BMW, MERCEDES & HYUNDAI απέσυραν τις διαφημίσεις από τον παρουσιαστή που την... έπεφτε σε συμπαρουσιάστριες στο "The O' Reilly Factor"

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να μην αγοράζουν, όπως η BMW και η Mercedes, αποφάσισαν να διακόψουν επ' αόριστον τη μετάδοση διαφημιστικών σποτ στην εκπομπή «The O'Reilly Factor» που παρουσιάζει ο 67χρονος Ο' Ράιλι.

Ο λόγος είναι οι νέες κατηγορίες που διτυπώθηκαν σε βάρος του γνωστού συντηρητικού παρουσιαστή για σεξουαλική παρενόχληση.
Παλαιότερα είχαν γίνει γνωστές δύο κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση, αλλά σύμφωνα με την New York Times υπάρχουν άλλες τρεις παρόμοιες υποθέσεις. 

Παλαιότερα, τον Μάρτιο του 2013 είχε κατηγορηθεί για την εκτέλεση μιας συκοφαντικής εκστρατείας εναντίον της συζύγου του, προσπαθώντας ακόμα να την απαγορεύσει από την Καθολική Εκκλησία.

Μια γυναίκα σε συνέντευξη τύπου κατηγόρησε τον O'Reilly:
"Αυτό που μου είπε πίσω από τις κάμερες ήταν πολλές ιστορίες γυναικών που δεν μπορούσαν να μιλήσουν. Η ιστορία μου ήταν τόσο ήπια που νόμιζα ότι έπρεπε να έρθω προς τα εμπρός και να είμαι η φωνή για αυτές".

Φυσικά και δεν μπορούσαν να μιλήσουν όταν συνολικά, ο Μπιλ Ο' Ράιλι και το κανάλι κατέβαλαν ποσό ύψους 13 εκατομμυρίων δολαρίων σε πέντε γυναίκες, σε αντάλλαγμα για τη σιωπή τους και για να μην προχωρήσουν σε μηνύσεις σε βάρος του παρουσιαστή.

"Μολονότι είναι δύσκολο να καθορίσουμε ακριβώς τα γεγονότα, οι κατηγορίες είναι ανησυχητικές", σχολίασε μια εκπρόσωπος της Mercedes-Benz μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο. "Λαμβάνοντας υπόψη μας το πόσο σημαντικές είναι οι γυναίκες σε όλες τις δραστηριότητές μας, εκτιμούμε ότι (η εκπομπή) δεν είναι επί του παρόντος το κατάλληλο περιβάλλον για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας", πρόσθεσε.

Σύμφωνα με το AFP, το «The O'Reilly Factor» είναι, μακράν, η εκπομπή με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση σε όλα τα ενημερωτικά τηλεοπτικά κανάλια των ΗΠΑ, με 3,98 εκατομμύρια τηλεθεατές, κατά μέσον όρο, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία του εξειδικευμένου ιστοτόπου Adweek. Από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2016 η εκπομπή έφερε διαφημιστικά έσοδα ύψους 297 εκατομμυρίων δολαρίων στο Fox News.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai δεν διαφημιζόταν στην εκπομπή αυτή και μετά τις αποκαλύψεις προτίμησε να μην προβληθούν τα σποτ της στο Fox News αλλά σε άλλα κανάλια του ομίλου 21st Century Fox. Όσο για τη Lexus, ανακοίνωσε ότι "παρακολουθεί την κατάσταση" αλλά δεν έχει αποφασίσει να αποσύρει τις διαφημίσεις της.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ