20 τρόποι για να ξανά δημιουργήσετε την ζωή σας όταν όλα μοιάζουν να καταρρέουν

Μην φοβάστε! Τολμήστε...

  1. Ταξιδέψτε. Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα ή να πάτε σε κάποιον εξωτικό προορισμό. Μια εκδρομή το σαββατοκύριακο είναι αρκετή για να καθαρίσει το μυαλό σας.
  2. Γνωρίστε καινούργιους ανθρώπους. Νέες φιλίες ανοίγουν νέους ορίζοντες. Έχουν την δύναμη να μας αλλάξουν προς το καλύτερο.
  3. Αθληθείτε. «Νους υγιής εν σώματι υγιεί»
  4. Να είστε ειλικρινείς και ανοιχτοί. Ο αυθορμητισμός είναι τα πάντα. Δεν χρειάζεται να τα σχεδιάζετε όλα.
  5. Ζήστε στο παρόν. Μην ταλαιπωρείτε τον εαυτό σας με το παρελθόν και μην ανησυχείτε για το μέλλον.
  6. Μείνετε μακριά από την αρνητικότητα. Ξεκόψτε από την τοξικότητα, είτε αυτή προέρχεται από ένα φίλο, από ένα σύντροφο ή από κάποιο οικογενειακό μέλος.
  7. Απελευθερωθείτε από το βάρος που κουβαλάτε. Περάστε το χρόνο σας κάνοντας πράγματα που γεμίζουν την ψυχή σας και σας κάνουν χαρούμενους.
  8. Πάρτε ρεπό. Απενεργοποιήστε το κινητό σας. Εστιάστε στον εαυτό σας. Φροντίστε τον. Μαγειρέψτε ένα ωραίο βραδινό. Κάντε ό, τι αγαπάτε.
  9. Να είστε ο εαυτός σας. Αν θέλετε να φορέσετε αθλητικά αντί για τακούνια κάντε το. Φορέστε κάτι με το οποίο νιώθετε άνετα χωρίς να σας νοιάζει τι σκέφτονται οι άλλοι.
  10. Εστιάστε στην ψυχική και συναισθηματική σας υγεία. Μην εξαντλείτε τον εαυτό σας. Δεν είναι κακό να φύγετε από κάπου νωρίτερα επειδή θέλετε να κοιμηθείτε.
  11. Καθαρίστε το σπίτι σας. Αμέσως θα βελτιώσει την διάθεση σας.
  12. Να τρώτε υγιεινά. Θα σας γίνει συνήθεια και θα κάνει θαύματα στην υγεία και στην διάθεση σας.
  13. Βρείτε ένα χόμπι. Χορός, θέατρο, οτιδήποτε! Ακόμα και ηλεκτρονικά παιχνίδια.
  14. Εστιάστε στο να ενδυναμώσετε τις σχέσεις σας. Φροντίστε αυτούς που έχετε στην καρδιά σας.
  15. Να κρατάτε οικονομίες. Θα νιώθετε πιο ασφαλείς.
  16. Θέστε νέα όρια και κρατήστε τα. Ποτέ μην προδώσετε τον εαυτό σας.
  17. Μάθετε μια νέα γλώσσα. Μπορείτε να το κάνετε με την κλασική μέθοδο του δασκάλου ή ακόμα και μέσω κάποιας ηλεκτρονικής εφαρμογής.
  18. Η επιτυχία βασίζεται στην αλλαγή όχι στο αποτέλεσμα. Κάντε μικρά βήματα, να προσαρμόζεστε και να είστε πρόθυμοι να αλλάξετε σύμφωνα με τις περιστάσεις σύμφωνα με το awaken.
  19. Πείτε «όχι» στις κακές σας συνήθειες για έξι μήνες τουλάχιστον.
  20. Πείτε στον εαυτό σας κάθε μέρα ότι είστε χαρούμενοι!
     
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ