρι και την τοποθέτηση των τροχών αλλά και κάτω από το όχημα μέσω μίας κάμερας τοποθετημένης κάτω από το πάτωμα του οχήματος.

Το Land Cruiser 200 θα προσφέρεται στην Ιαπωνία με έναν V8 βενζίνης 4,6 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 318 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή τα 460 Nm στις 3.400 σ.α.λ. Ο συνδυασμός γίνεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που μοιράζει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς.

Πηγή: caranddriver.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ