Η 50χρονη Τζένιφερ Άνιστον & η 43χρονη Ρις Γουίδερσπουν αποκαλύπτουν τα μυστικά της δίαιτας τους: 16 ώρες νηστεία , 6 μέρες γυμναστική , πράσινοι χυμοί (φώτο)

Μοιάζουν σαν να μην "έχει περάσει μέρα" από πάνω τους από την αρχή της καριέρας τους , πριν από 20 χρόνια και τώρα οι δύο διάσημες ηθοποιοί αποκαλύπτουν τα μυστικά της ωραίας εμφάνισης τους

Πολλές διάσημες σταρ οφείλουν την ωραία τους εμφάνιση σε καλλυντικά και κούρες για το δέρμα που στοιχίζουν ακριβά ή ακόμα σε χειρουργικές επεμβάσεις.

 Η 50χρονη Τζένιφερ Άνιστον & η 43χρονη Ρις Γουίδερσπουν όμως την οφείλουν στο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης που ακολουθούν με στρατιωτική πειθαρχία.

Μοιάζουν σαν να μην "έχει περάσει μέρα" από πάνω τους από την αρχή της καριέρας τους , πριν από 20 χρόνια και τώρα οι δύο διάσημες ηθοποιοί αποκαλύπτουν τα μυστικά της ωραίας εμφάνισης τους.

Η Τζένιφερ και η μητέρα τριών παιδιών Ρις ακολουθούν ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει 16 ώρες νηστείας , καθημερινή κατανάλωση πράσινων χυμών και σκληρή άσκηση 6 μέρες την εβδομάδα.

Επιτρέπουν στον εαυτό τους μία μέρα "κλεψίματος" στη διάρκεια της οποίας μπορούν να φάνε ότι τους αρέσει , όποτε το θέλουν. Στην περίπτωση της Τζένιφερ αυτό είναι ένας χυμός σέλινου. Ερωτηθείσες για το πως ξεκινάει η μέρα τους, δήλωσαν στους Radio Times ότι δεν γνωρίζουν τη λέξη  "τηγανητό" κι ότι δεν τρώνε ούτε πρωινό.

"Ακολουθώ πρόγραμμα νηστείας συγκεκριμένων ωρών  μέσα στη μέρα οπότε δεν τρώω το πρωί", δήλωσε η Τζένιφερ Άνιστον. "Παρατήρησα μεγάλη διαφορά όταν άρχισα να μην καταναλώνω στερεά τροφή για 16 ώρες τη μέρα", συμπλήρωσε.

Ενώ η Ρις πρσθέτει: "Μόνο ένας πράσινος χυμός και ένας καφές για μένα το πρωί . Η Τζεν ξέρει τόσα πολλά για την υγιεινή διατροφή και το fitness που πάντα την ακούω. Έχει πάντα μια καλή συμβουλή".

Τι είναι η «16: 8» διαλείπουσα νηστεία;

Η διατροφή 16: 8 είναι μια μορφή διαλείπουσας νηστείας.

Οι οπαδοί  αυτού του διατροφικού προγράμματος απέχουν από το φαγητό  16 ώρες την ημέρα, και τρώνε ό, τι θέλουν στις υπόλοιπες οκτώ ώρες - συνήθως μεταξύ 10 π.μ. και 6 μ.μ.  Μία άλλη μορφή αυτού του τύπου διατροφής είναι το 5: 2. Όσοι ακολουθούν αυτό το πρόγραμμα περιορίζουν τις ημερήσιες θερμίδες τους σε 500-600 ημερησίως για δύο μέρες την εβδομάδα ενώ τις υπόλοιπες πέντε τρώνε κανονικά.

Εκτός από την απώλεια βάρους, η διαλείπουσα νηστεία 16: 8 πιστεύεται ότι βελτιώνει τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου και μας βοηθά να ζούμε περισσότερο.

Η Τζένιφερ Άνιστον ισχυρίζεται ότι το διατροφικό πρόγραμμα  16: 8 βελτίωσε σημαντικά τη ζωή της. Πριν από αυτό έτρωγε πέντε μικρά γεύματα την ημέρα για να διατηρήσει τη γραμμή της.

Για να μπορέσει να μείνει πιστή στο διατροφικό ωράριο του προγράμματος η Άνιστον δεν ξυπνά πριν από τις 9 το πρωί ενώ για την Ρις Γουίδερσπουν τα πράγματα είναι πιο δύσκολα καθώς ξυπνά στις 5.30 το πρωί μαζί με τον επτάχρονο γιο της, αναφέρει η Daily Mail.

Στις 7.30 το πρωί η ηθοποιός πηγαίνει στο γυμναστήριο όπου ακολουθεί σκληρό πρόγραμμα γυμναστικής 6 μέρες την εβδομάδα.

Η Τζένιφερ Άνιστον δήλωσε ότι πηγαίνει στο γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα και ότι ακόμα κι όταν δεν ακολουθεί το πρόγραμμα «16: 8», η μέρα της ξεκινάει με ένα ποτήρι χυμό σέλινου, το οποίο ακολουθεί διαλογισμός και προπόνηση στο γυμναστήριο.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ