Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς; Αυτές οι τροφές βοηθούν στην αϋπνία

Σίγουρα έχεις πιάσει τον εαυτό σου συχνά να στριφογυρίζει στο κρεβάτι και να μη μπορεί να κλεισει μάτι.

Οι διαταραχές ύπνου μπορεί να οφείλονται σε διάφορα αίτια τα οποία μερικές φορές μπορεί να είναι και χρόνια αλλα συνήθως είναι λόγω στρες, λόγω ατμοσφαιρικών συνθηκών αλλά και λόγω διατροφής!

Το diatrofi.gr,  μας παρουσιάζει τις τροφές που βοηθούν στην βελτίωση της ποιότητας αλλά και της διάρκειας του ύπνου:

Άμυλο και προϊόντα ολικής αλέσεως: Όπως το ρύζι , το ψωμί, τα δημητριακά  και τα ζυμαρικά. Οι υδατάνθρακες  βοηθούν στην παραγωγή σεροτονίνης , η οποία έχει ηρεμιστική δράση και είναι πρόδρομος της μελατονίνης , ορμόνης που παράγεται στο σκοτάδι και είναι υπεύθυνη για τον ύπνο. Επίσης τα δημητριακά, είναι  πλούσια σε βιταμίνες συμπλέγματος Β οι οποίες βοηθουν στην παραγωγή σεροτονίνης.

Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα: Το γάλα και το γιαούρτι είναι πλόυσια σε τρυπτοφάνη,  αμινόξύ το οποίο βοηθάει στην παραγωγή σεροτονίνης . Μια καλή λύση είναι  το βράδυ πριν τον ύπνο να καταναλώσεις ένα φλιτζάνι χλιαρό γάλα  με λίγο μέλι. Θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς.

Thinkstock images

Μέλι:  Αγνό και βιολογικό. Λίγο μέλι σε ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα ή σε ένα φλιτζάνι τσάι από χαμομήλι λίγο πριν τον ύπνο θα σε βοηθήσει να προετοιμάσεις τον οργανισμό σου και να τον θέσεις σε λειτουργία ύπνου.

Μπανάνα:  Πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο και τρυπτοφάνη. Ένας καλός λόγος για να καταναλώσεις την μπανάνα πριν τον ύπνο καθώς θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς βαθιά και ήρεμα.

Ξηροί Καρποί: Πλούσιοι σε μαγνήσιο βοηθούν στο να χαλαρώσει το μυικό και νευρικό σου σύστημα.  Μία μικρή χούφτα ωμούς, ανάλατους και μουλιασμένους ξηρούς καρπούς πριν τον ύπνο είναι αρκετό για να κοιμηθείς καλά.

Aκόμα και αν δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα αϋπνίας, καλό θα ήταν να μην επιλέγεις βαριά φαγητά  για βράδυ και να προτιμάς το τελευταίο σου γεύμα να είναι δύο με δυόμισι ώρες  πριν τον ύπνο. Αυτό θα βοηθήσει τον οργανισμό σου  να χωνέψει την τροφή  και να αποφύγεις  καούρες και  δυσπεψία, δύο παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου σου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ