Καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης η Aegean

Τον τίτλο της καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρίας στην Ευρώπη για το 2012 κέρδισε για μια ακόμη χρονιά η Aegean Airlines στο πλαίσιο των World Airline Awards (Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία) για το 2012.


Τον τίτλο της καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρίας στην Ευρώπη για το 2012 κέρδισε για μια ακόμη χρονιά η Aegean Airlines στο πλαίσιο των World Airline Awards (Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία) για το 2012.

Στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την παγκόσμια εταιρία ερευνών SKYTRAX, συμμετείχαν πάνω από 18 εκατομμύρια επιβάτες που ταξιδεύουν τόσο για επαγγελματικούς λόγους όσο και για αναψυχή από 100 χώρες.

Η απονομή των βραβείων Επιλογής Επιβατών (Passengers Choice awards) έγινε στο πλαίσιο του Farnborough Airshow στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 12 Ιουλίου 2012.

«Για τρίτη χρονιά σε διάστημα τεσσάρων ετών, οι επιβάτες χάρισαν στην Aegean Airlines την αναγνώριση που της αξίζει απονέμοντάς της τον τίτλο της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρίας στην Ευρώπη. Η επί σειρά ετών διάκριση αυτή αποτελεί σπουδαίο επίτευγμα και η Aegean Airlines θα πρέπει να είναι υπερήφανη για τη συνεπή αναγνώριση της ποιότητας των υπηρεσιών της από το επιβατικό κοινό. Η Aegean εξακολουθεί να παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις των επιβατών. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζει να συγκαταλέγεται μεταξύ των 25 κορυφαίων αεροπορικών εταιριών παγκοσμίως», δήλωσε σχετικά ο κ. Edward Plaisted, διευθύνων σύμβουλος της SKYTRAX.


Από την πλευρά του, ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean, παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: «Για τρίτη φορά σε διάστημα τεσσάρων ετών, οι επιβάτες μας χάρισαν την αναγνώριση της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρίας στην Ευρώπη. Η επαναλαμβανομένη διάκριση αυτή της Aegean αποτελεί διαφήμιση των ελληνικών υπηρεσιών φιλοξενίας και του ελληνικού τουρισμού, σε εποχές δύσκολες για την χώρα μας και για αυτό μας κάνει υπερήφανους. Ευχαριστούμε όλη την ομάδα της Aegean για την καθημερινή της προσπάθεια και τους επιβάτες μας για την επιλογή τους και την αναγνώριση. Είναι σημαντικότερο από ποτέ να αποδεικνύουμε πως η Ελλάδα, οι επιχειρήσεις της και οι άνθρωποί της αξίζουν τέτοιες διακρίσεις».

Στην έρευνα που διήρκησε 10 μήνες και διεξήχθη τηλεφωνικά μέσω ερωτηματολογίων και online, οι επιβάτες που έλαβαν μέρος αξιολόγησαν τις εμπειρίες τους από τις αεροπορικές εταιρίες τόσο στον χώρο του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροσκάφους. Η έρευνα μέτρησε το επίπεδο ικανοποίησης των επιβατών για περισσότερα από 38 διαφορετικά χαρακτηριστικά αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής, από το check-in, μέχρι την επιβίβαση, την άνεση του καθίσματος, την καθαριότητα της καμπίνας, το προσφερόμενο γεύμα, τα ποτά, το σύστημα ψυχαγωγίας επιβατών και την εξυπηρέτηση του προσωπικού.

Στην έρευνα συμμετείχαν 246 αεροπορικές εταιρίες, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι μικρότερους εγχώριους αερομεταφορείς.

Πηγή: sofokleous10.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ