Κατερίνα Τσεμπερλίδου: 10 καλοί λόγοι για να κάνεις μία βόλτα

Τις περισσότερες φορές αρκούν μικρές καθημερινές αλλαγές για να βελτιώσουμε τον τρόπο ζωής μας και να προστατεύσουμε ή και να βελτιώσουμε την υγεία μας.

Η άσκηση, η καλή διατροφή, η ενυδάτωση, η ξεκούραση και η αποστασιοποίηση από οτιδήποτε μας γεμίζει τοξίνες αποτελούν μερικά από τα βήματα που πρέπει να κάνουμε για να αισθανόμαστε καλύτερα, σύμφωνα με την tsemperlidou.gr.

  • Οι βόλτες (περπάτημα, τουλάχιστον 30 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα) αποτελούν μία μικρή, προσιτή πολυτέλεια που οφείλουμε να παρέχουμε όλοι στον εαυτό μας. Είτε πρόκειται για το πάρκο της γειτονιάς μας είτε για έναν πιο μακρινό και οργανωμένο περίπατο, έχεις (τουλάχιστον) 10 καλούς λόγους για να κάνεις μία βόλτα.
  • Προλαμβάνεις την αύξηση βάρους και έχεις περισσότερες πιθανότητες να χάσεις κιλά.
  • Μειώνεις τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.
  • Μειώνεις τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιολογικών παθήσεων.
  • Μειώνεις τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.
  • Ενισχύεις τη δύναμη του εγκεφάλου και αυξάνεις τη δημιουργικότητά σου.
  • Βελτιώνεις τη διάθεσή σου.
  • Ανακουφίζεσαι από το στρες.
  • Επανασυνδέεσαι με το φυσικό περιβάλλον και τον εαυτό σου.
  • Είσαι σε εγρήγορση, σαν να ήπιες ένα φλιτζάνι καφέ.
  • Ζεις περισσότερο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ