Skroutz: Πως ο .... "τσιγκούνης" από τis 300.000 ευρώ σήμερα αγγίζει πολλά εκατομμύρια - Μade in Greece Success Story

Επιχειρημαιτκές επιτυχίες με ..... ελληνικό άρωμα

Στην πώληση του ποσοστού της στη Σκρουτζ Α.Ε. που διαχειρίζεται τον δικτυακό τόπο skroutz.gr προχωρά η Dionic. H πώληση του ποσοστού 50% που κατέχει γίνεται υπό την πίεση των πιστωτριών τραπεζών .

Για το 50% της «Σκρουτζ» ενδιαφέρον έχουν εκφράσει οι τρεις ιδρυτές της και βασικά μέλη της διοίκησης της επιχείρησης που κατέχουν το δικαίωμα πρώτης άρνησης. Το αρχικό προσφερθέν τίμημα ωστόσο ανετράπη, καθώς για την απόκτηση του 50% των μετοχών της εταιρείας, κυριότητας Dionic, εξέφρασαν ενδιαφέρον πολλές εταιρείες της αγοράς πληροφορικής που πρόσφεραν περισσότερα.

Η αρχική αποτίμηση της «Σκρουτζ» ανερχόταν σε 10 εκατ. ευρώ, αλλά τώρα οι αποτιμήσεις την ανεβάζουν στα επίπεδα των 20 εκατ. ευρώ. Συνεπώς, ο διαγωνισμός συνεχίζεται, όπως ανέφερε σε σχετικό ρεπορτάζ της η εφημερίδα "Καθημερινή".

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το  καλοκαίρι του 2006,  η εταιρία Dionic γνωστοποίησε ότι αποκτά έναντι 300.000 ευρώ το 50% του μετοχικού κεφαλαίου της Skroutz.  Η γνωστοποίηση της απόφασης να πωληθεί αυτό το 50% και μάλιστα στα ποσά που προαναφέραμε, διασαφηνίζει  το μέγεθος της ανάπτυξης της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

Η εταιρεία ανήκει κατά 50% στους ιδρυτές της Β. Δήμου, Γ. Αυγουστίδη και Γ. Χατζηγεωργίου, ενώ το υπόλοιπο 50% κατέχει η εισηγμένη Dionic μέχρι σήμερα.

Στην περίπτωση της Skroutz.gr, μπορούμε να μιλάμε για ένα success story"made in Greece" αφού στην πλατφόρμα της περιλαμβάνονται 2.650 καταστήματα που διακινούν περισσότερα από 7 εκατ. προϊόντα, ενώ έχει επεκταθεί και εκτός συνόρων με δραστηριότητα στη Βρετανία και την Τουρκία. Το 2016 το skroutz.gr είχε κύκλο εργασιών περί των 7,5 εκατ. ευρώ.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο MadeinGreecenews στις 4/1/2018