Made in Greece το epixeiro.gr - Έλαβε Χρυσό Βραβείο η εξαιρετική πλατφόρμα έγκυρης πληροφόρησης για το επιχειρείν

Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης και, ιδιαίτερα, σε μια εποχή που η ίδια η επιχειρηματικότητα δείχνει και πρέπει να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για τη χώρα, δεν αρκεί μόνο η έγκυρη ενημέρωση, αλλά χρειάζεται μια αδιάλειπτη και διαδραστική αλληλεπίδραση ανάμεσα στα μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας, που να ενθαρρύνει, να δημιουργεί ισχυρές διασυνδέσεις και να υποστηρίζει ενεργά καινοτόμες και μη, επιχειρηματικές πρωτοβουλίες.

 

Αυτό ακριβώς σκέφτηκαν και οι εμπνευστές του epixeiro.gr, οι οποίοι, όχι μόνο ήρθαν για να γεμίσουν δυναμικά το συγκεκριμένο κενό στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι, αλλά και να αποσπάσουν (στις 4 Ιουνίου) το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Business στα Dime Digital Media Awards 2015, που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.
Η βραβευμένη πλατφόρμα έγκυρης πληροφόρησης για το επιχειρείν, αποτελεί έναν χώρο, όπου νεοσύστατες και υφιστάμενες επιχειρήσεις -μικρές, μεσαίες ή μεγάλες-, υποψήφιοι επενδυτές, ελεύθεροι επαγγελματίες, ιδιώτες, ακόμη και φοιτητές μπορούν να χρησιμοποιούν τις παρεχόμενες πληροφορίες και γνώσεις για να ενισχύσουν την επιχειρηματική τους κουλτούρα.

Το εγχείρημα ξεκίνησε πριν τριάμισι χρόνια από τον Μηχανολόγο Μηχανικό Βαγγέλη Χαμπηλομάτη, ο οποίος διακρίνοντας το κενό που υπήρχε στο συγκεκριμένο τομέα πληροφόρησης, δημιούργησε αρχικά μια σελίδα στο facebook για να συγκεντρώνει το διάσπαρτο υλικό που άγγιζε την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Η ειδίκευσή του στη Βιομηχανική διοίκηση και στην Επιχειρησιακή έρευνα, αποτέλεσαν βασικό παράγοντα επιτυχίας, που τον οδήγησε σταθερά στο επόμενο βήμα, δηλαδή, στη μετεξέλιξη της σελίδας σε μια πρωτότυπη και αρκετά προσοδοφόρα start-up επιχείρηση.

Πολλές εταιρίες και οργανισμοί εμπιστεύτηκαν τους ανθρώπους της, αναγνώρισαν την αυξανόμενη ανταπόκριση του αναγνωστικού κοινού της και απευθύνθηκαν σε αυτό στοχευμένα μέσω της διαφήμισης.
Το epixeiro.gr, τελικά, όχι μόνο "επιχείρησε" επιτυχώς, αλλά πέτυχε να αναγνωριστεί και να αποκτήσει μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα πολλούς συνδρομητές και επισκέπτες. Μόνο τον Μάιο του 2015 το portal σημείωσε 500.000 επισκέψεις, ενώ μετράει σταθερά και με αυξανόμενη τάση, περί τις 100.000 followers στα Social Media. Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι ο μέσος όρος ηλικίας των επισκεπτών είναι τα 30 έτη, με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι άνδρες (55%), αλλά και με ισχυρή την παρουσία των γυναικών (45%). Αξιοσημείωτο είναι ότι το 72% των επισκεπτών είναι απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (από έρευνα που διεξήχθη το χρονικό διάστημα Δεκέμβριος 2014 – Φεβρουάριος 2015 από την webrating).

"Το epixeiro.gr προσφέρει μια ιδιαίτερα μεγάλη θεματική ποικιλία στους αναγνώστες του, πιστό πάντα στην αρχική του επιδίωξη να καλύψει ιδιαίτερα νευραλγικούς τομείς της επιχειρηματικότητας. Προσπαθεί να είναι μπροστά στην ενημέρωση και στην καινοτομία, παρακολουθεί συνεχώς τις νέες τάσεις της αγοράς και του επιχειρηματικού κλάδου και αφουγκράζεται τις ανάγκες των αναγνωστών του, επικροτώντας τους για την προτίμησή τους, προσελκύοντας ταυτόχρονα καινούργιους. Τα θεματικά κανάλια που καλύπτει είναι εφτά με κάθε ένα από αυτά να διαθέτει επιμέρους ενότητες.

Οι ενότητες αυτές τροφοδοτούνται με άρθρα από εξειδικευμένα στελέχη του χώρου των επιχειρήσεων και της ακαδημαϊκής κοινότητας, ο αριθμός των οποίων ξεπερνάει τους 180", εξηγεί ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της επιχείρησης Βαγγέλης Χαμπηλομάτης. Με προβεβλημένες στήλες, όπως οι: «neo ecommerce», «Tourism Lab», «Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα», αλλά και με θεματικές όπως οι: «Start-up», «Καινοτομία», «Λειτουργία μίας επιχείρησης», «Marketing και πωλήσεις», «Ηγεσία και Management», «Τεχνολογία», «Χρήμα και χρηματοδότηση», η διαδικτυακή αυτή πλατφόρμα περιλαμβάνει ίσως την πληρέστερη αρθρογραφία στο χώρο των επιχειρήσεων. "

Το epixeiro.gr ως ενημερωτικό portal αποτελεί ένα εξωστρεφές μέσο και δίνει καθημερινά το παρόν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι, καλύπτοντας δημοσιογραφικά τις σημαντικότερες εκδηλώσεις στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα υποστηρίζει, ως χορηγός επικοινωνίας, εκδηλώσεις και συνέδρια. Στον ίδιο χρόνο έχει καταφέρει στρατηγικές συμμαχίες με σημαντικούς εταίρους του επιχειρηματικού κόσμου. Αποτελεί αναμφίβολα ένα σημαντικό "εργαλείο", έναν αξιόπιστο και καταλυτικό φορέα επιχειρηματικής ενημέρωσης και ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των αναγνωστών του", συμπληρώνει ο Βαγγέλης Χαμπηλομάτης.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ