Ποια είναι τα μυστικά fitness & διατροφής της Χάλι Μπέρι που έκλεισε τα 44 της χρόνια, σε πλήρη φόρμα μετά τον γάμο της με τον Ολιβιέ Μαρτίνεζ

«Σε τελική ανάλυση όλοι έχουμε μυστικά και υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει για εσένα», έχει δηλώσει η Χάλι Μπέρι σε συνέντευξή της στο περιοδικό People, ωστόσο η ίδια έχει αποκαλύψει κατά καιρούς τα μυστικά της άψογης σιλουέτας της.

«Σε τελική ανάλυση όλοι έχουμε μυστικά και υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει για εσένα», έχει δηλώσει η Χάλι Μπέρι σε συνέντευξή της στο περιοδικό People, ωστόσο η ίδια έχει αποκαλύψει κατά καιρούς τα μυστικά της άψογης σιλουέτας της.

 

Στα 44 της είναι μία από τις πιο σέξυ μαμάδες του Χόλιγουντ, αναφέρει το Elle. Εκρηκτική στις ερμηνείες της, καθηλώνει με την παρουσία αλλά και το καυτό κορμί της. Πρώην μοντέλο, γνωρίζει καλά τους κανόνες της δημοσιότητας, ενώ δουλεύει με πρόγραμμα και πειθαρχία. Η ίδια δηλώνει φανατική του γκουρού του αδυνατίσματος Χάρλεϊ Πάστερνακ, εμπνευστή της δημοφιλούς 5 Factor Diet (http://www.5factor.com), ενώ φροντίζει να διατηρεί τέλεια τη γραμμή της με την personal trainer των σταρ Ραμόνα Μπραγκάντζα, η οποία, μεταξύ άλλων, προπονεί και τους Τζένιφερ Λαβ Χιούιτ, Τζέσικα Άλμπα, Τζέσικα Μπιλ και Αν Χάθαγουεϊ.

 Με την Μπραγκάντζα, η Μπέρι ακολουθεί τη μέθοδο προπόνησης 3-2-1, η οποία αποτελεί συνδυασμό καρδιαγγειακών ασκήσεων, εκγύμνασης του κορμού και άρσης βαρών.

 Ένα τυπικό πρόγραμμα εκγύμνασης της Χάλι Μπέρι περιλαμβάνει:

Τακτικές Ασκήσεις-Κύκλος 1: 10΄ σε μηχάνημα γυμναστικής με τρεις γύρους πιέσεων στο στήθος, step ups και προβολές. Χαλάρωση για 30΄΄ ανάμεσα σε κάθε γύρο.

 Τακτικές Ασκήσεις-Κύκλος 2: 10΄ καρδιοτονωτικής άσκησης, όπως σχοινάκι. Συνδυάζεται με τρεις γύρους άρσης αλτήρων, βαθιά καθίσματα και βαθιά καθίσματα με άλμα.

 Τακτικές Ασκήσεις-Κύκλος 3: 10΄ τζόγκινγκ συνδυασμένο με ασκήσεις για κορμό. Η Μπέρι κάνει 10΄ ασκήσεις για τους κοιλιακούς και στατικό ποδήλατο.

 

Η «έξυπνη» δίαιτα των πέντε σημείων

Ειδικός σε θέματα δίαιτας και εμπνευστής της σειράς βιβλίων The 5 Factor Diet, ο Πάστερνακ προσφέρει πρακτικές λύσεις: «Καλό είναι να μασάτε την τροφή με αργό ρυθμό και να σερβίρετε μικρές ποσότητες σε διαφορετικά πιάτα. Έτσι ικανοποιείτε την πείνα σας, ενώ έχετε τον έλεγχο: Μόλις καταλάβετε πως έχετε χορτάσει κατά 80%, μπορείτε να σταματήσετε. Σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά ο τρόπος με τον οποίο τρώει κανείς».

 Η Χάλι Μπέρι άλλωστε έχει δηλώσει πως δεν υιοθετεί εξουθενωτικά διατροφικά προγράμματα. Το πλάνο του Χάρλεϊ Πάστερνακ 5 Factor Diet, της επιτρέπει να τρώει σωστά εστιάζοντας στα παρακάτω σημεία-κλειδιά: 5 γεύματα την ημέρα, 25΄ έντονης άσκησης, 5 ημέρες σκληρής δουλειάς σε 5 εβδομάδες.

 

Συγκεκριμένα η ίδια ακολουθεί πέντε χρυσούς κανόνες:

1. Καταναλώνει τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες με λίγες θερμίδες.

2. Επιλέγει υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (άσπρα φασόλια, ρύζι ολικής άλεσης, πατάτες).

3. Συμπεριλαμβάνει από 5 έως 10 γραμμ. φυτικών ινών σε κάθε γεύμα.

4. Αποφεύγει εντελώς τα λιπαρά (λουκάνικα, μπέικον κ.λπ.).

5. Πίνει αναψυκτικά τα οποία δεν περιέχουν καθόλου ζάχαρη.

 

Δημοφιλεστερα αρθρα