Χρωματίστε το πιάτο σας με φρούτα και λαχανικά - Διαβάστε αυτά τα έξυπνα tips

Χρωμάτισε το πιάτο σου με μία πολύχρωμη σαλάτα που κάνει πολύ καλό στην υγεία και θα την απολαύσεις.
 

Μερικά χρήσιμα tips για την διατροφή σας

Τα πράσινα λαχανικά είναι τα πιο χορταστικά, καθώς είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών. Ότι πρέπει για να συνοδεύσεις το κυρίως γεύμα!


Φάε ένα φρούτο για δεκατιανό ή απογευματινό.


Δοκίμασε και λαχανικά για μικρογεύμα, π.χ. αγγουράκι ή καρότο κομμένα σε κύβους ή μπαστουνάκια.


Τοποθέτησε τα φρούτα και τα λαχανικά σε μέρος όπου να τα βλέπεις για να μην τα ξεχνάς.
Προτίμησε να καταναλώνεις τα φρούτα ολόκληρα αντί για φυσικό χυμό. Έχουν περισσότερες φυτικές ίνες και έτσι σε χορταίνουν καλύτερα!


Οι περισσότεροι χυμοί του εμπορίου είναι γεμάτοι ζάχαρη που σημαίνει πολλές θερμίδες … όχι και ότι καλύτερο για να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος και ένα ωραίο σώμα...
Τα λαχανικά είναι εξαιρετικά νόστιμα μέσα σε σπιτικές πίτες. Μία καλή ιδέα για πρωινό, όπως αναφέρει το e-diatrofi.com.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ