Good News: «Το Χαμόγελο του Παιδιού» 1 από τις 7 κορυφαίες ΜΚΟ του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» αναδείχθηκε ως 1 από τις 7 κορυφαίες Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις στην Ελλάδα για το 2016 στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands που πραγματοποιείται στη χώρα μας για πέμπτη φορά.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» επελέγη ως Superbrand στην κατηγορία «Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί» ανάμεσα σε 68 ανάλογους Οργανισμούς. Στην ίδια κατηγορία θα βραβευτούν ισάξια στις 20 Μαρτίου 2017 και η «Unicef», οι «Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας», οι «Γιατροί χωρίς Σύνορα», η «Ελπίδα», η «Κιβωτός του Κόσμου» και τα «Παιδικά Χωριά SOS».

Αξίζει να σημειωθεί πως «Το Χαμόγελο του Παιδιού» το α’ εξάμηνο του 2016 στήριξε 52.200 παιδιά και παρείχε 28.326 υπηρεσίες σε παιδιά πρόσφυγες μετανάστες χωρίς καμία κρατική χρηματοδότηση παρά μόνο με την υποστήριξη του κόσμου. Ενώ εδώ και 21 χρόνια βρίσκεται δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Βίας, δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης, δίπλα σε κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας και δίπλα σε κάθε παιδί που βρίσκεται ή απειλείται να βρεθεί σε κατάσταση Φτώχειας προσφέροντας σταθερές και ποιοτικές υπηρεσίες, καθημερινά και πανελλαδικά.

Φέτος, για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκαν και Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις στην ψηφοφορία, κρίνοντας ότι το έργο τους είναι υψηλού επιπέδου, άξιο ειδικής μνείας και τιμά τη χώρα μας. Η επιλογή του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ως μια από τις Κορυφαίες ΜΚΟ στην Ελλάδα για το 2016 είναι το αποτέλεσμα σχετικής ψηφοφορίας τόσο από μια κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων, όσο και από το καταναλωτικό κοινό, που βαθμολόγησαν τις ΜΚΟ κατά τη διενέργεια έρευνας κοινής γνώμης, η οποία διεξήχθη από την εταιρία Marc.

Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν η αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και η δύναμη φήμης, η αξιοπιστία και η μακροχρόνια συνέπεια, η εταιρική υπευθυνότητα στους τομείς: Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη και Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Πολιτισμικές και Κοινωνικές Πρωτοβουλίες), Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Τα Superbrands είναι διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1995. Σήμερα εκπροσωπείται σε 91 χώρες ανά τον κόσμο και έχει αναγνωρίσει περισσότερες από 15.000 εταιρίες ως ηγέτιδες στον τομέα τους. Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός διενεργείται από το 2005.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ