Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για την παραλία για να μη χάσουμε τη φόρμα μας

Προσοχή στους καφέδες, το αλκόολ τα milkshakes και τα τυποποιημένα φαγητά

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά! Όλοι μας είμαστε έτοιμοι να ξεχυθούμε στις παραλίες και  να νιώσουμε ανέμελοι!  Κάποιοι ετοιμάζουμε βαλίτσες για διακοπές. Σίγουρα όμως, μέσα σε αυτή την ανεμελιά κι ενώ χαλαρώνουμε σε κάποια παραλία, δε θα σκεφτούμε και δε θα μετρήσουμε το τι τρώμε.

Γενικά, τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω της υπερβολικής ζέστης (άρα εφίδρωση, πρόωρη κόπωση), χρειάζεται να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στην ποσότητα, στην ποιότητα, καθώς και στη συχνότητα κατανάλωσης γευμάτων.

Χρειαζόμαστε άφθονα φρούτα, λαχανικά, νερό (1.5 lt τουλάχιστον τη μέρα) και να τρώμε ανά 2 με 3 ώρες απαραιτήτως.

Επομένως, για να διατηρηθεί μια ισορροπία, το τι θα επιλέξουμε τις ώρες που βρισκόμαστε στην παραλία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Πρώτη και καλύτερη επιλογή λοιπόν, είναι τα φρούτα ή οι φυσικοί χυμοί τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C, φυλλικό οξύ, κάλιο και νερό όπως συμβουλεύει η διαιτολόγος Βασιλική Ρούσσου στο logo diatrofis

Παρέχουν επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού, έχουν μηδαμινά λίπη και πρωτεΐνες, λίγες θερμίδες (περίπου 60 kcal ανάλογα το φρούτο) και περιέχουν υδατάνθρακες (περίπου 15 γρ) που αυξάνουν τη γλυκόζη στο αίμα με αποτέλεσμα το αίσθημα κορεσμού και την παροχή γρήγορης ενέργειας στον οργανισμό.

Αντιθέτως, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, αναψυκτικών και καφέδων.

Αυξάνουν τη διούρηση, και σε συνδυασμό ειδικά με τη λανθασμένη εντύπωση ότι αποκαθιστούν τα υγρά του σώματος αντικαθιστώντας το νερό, προκαλούν αφυδάτωση. Επίσης, αρκετά είναι αυτά που προσδίδουν πολλές θερμίδες, όπως, milkshakes, cocktails, αναψυκτικά και καφέδες με πολλή ζάχαρη.

Επιπλέον, σνακς με πολύ αλάτι και τρανς λιπαρά (πατατάκια, κρουασάν), που συνηθίζονται στην παραλία θα πρέπει να αποφεύγονται.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ:

1 μπάλα παγωτό (περίπου 100 θερμίδες ανάλογα το παγωτό) ή ακόμα καλύτερα 1 γρανίτα.
2-3 ροδάκινα ή άλλο φρούτο επιλογής
1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με έναν χυμό επιλογής
1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και κρύο τσάι χωρίς ζάχαρη
1 τοστ με ψωμί πολύσπορο, τυρί & γαλοπούλα λάιτ
  Έτσι, μπορούμε να διατηρήσουμε την ισορροπία στη διατροφή μας τρώγοντας σωστά και στην παραλία! Επίσης, μην ξεχνάτε να κολυμπάτε πολύ!