Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Ανακαλύφθηκε το αρχαιότερο σπέρμα στον κόσμο , 50 εκατομ. ετών στην Ανταρκτική

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν σπέρμα 50 εκατομμυρίων ετών: είναι το παλαιότερο σπέρμα που γνωρίζουμε, το  οποίο έχει βρεθεί μέχρι σήμερα

Το δείγμα προέρχεται από ένα είδος εξαφανισμένου σκουληκιού της Ανταρκτικής , και βρέθηκε σε ένα απολιθωμένο  κουκούλι το οποίο προοριζόταν για σεξ.

''Λόγω του ότι τα κύτταρα του σπέρματος είναι τόσο βραχύβια και ‘’εύθραυστα’’ , είναι σπάνιο να βρεθούν  απολιθώματα'' ,

λέει ο πρώτος συγγραφέας της μελέτης Benjamin Bomfleur , παλαιοντολόγος στο Σουηδικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας ( SMNH ) στη Στοκχόλμη .

Συγκρίνοντας τα φυσικά χαρακτηριστικά του σπέρματος των ορυκτών με εκείνα των ζωντανών σκουληκιών , η ομάδα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ανήκαν σε αννελίδες , η ομάδα ζώων που περιλαμβάνει τους γεωσκώληκες και τις βδέλλες .

Πιο συγκεκριμμένα , το απολίθωμα του σπέρματος έφερε μια στενή ομοιότητα με το σπέρμα τoυ σύγχρονου σκουληκιού καραβίδα , μικροσκοπικές βδέλλες - όπως πλάσματα που ζουν στα κελύφη των καραβίδων και τρέφονται με νεκρή οργανική ύλη.

Πηγή: National Geographic

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για να έχετε στο μενού σας ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.