Αυτά είναι τα φρούτα με την περισσότερη και λιγότερη ζάχαρη!

Η φυσική ζάχαρη των φρούτων δεν συγκρίνεται με τη λευκή επεξεργασμένη ζάχαρη.

Η φυσική ζάχαρη των φρούτων δεν συγκρίνεται με τη λευκή επεξεργασμένη ζάχαρη που βάζεις στον καφέ σου ή που έχουν τα γλυκά, αν όμως προσέχεις τη σιλουέτα σου ή αποφεύγεις όλες της μορφές ζάχαρης για λόγους υγείας (π.χ. έχεις προδιαβήτη ή διαβήτη) καλό είναι να γνωρίζεις πόση ζάχαρη έχουν τα αγαπημένα σου φρούτα.

Παρακάτω θα δεις ποια είναι τα φρούτα με την περισσότερη και ποια με τη λιγότερη ζάχαρη, όπως αναφέρει το onmed.gr

Φρούτα με πολλή ζάχαρη

- Λίτσι: 29 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Σύκα: 27 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Μάνγκο: 23 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Κεράσια: 18 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Σταφύλια (κόκκινα & λευκά): 15 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

Φρούτα με λίγη ζάχαρη

- Αβοκάντο: 1 γραμμάριο σε 1 ολόκληρο αβοκάντο

- Κράνμπερι: 4 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Σμέουρα (φραμπουάζ): 5 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Βατόμουρα: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι

- Φράουλες: 7 γραμμάρια ανά φλιτζάνι