Έκθεση της Acosta για τα βιολογικά - Ποιο είναι το προφίλ των βιοκαταναλωτών

Τα τελευταία χρόνια τα διάφορα διατροφικά σκάνδαλα οδηγούν όλο και περισσότερους στην κατανάλωση των βιολογικών προϊόντων.

Ποιο είναι όμως τελικά το κοινό των βιολογικών; Ποιοι και γιατί τα επιλέγουν;

Αυτά και άλλα ερωτήματα απαντά η έκθεση της Acosta, η οποία αναλύει τα δημογραφικά στοιχεία των σημερινών καταναλωτών που επιλέγουν βιολογικά.

Τα δημογραφικά αυτά στοιχεία έχουν μεταβληθεί αρκετά σε σχέση με παλαιότερα, σύμφωνα με το organiclife.gr.
 

 

Target group βιολογικών

Σε ποσοστό 64% οι καταναλωτές βιολογικών προϊόντων είναι οικογενειάρχες με παιδιά, οι οποίοι επιλέγουν καλύτερες διατροφικές επιλογές, κυρίως λόγω των παιδιών.

Το 60% αποτελείται από άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1982 μέχρι το 1994 και  θέλουν να αποφύγουν τα χημικά.

 

Σημεία πώλησης βιολογικών

Οι καταναλωτές επιλέγουν τα σημεία πώλησης για την αγορά βιολογικών προϊόντων με βάση την ηλικία τους.

Τις παραδοσιακές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης επιλέγουν, κατά κύριο λόγο, άτομα ηλικίας πάνω από 50 χρονών.

Αντίθετα, τα άτομα ηλικίας μέχρι 30 χρονών επιλέγουν τα καταστήματα λιανικής που πωλούν αποκλειστικά βιολογικά προϊόντα.

 

Η σημασία της ετικέτας στα βιολογικά

Αν και η τιμή των βιολογικών προϊόντων εξακολουθεί να είναι ανασταλτικός παράγοντας για μία μερίδα καταναλωτών, αυτό που προκαλεί σύγχυση πολλές φορές είναι ο μεγάλος όγκος πληροφοριών που δέχονται οι καταναλωτές σχετικά με την ωφέλεια ή όχι των βιολογικών προϊόντων.

Οι ειδικοί προτείνουν να διαμορφωθούν οι ετικέτες των βιολογικών προϊόντων με τέτοιον τρόπο, ώστε να είναι προσιτές στους καταναλωτές και να δίνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για το είδος του προϊόντος, τα συστατικά και τον τρόπο παραγωγής του.
 
Σύμφωνα με την έκθεση, το 63% των καταναλωτών βιολογικών προϊόντων διαβάζει τις ετικέτες των συσκευασιών πριν αγοράσει το προϊόν.
 
Επομένως, η συσκευασία αποτελεί την πρώτη πηγή πληροφόρησης που επιλέγουν οι καταναλωτές.

Άλλες πηγές είναι τα μέσα ενημέρωσης και η οικογένεια των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ