Αποκλ.: Made In Greece η TAILORBED - Δημιουργεί τα ποιοτικότερα & ανθεκτικότερα στρώματα στον κόσμο

Ο Δημήτρης και ο Σταύρος παράγουν και εμπορεύονται χειροποίητα ορθοσκελετικά ελληνικά στρώματα ανώτερης ποιότητας.

Η  εταιρεία όπου  από την εμπορία ποιοτικού στρώματος και συστημάτων ύπνου στην, αποφάσισε να περάσει και στον τομέα της παραγωγής στρωμάτων ανώτερης ποιότητας.

Στόχος της TAILORBED είναι η δημιουργία του ποιοτικότερου και ανθεκτικότερου στρώματος στον κόσμο. Για να επιτευχθεί αυτό, οι πρώτες ύλες συλλέγονται από πολλές χώρες ανά τον κόσμο, συνθέτοντας με αυτό τον τρόπο το καλύτερο αποτέλεσμα για έναν απολαυστικό ύπνο.

Ειρήνη Νικολοπούλου: Ποιο είναι το story γύρω από τη δημιουργία της επιχείρησης σας;

Δημήτρης-Μάριος Ράπτης: Η οικονομική κρίση δημιουργεί προβλήματα αλλά και ευκαιρίες!
Διαγνώσαμε την ανάγκη της λιανικής αγοράς για ποιοτικό, φυσικό και χειροποίητο στρώμα σε δίκαιη τιμή. Το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων μειώθηκε με αποτέλεσμα να μπουν στη διαδικασία επανεκτίμησης των διαθέσιμων επιλογών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εντοπίσουν προϊόντα υπερεκτιμημένα/υπερτιμολογημένα και να ξεκινήσουν την αναζήτηση ποιοτικών επιλογών σε σωστές τιμές.


Στην χονδρική, και πιο συγκεκριμένα στην ξενοδοχειακή αγορά, λάβαμε τα μηνύματα για την ανάπτυξη που ερχόταν. Η Ελλάδα είναι πανέμορφη και έχει ακόμα πολλές δυνατότητες ώστε να αυξήσει τις κρατήσεις τουριστών από το εξωτερικό. Είδαμε την προσπάθεια των ξενοδόχων για προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού που δημιουργεί και την ανάγκη για ποιοτικά προϊόντα.

Σταύρος Αθανασόπουλος: Έτσι ξεκινήσαμε ενώνοντας δυνάμεις και όπως λέει και ο στίχος του Σαββόπουλου “...φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες...” Φίλοι από το στρατό συναντηθήκαμε την κατάλληλη στιγμή, η χημική αντίδραση έγινε, και φτιάξαμε τον πυρήνα της σημερινής ομάδας.

 Ε.Ν: Πώς φτάσατε μέχρι εδώ;

Σ.Α:  Με άπειρες ώρες δουλειάς, έρευνας, υπομονής και επιμονής!

 Ε.Ν: Ποια ήταν τα δύσκολα και ποια τα εύκολα βήματα μέχρι τώρα;

Δ.Ρ:  Η εμπλοκή με την επιχειρηματικότητα είναι πάντα δύσκολη. Πόσο μάλλον όταν την αναπτύσσεις μέσα σε ένα γενικότερα εχθρικό οικονομικό πλαίσιο. 


Σ.Α: Η δυσκολία σε πρώτη φάση ήταν κυρίως στο κομμάτι της ανεύρεσης των σωστών συνεργατών. Οι άνθρωποι είναι αυτοί που δημιουργούν μια επιχείρηση και όχι οι μηχανές. Επομένως οι αγαστές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων που αποτελούν την εταιρεία, ειδικά σε μία start up, είναι ο θεμέλιος λίθος του όλου οικοδομήματος. 

Δ.Ρ: Τα βήματα παρόλη τη δυσκολία τους συνθέτουν έναν ωραίο περίπατο. Ξεκινάς με την επιλογή των πρώτων υλών, σχεδιάζεις από το μηδέν την γκάμα των προϊόντων σου, οργανώνεις τον τρόπο παραγωγής και καταστρώνεις το σχέδιο για την εξάπλωση του ονόματός σου. 
Όλα αυτά είναι ωραία στη θεωρία αλλά στο τέλος χρειάζεται να έχεις και την επιχειρηματική τρέλα. Μάλλον τη διαθέτουμε...

 Ε.Ν: Πώς θα προχωρήσετε και θα εξελίξετε όσα πετύχατε μέχρι τώρα; Υπάρχει σχέδιο; Υπάρχουν πλάνα;

Δ.Ρ:  Πάντα προχωράμε με σχέδιο. Έτσι καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι εδώ. Στο δεύτερο χρόνο λειτουργίας πετύχαμε να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας. Επιπλέον στην πρώτη ξενοδοχειακή σεζόν καταφέραμε να συνεργαστούμε με 35 ξενοδοχεία.

Πιο συγκεκριμένα, στη λιανική, θέλουμε να επεκτείνουμε το δίκτυο καταστημάτων μας. Αυτά θα είναι εταιρικά είτε σε συνεργασία με αντιπροσώπους.

Σ.Α: Στη χονδρική, αφού είδαμε με χαρά, την πολύ καλή αποδοχή που είχαμε από τους ξενοδόχους, επιχειρούμε να εδραιώσουμε τη θέση μας ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες εξοπλισμού ξενοδοχείων με την πρώτη παρουσία μας σε έκθεση που αναφέρεται αποκλειστικά στον ξενοδοχειακό χώρο. Συγκεκριμένα στην Expo-Hotel.  

 


 

 Ε.Ν: Εμείς λέμε την στήλη μας ''Made in Greece''. Πόσο ελληνικό είναι το δικό σας προϊόν ή δημιούργημα;

Δ.Ρ:  Η κατασκευή των προϊόντων μας γίνεται στην Ελλάδα. Συνεπώς τηρούμε ευλαβικά το “Made in Greece”. Πιστεύουμε στις δυνατότητες της χώρας μας και στις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού της. Προσπαθούμε και εμείς από τη μεριά μας να συντελέσουμε στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και στη μείωση της ανεργίας.  

Σ.Α: Πάνω απ' όλα αναδεικνύουμε τις παραδοσιακές και παγκόσμια αναγνωρισμένες αξίες της πατρίδας μας, όπως το φιλότιμο, το μεράκι και τη φιλοξενία.  

 Ε.Ν: Πού ονειρεύεστε ότι να φτάσει στο μέλλον η TailorBed; Ποιους στόχους έχετε για αυτό;

Σ.Α: Πρώτος στόχος είναι να μας γνωρίσει ο κόσμος. Βασικός όμως στόχος είναι να συνδεθεί το όνομα της TAILORBED με την ανώτερη ποιότητα στα είδη ύπνου, που προορίζονται τόσο για οικιακή όσο και για ξενοδοχειακή χρήση. Κάνουμε όνειρα, πολλά όνειρα αλλά προτιμάμε να πηγαίνουμε βήμα βήμα. Ξέρετε, τα όνειρα πολλές φορές για να τα κάνεις  πραγματικότητα, χρειάζεται και η τύχη.

Δ.Ρ:  Θα το πω εγώ, γιατί ο Σταύρος είναι πιο συγκρατημένος. Πιστεύουμε ότι φτιάχνουμε το ποιοτικότερο στρώμα στον κόσμο. Στόχος μας είναι να μεγαλώνουμε σαν εταιρεία χωρίς να κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων μας. Δεν θέλουμε στο μέλλον να βάλουμε σε δεύτερη μοίρα την ποιότητα των προϊόντων μας και να επικεντρωθούμε μόνο στα νούμερα των λογιστικών καταστάσεων.

Σ.Α: Κυρία Νικολοπούλου επιτρέψτε μου, να ευχαριστήσουμε δημόσια τους ανθρώπους που μας εμπιστεύτηκαν τον ύπνο τους. Επίσης όλους εκείνους τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων που μας άνοιξαν την πόρτα τους και μας έδωσαν την ευκαιρία να χαρίσουμε στους πελάτες τους την εμπειρία ύπνου TAILORBED. 

Who is Who

Δημήτρης-Μάριος Ράπτης


Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Σπούδασε Ηλεκτρονικός Μηχανικός στην Αγγλία και έχει μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί σε τεχνική/κατασκευαστική/εμπορική εταιρεία, και ήταν αποκλειστικός αντιπρόσωπος γνωστής στρωματοποιίας, για τα νότια προάστια της Αθήνας, με έδρα τον Δήμο Βούλας.

Σταύρος Αθανασόπουλος


Γεννήθηκε το 1979 στην Αθήνα. Σπούδασε Λογιστική στο ΤΕΙ Χαλκίδας. Έχει εργασθεί στις εταιρείες Tax Solution ΕΠΕ, Nanovive ΑΕ και Euro Genet Labs ΑΕ.

Tailorbed.com

Facebook: Tailor Bed