Με 10 διαφορετικούς τρόπους ζωγραφίζει το αιδοίο ο Γιώργος Τζινούδης - Εμμονή ή ζωγραφική; Το «αιδιολόγιο» του θα εκτίθεται στους τοίχους του bar «Εφημερίδα» έως 19/12 (φωτό - βίντεο)

Μικρά σχεδιάκια αποκλειστικά σε άσπρο και μαύρο, γραμμικά, γεωμετρικά, διακοσμητικά, αφαιρετικά, ποπ, ρεαλιστικά, μονοκονδυλιές, μινιμαλιστικά κι άλλα ακόμη, και το θέμα να παραμένει πάντα ένα και το αυτό.

Μερικές δεκάδες τρόποι για να ζωγραφιστεί ένα αιδοίο ή μερικές δεκάδες διαφορετικά αιδοία; Απλή άσκηση ύφους ή υποκειμενική και πολλαπλή αποτύπωση διαφορετικών πραγματικοτήτων; Το πάθος της συλλογής ή ο πόθος του αντικειμένου; Αντίδοτο στη λήθη ή ζωγραφική προσήλωση στο κορίτσι της βραδιάς; Εμμονή; Καπρίτσιο; Φετίχ; Άσκηση; Τι απ’ όλα; Ή μήπως όλα;
©Γιώργος Τζινούδης
©Γιώργος Τζινούδης
©Γιώργος Τζινούδης
Λίγο πριν μετακομίσει από τη Θεσσαλονίκη στη Νέα Υόρκη ως υπότροφος του ιδρύματος Fullbright στο πανεπιστήμιο SVA, ο Γιώργος Τζινούδης εκθέτει τη νέα συλλογή σχεδίων του στην «Εφημερίδα».
©Γιώργος Τζινούδης
©Γιώργος Τζινούδης
©Γιώργος Τζινούδης

Γιατί αιδοιoλογίο; «Θα μπορούσε να είναι ρουθουνολόγιο ή τοστιερολόγιο αλλά με ενδιαφέρει περισσότερο η θαλπωρή, η ομορφιά, η μητρότητα, η εχθρικότητα, η βλοσυρότητα, το πάθος, η συμφορά κι ό,τι άλλο κρύβεται ανάμεσα σε δύο γυναικεία πόδια» απαντάει ο ίδιος.
©Γιώργος Τζινούδης
©Γιώργος Τζινούδης
©Γιώργος Τζινούδης
Γιατί σε μπαρ και όχι σε γκαλερί; «Γιατί έτσι έτυχε. Τα παιδιά που έχουν το μπαρ είναι καλοί φίλοι. Τους τιμώ και τους αγαπώ. Εξάλλου είχαμε συνεργαστεί και στο παρελθόν. Όταν ακόμα έστηναν το μαγαζί ζήτησαν τη βοήθεια μου για να το διακοσμήσουν.
©Γιώργος Τζινούδης
Ο ένας λοιπόν από τους δύο, μια νύχτα που ρουφάγαμε τα ποτά μας, είδε κάποια από τα σχέδια στο μπλοκ μου και έριξε την ιδέα, λέει, “μου φαίνονται μερακλίδικα, γιατί δεν κάνουμε κάτι με αυτά;”. Κι έτσι ξεκίνησε η όλη ιστορία» εξομολογείται.










Πηγή: www.athensvoice.gr