Oι 5 καλύτερες ασκήσεις yoga για αύξηση στήθους

Θα σας χαρίσουν αυτοπεποίθηση και θα σας κάνουν να νιώθετε υπέροχα.

Μπορεί να σας ακούγεται παράξενο, αλλά υπάρχουν κάποιες ασκήσεις yoga για αύξηση στήθους και ενδυνάμωση του που θα αλλάξουν τελείως την εικόνα σας.

Δεν πρόκειται για δύσκολες στάσεις, αλλά για ασκήσεις που μπορεί να κάνει ακόμη και η πιο αρχάρια στην yoga.

Αποφύγετε λοιπόν τις επεμβατικές λύσεις και αυξήστε το μέγεθος του στήθους σας με φυσικό τρόπο, κάνοντας απλά κάποιες εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις. Τονώστε τους μύες και ενδυναμώστε τους ιστούς, αυξήστε την κυκλοφορία του αίματος και αποκτήστε μεγαλύτερο στήθος, όπως αναφέρει το beautetinkyriaki.gr

Δείτε τις 5 καλύτερες ασκήσεις yoga για αύξηση στήθους που ανήκουν στο επίπεδο των αρχαρίων:

1. Gomukhasana (Cow Face Pose)

Η Gomukhasana, γνωστή και ως Cow Face Pose είναι μια άσκηση Vinyasa yoga asana για αρχάριες, στην οποία το σώμα σας αναπαριστά το πρόσωπο της αγελάδας. Κάνοντας την τεντώνετε το στήθος σας και ενδυναμώνετε τους μύες του, αυξάνοντας παράλληλα την ελαστικότητα του, όπως επίσης και την ευλυγισία ολόκληρου του κορμού σας.

Δοκιμάστε να κάνετε αυτή την άσκηση yoga για αύξηση στήθους το πρωί ή το βράδυ με άδειο στομάχι, διατηρώντας την στάση σας για 30 – 60 δευτερόλεπτα.

2. Bhujangasana (Cobra Pose)

Όπως λέει και το όνομα της, η άσκηση Bhujangasana ή Cobra Pose, αναπαριστά τον τρόπο που ένα φίδι σηκώνεται. Πρόκειται για μια άσκηση που τεντώνει την περιοχή του στέρνου σας και ενδυναμώνει τους μύες του στήθους σας. Πέρα όμως από αυτά, η στάση της Κόμπρας σμιλεύει τους γλουτούς και τονώνει το στομάχι, συμβάλλοντας στο να γίνει η κοιλιά σας επίπεδη. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως η Cobra pose είναι και ένας τρόπος για να ψηλώσετε, αφού τεντώνει την σπονδυλική στήλη. Η στάση αυτή ανήκει στο επίπεδο των αρχάριων της Ashtanga yoga asana. Η εκτέλεση της πρωί ή βράδυ με άδειο στομάχι για 15 – 30 δευτερόλεπτα θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το στήθος σας.

3. Dhanurasana (Bow Pose)

Αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή του στήθους και ενδυναμώνοντας τους μύες του, μπορείτε να το κάνετε μεγαλύτερο. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να εκτελέσετε την στάση Dhanurasana ή Bow Pose του επιπέδου των αρχαρίων της Vinyasa yoga asana. Η συγκεκριμένη άσκηση yoga για αύξηση στήθους τεντώνει επίσης την πλάτη σας, ενισχύει τους ώμους και κάνει μασάζ στους θυρεοειδείς αδένες. Κάντε την το πρωί ή το βράδυ με άδειο στομάχι, διατηρώντας την για 15 – 30 δευτερόλεπτα.

4. Ustrasana (Camel Pose)

Ανήκοντας στο επίπεδο αρχαρίων της Vinyasa yoga asana, η Ustrasana ή αλλιώς γνωστή ως Camel Pose είναι μια άσκηση yoga που παριστάνει την στάση μιας καμήλας. Κάνοντας τη τεντώνετε τους ιστούς των μυών γύρω από το στήθος σας και αυξάνετε την κυκλοφορία του αίματος στο σημείο. Επίσης, επειδή η κίνηση αυτή ενεργοποιεί το κατώτερο κομμάτι του στήθους, βελτιώνει το σχήμα του και το κάνει πιο στρογγυλό. Κάντε λοιπόν την άσκηση αυτή πρωί ή βράδυ με άδειο στομάχι και μείνετε ακίνητη για 30 – 60 δευτερόλεπτα.

5. Vrikshasana (Tree Pose)

Η Vrikshasana ή Tree Pose είναι μια άσκηση yoga για αύξηση στήθους που πρέπει να δοκιμάσετε. Πρόκειται για την αναπαράσταση ενός δέντρου που ανήκει στο επίπεδο των αρχαρίων της Hatha yoga asana. Η συγκεκριμένη άσκηση τεντώνει τους ιστούς στα πλάγια του στήθους και οδηγεί στην αύξηση του μεγέθους του. Επίσης, αυξάνει την ελαστικότητα των μυών και οδηγεί στην μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Έχοντας λοιπόν ανοιχτά τα μάτια σας και με άδειο στομάχι κάντε αυτή την άσκηση πρωί ή βράδυ κρατώντας την ισορροπία σας για ένα λεπτό σε κάθε πόδι.