Made in Greece η Septona - Τα αγαπημένα μωρομάντηλα, καλλυντικά & υποσέντονα που ταξιδεύουν σε 69 χώρες και στις 5 ηπείρους!

Οι περισσότεροι έχουμε στο σπίτι μας αρκετά από τα προϊόντα της. Και όχι μόνο εμείς εδώ στην Ελλάδα…

Σε μια δύσκολή περίοδο για τις ελληνικές επιχειρήσεις, ορισμένα «φωτεινά παραδείγματα ελληνικής επιχειρηματικότητας» καταφέρνουν να ξεχωρίσουν με την εντυπωσιακή τους πορεία και αντοχή και να αναρριχηθούν σε υπολογίσιμες δυνάμεις όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλον τον κόσμο.

Μια από τις σημαντικότερες ελληνικές επιχειρηματικές προσπάθειες είναι σίγουρα η Septona. Μια 100% ελληνική εταιρεία, με 43 χρόνια παρουσίας στην αγορά και παρουσία σε 69 χώρες του εξωτερικού, και στις 5 ηπείρους.

 

Όλα ξεκίνησαν το 1973, όταν ο Θωμάς Ευαγγελίου, ένας τραπεζικός υπάλληλος με μεγάλα όνειρα, και η φαρμακοποιός σύζυγός του, Ρόη αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη δική τους φαρμακαποθήκη. Αρχικά στόχος τους ήταν να καλύψουν το σύνολο των φαρμακείων της ελληνικής περιφέρειας. Η  προσπάθειά τους σύντομα στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία και το 1980 τους γίνεται πρόταση και εισέρχονται στο μετοχικό κεφάλαιο της «Septona», με μερίδιο 50%. Από το 1990 και μετά αναλαμβάνουν, μάλιστα, πλήρως τη διοίκηση της εταιρείας, εξαγοράζοντας και το υπόλοιπο 50%.

Οι στόχοι τους βλέπετε εκείνη την εποχή ξεπερνούσαν τα στενά όρια της Ελλάδας. Στρατηγική τους επιλογή γίνεται η επέκταση των προϊόντων της Septona, τις διάσημες μπατονέτες της, στο εξωτερικό. Σύντομα ξεκινούν να πειραματίζονται και σε άλλα προϊόντα, όπως μωρομάντηλα, βρεφικά καλλυντικά και απορρυπαντικά, δίσκους, μαντήλια και υγρά ντεμακιγιάζ, σερβιέτες, υγρά μαντήλια καθαρισμού και υποσέντονα.

Με σύμμαχο τη φύση, τα προϊόντα της ενσωματώνουν τις μοναδικές ιδιότητες του αμυγδαλέλαιου, του χαμομηλιού και του ροδόνερου. Σήμερα εξάγουν πάνω από 1000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων, από την Αφρική μέχρι την Ασία.

Την τελευταία πενταετία, παρά την οικονομική κρίση που έχει πλήξει τον επιχειρηματικό χώρο στην Ελλάδα, η Septona κατάφερε να πραγματοποιήσει επενδύσεις της τάξης των 23 εκατ. ευρώ, εξάγοντας μάλιστα το 60% της παραγωγής της σε 69 αγορές  του εξωτερικού.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το ιδιαίτερα τιμητικό βραβείο «Προμηθευτής της χρονιάς» στην κατηγορία Non Food, στο πλαίσιο των Retail Business Awards 2015 που κατέλαβε η εταιρεία το 2015. Και αυτό αποτελεί μόνο την πιο πρόσφατη από τις διακρίσεις που έχει καταλάβει αυτή η 100% Made in Greece εταιρεία-πρότυπο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ