Made in Greece η εταιρία Παπουτσάνης & τα μυρωδάτα σαπούνια της - Θα σταλούν σε 88 χώρες & 25.000 ξενοδοχεία

Εμπορική συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους διεθνείς "παίκτες" στην αγορά του ξενοδοχειακού εξοπλισμού, κίνηση που ενισχύει σημαντικά την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, εξασφάλισε η Παπουτσάνης.

 

Η ιστορική ελληνική βιομηχανία, όπως αναφέρεται και στην οικονομική κατάσταση εξαμήνου της εταιρείας, επέκτεινε τη συμφωνία της με τη Sysco Guest Supply (SGS), έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς, παγκόσμιο παίκτη στη συγκεκριμένη αγορά και προμηθευτή 25 χιλιάδων ξενοδοχείων σε 88 χώρες σε όλο τον κόσμο. 

Η συνεργασία προβλέπει την παραγωγή από την Παπουτσάνης προϊόντων ατομικής περιποίησης για διεθνή "πεντάστερη" αλυσίδα που προμηθεύει η SGS και σύμφωνα με πληροφορίες υπολογίζεται σε περισσότερα από 20 εκατ. τεμάχια ετησίως. 

Η επέκταση της συμφωνίας που όπως έχει γίνει γνωστό θα ξεκινήσει να υλοποιήται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, εκτιμάται ότι πέρα από την ενίσχυση των πωλήσεων και των εξαγωγών, θα αποτελέσει πρόκριμα για την είσοδο των προϊόντων της Παπουτσάνης σε περισσότερες αλυσίδες με τις οποίες συνεργάζεται η αμερικανική εταιρεία, σε συνολικά 88 χώρες.

Η Sysco Guest Supply αποτελεί μέλος του πολυεθνικού κολοσσού Sysco Corporation, εισηγμένου στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με κεφαλαιοποίηση 21,9 δις.δολαρίων. Ο όμιλος (η ονομασία του προέχεται από το ακρωνύμιο των Systems and Services Company) με έδρα στο Τέξας που πέρυσι πραγματοποίησε πωλήσεις 46 δις.δολαρίων, απασχολεί 50 χιλιάδες εργαζομένους σε όλο τον κόσμο και έχει επεκταθεί σε μια πλειάδα δραστηριοτήτων, από τα τρόφιμα, τα προϊόντα υγείας και προσωπικής περιποίησης και το hoteling.

Η διοίκηση της Παπουτσάνης σταθερά τα τελευταία χρόνια επιχειρεί να αναπτύξει συνεργασίες τέτοιου μεγέθους, επιδιώκοντας ανάπτυξη με εξαγωγικό προσανατολισμό. Στο πρώτο εξάμηνο του 2015, οι εξαγωγές ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ, ποσοστό 31,2% του συνολικού κύκλου εργασιών (ύψους 7,7 εκατ.ευρώ). Από αυτά, το 26% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων "Παπουτσάνης" στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 28% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 46% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις. Η βιομηχανία έχει ξεκινήσει ήδη την παραγωγή και προώθηση παγκοσμίως μίας νέας σειράς προϊόντων με το όνομα Olive Care, τα οποία εντάσσονται στο συνολικό δυναμικό εξαγωγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας.

Η ιστορική βιομηχανία που πέρασε από τον έλεγχο της οικογένειας Δαυίδ στους νυν μετόχους, Γιώργο Γκάτζαρο και Μενέλαο Τασόπουλου (μαζί ελέχγουν σήμερα το 71,82% της εταιρείας), λειτουργεί ένα από τα µεγαλύτερα και πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής σαπώνων στην Ευρώπη και το µοναδικό στην Ελλάδα, με αυτοµατοποιηµένες γραµµές παραγωγής υγρών καλλυντικών και ξενοδοχειακών προϊόντων µεγάλου παραγωγικού δυναµικού. Σήμερα, δραστηριοποιείται σε 3 κύριες κατηγορίες προϊόντων, τα επώνυμα προϊόντα ("Παπουτσάνης"), τα ξενοδοχειακά προϊόντα (τα προϊόντα της, Olivia, Skin Essentials, Καραβάκι και τα προϊόντα Κορρέ, σε συνεργασία με την ομώνυμη
Εταιρεία, διανέμονται σε ξενοδοχειακές αλυσίδες και μονάδες) και στα προϊόντα τρίτων (ιδιωτική ετικέτα).

Η εταιρεία που μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας και μάνατζμεντ βρίσκεταθ σταθερά σε τροχιά ανάκαμψης, πραγματοποίησε στο πρώτο εξάμηνο πωλήσεις 7,7 εκατ. ευρώ έναντι 9,2 την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (-15,5% κυρίως λόγω της διακοπής συνεργασίας με πελάτη στο private label), EBITDA 1,03 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 1,26 εκατ. ευρώ το 2014 και μετά φόρων κέρδη σε 0,1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ