Ο Tommy Hilfiger ανακοινώνει το #WhatsYourDrive ντοκιμαντέρ με τον παγκόσμιο πρεσβευτή του brand Lewis Hamilton

Η μίνι σειρά ρίχνει φως στις προσωπικές φιλοδοξίες του Lewis Hamilton, στο τι τροφοδοτεί την προσπάθειά του να ξεπεράσει τις προσδοκίες, να σπάσει τα όρια και να αυξήσει την απόδοσή του ώστε να εμπνεύσει τους γύρω του.

Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp.  ανακοινώνει την κυκλοφορία της μίνι-σειράς ντοκιμαντέρ #WhatsYourDrive, αποκαλύπτοντας τον άνθρωπο πίσω από τον Βρετανό θρύλο αγώνων ταχύτητας Lewis Hamilton, παγκόσμιο πρεσβευτή των ανδρικών συλλογών TOMMY HILFIGER. Τα νέα επεισόδια θα κυκλοφορήσουν παράλληλα με τους αγώνες της Formula One World Championship® για το 2018, με κάθε επεισόδιο να επικεντρώνεται σε μια διαφορετική όψη της πολύπλευρης προσωπικότητας και της επαγγελματικής ζωής του Lewis Hamilton.

"Ο Lewis έχει αυτό το ισχυρό κίνητρο του να αναπτυχθεί και να κατακτήσει νέους στόχους μέσα και έξω από τις πίστες, εμπνέοντας τους οπαδούς του σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Tommy Hilfiger. "Αυτή η προσωπική μίνι-σειρά φέρνει μια νέα, οικεία ματιά στο ταξίδι του Lewis στο να επιτύχει το μέγιστο στους αγώνες της Formula One, αποκαλύπτοντας πλευρές που λίγοι άνθρωποι ξέρουν γι’ αυτόν".

Από την αγάπη του Lewis Hamilton για τη μουσική και τη μόδα, τις αξίες που τον καθοδηγούν καθημερινά, μέχρι τις προσπάθειές του να ενθαρρύνει τις νεότερες γενιές να ακολουθούν αδιάλειπτα τα όνειρά τους, η σειρά #WhatsYourDrive αποτυπώνει την απίστευτη θέληση του να πετύχεις σε όλες τις πτυχές της ζωής σου, εμπνέοντας την επόμενη γενιά fans της TOMMY HILFIGER.

"Αυτή είναι η ιστορία της προσωπικής μου εξέλιξης, εξερεύνησης και αυτο-έκφρασης πέρα από τους αγώνες ταχύτητας και είμαι ενθουσιασμένος που τη μοιράζομαι με τους fans του brand παγκοσμίως", δήλωσε ο Lewis Hamilton. "Αφορά στον καθορισμό στόχων, στο να αρπάζεις κάθε ευκαιρία που υπάρχει και ποτέ να μην αφήνεις κανέναν ή τίποτα να σου κλείσει το δρόμο".

Ο Lewis Hamilton θα αναρτήσει κάθε επεισόδιο του #WhatsYourDrive, συμπεριλαμβανομένου του trailer που κυκλοφόρησε την 1η Μαΐου 2018, στους επίσημους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Facebook και το YouTube, όπου συνδέεται με περισσότερους από 18 εκατομμύρια οπαδούς. Η μίνι-σειρά ντοκιμαντέρ θα είναι διαθέσιμη και σε μια αφιερωμένη paddock σελίδα στο tommy.com, μια δυναμική one-stop πλατφόρμα που γιορτάζει τη συνεργασία του Lewis Hamilton με το brand ως παγκόσμιος πρεσβευτής και την στρατηγική συνεργασία της Tommy Hilfiger με την επί 4 φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια της Formula One AMG Petronas Motorsport, συγκεντρώνοντας τις τελευταίες φωτογραφίες από την καμπάνια, βίντεο αλλά και collection looks. 



Η κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER είναι στενά συνδεδεμένη με την pop κουλτούρα και τα σπορ.

Την δεκαετία του 90, ο Tommy Hilfiger ήταν ένας από τους πρώτους σχεδιαστές που έφεραν κοντά τη μόδα με τους celebrities και έγινε πρωτοπόρος στην βιομηχανία της μόδας ντύνοντας νέους καλλιτέχνες όπως οι Aaliyah, Mark Ronson και Usher; αλλά και χρησιμοποιώντας μουσικούς όπως ο David Bowie και η Beyoncé στις διαφημιστικές του καμπάνιες. Τα τελευταία χρόνια ο Tommy Hilfiger έχει δημιουργήσει εμπνευσμένες συνεργασίες με τη Gigi Hadid διεθνές supermodel, σχεδιάζοντας 4 TommyXGigi capsule συλλογές μαζί της, τον παγκόσμιο πρωταθλητή του τένις Rafael Nadal, τους βραβευμένους μουσικούς παραγωγούς The Chainsmokers και τον ηθοποιό από το Hong Kong Shawn Yue, αντανακλώντας τη δέσμευση του brand να διευρύνει την απήχησή του και να συνδεθεί με τη νέα γενιά καταναλωτών. Ο Tommy Hilfiger έχει ιστορία με τη Formula One®, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την πολυετή στρατηγική συνεργασία του ως Official Apparel Partner με την τέσσερις φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Το brand ήταν παλαιότερα σπόνσορας της ομάδας της Formula One® της Lotus από το 1991 έως το 1994 και ήταν το πρώτο non-automotive brand που έγινε χορηγός της ομάδας Formula One® της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων των στολών σχεδιασμένων από τον ίδιο τον Tommy Hilfiger, το 1998.

Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #WhatsYourDrive, καθώς και των @TommyHilfiger και @LewisHamilton.

Δείτε το trailer του #WhatsYourDrive....

Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ

Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη FYROM και τη Μολδαβία. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.

Έχοντας πάντα σαν στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Οι σειρές της Tommy Hilfiger αποτελούνται από ένα ολοκληρωμένο lifestyle brand portfolio που περιλαμβάνει τις συλλογές tailored και sportswear για άνδρες, sportswear για γυναίκες καθώς και συλλογές για παιδιά, υποδήματα, αθλητική ένδυση (γκολφ, κολύμβηση και ιστιοπλοΐα), underwear (εσώρουχα και πιζάμες), τσάντες, βαλίτσες, αξεσουάρ, οπτικά είδη, αρώματα, ρολόγια, είδη σπιτιού και λευκά είδη.

Η σειρά προϊόντων Tommy Jeans αποτελείται από προϊόντα jeanswear και υποδήματα για άνδρες και γυναίκες. Η συλλογή συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες και αξεσουάρ.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ