Ταξιδιάρες οι γυναίκες: Δημιουργούν νέα τάση - Μόνες ή με παρέα σε εξωτικούς προορισμούς

Σημαντική ανάπτυξη παρατηρείται στην αγορά των γυναικείων ταξιδίων τα τελευταία χρόνια, με όλο και περισσότερες γυναίκες να αποφασίζουν να ταξιδέψουν μόνες ή σε ομάδες, και σε πιο εξωτικούς προορισμούς, ανοίγοντας το πεδίο δραστηριοποίησης των τουριστικών οργανισμών που ειδικεύονται στα γυναικεία ταξίδια.

Η διεύρυνση της προσβασιμότητας σε διαφορετικά μέρη του κόσμου και ο αυξανόμενος αριθμός των εταιριών που απευθύνονται στις γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες, ανοίγει περαιτέρω το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς και προσφέρει νέες ευκαιρίες δραστηριοποίησης στους πράκτορες.Όπως επισημαίνει η Peggy Coonley, ιδρύτρια και διευθύντρια της ταξιδιωτικής εταιρίας Serendipity Traveler στη Μασαχουσέτη που ειδικεύεται στα γυναικεία ταξίδια, πολλές γυναίκες στις ΗΠΑ που είναι ανύπαντρες και δεν έχουν κολλητούς φίλους, σύντροφο ή άλλο μέλος της οικογένειας να τις ακολουθήσει στα ταξίδια τους, ταξιδεύουν μόνες. Επίσης οι χείρες, οι διαζευγμένες ή οι ελεύθερες που μπορεί να βρίσκονται στη διαδικασία να επανακαθορίσουν τη ζωή τους ταξιδεύουν γιατί θεωρούν ότι τα ταξίδια αποτελούν εργαλείο της μεταβατικής τους φάσης δημιουργώντας νέα κεφάλαια στη ζωή τους.


Το φαινόμενο των γυναικείων ταξιδίων, είτε από μεμονωμένα άτομα, είτε σε γυναικεία γκρουπ, δεν είναι νέο και εταιρίες όπως οι Contiki Tours, Butterfield & Robinson και Group IST δημιουργούν προγράμματα διακοπών για τη συγκεκριμένη αγορά απευθυνόμενες σε διαφορετικές ηλικιακές και δημογραφικές ομάδες.Η αύξηση όμως που παρατηρείται στη ζήτηση και στις επιλογές που προσφέρονται για αυτά τα ταξίδια αναφορικά με τους προορισμούς, καθιστά τα γυναικεία ταξίδια νέα τάση.Προορισμοί όπως η Κόστα Ρίκα, η Ταϋλάνδη και η Νέα Ζηλανδία είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στις γυναίκες, όπως αναφέρει η συντάκτρια των γυναικείων ιστοσελίδων Wanderlust και Lipstick, Beth Whitman, και προσφέρουν, όπως αναφέρει, ένα συνδυασμό περιπέτειας με την ευκαιρία για ξεκούραση και ανάπαυλα μέσω δραστηριοτήτων όπως η γιόγκα.

Αύξηση παρατηρείται και στη ζήτηση για ταξίδια στην Κούβα, έπειτα από την ομαλοποίηση των σχέσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κούβας. Τουριστικοί οργανισμοί όπως ο Group IST προσφέρουν στις γυναίκες τρόπους να ανακαλύψουν το πρώην «απαγορευμένο» νησί, όπως η κρουαζιέρα για έως 100 άτομα, η οποία μπορεί να μην είναι αποκλειστικά για γυναίκες αλλά, σύμφωνα με την εταιρία, πληροί τα κριτήριά τους όπως η ασφάλεια.Το ζήτημα της ασφάλειας για τις γυναίκες έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό που ταξιδεύει, καθώς, όπως αναφέρει η Whitman, οι γυναίκες αισθάνονται πιο ευάλωτες σε κάποια θέματα, επομένως λαμβάνουν επιπλέον μέτρα προφύλαξης.

Η Coonley τονίζει ότι η εταιρία της φροντίζει όλες τις πλευρές των ταξιδίων της, για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της αισθάνονται ασφάλεια, περιπέτεια και έχουν αξιομνημόνευτες αναμνήσεις.

ΠΗΓΗ: tornosnews.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ