Αυτά είναι τα 20 γλυκά σνάκ που μπορείς να φας & έχουν λιγότερες από 100 θερμίδες

Σίγουρα έχεις βρεθεί στην στιγμή που θες κάτι να φας πριν το γεύμα, ένα ξαφνικό αίσθημα πείνας για κάτι γλυκό, η ανάγκη για κάτι μικρό και γρήγορο, που θα σου δώσει ενέργεια, πριν την προπόνηση.

Η λύση είναι ένα μικρό σνακ που δεν θα σου δώσει πολλές θερμίδες. Το πρόβλημα με τα σνακ είναι πως καμιά φορά μπορεί να έχουν τόσες θερμίδες όσες ένα πλήρες γεύμα, σύμφωνα με το runningmagazine.gr.

Διάβασε παρακάτω πως μπορείς, με υγιεινό και χωρίς πολλές θερμίδες τρόπο, να μειώσεις την πείνα σου χωρίς να πάρεις άχρηστες θερμίδες.

Γλυκά Σνακ

1) Μίνι σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και φρούτα.

2) Σοκολάτα και μπανάνα. Μισή παγωμένη μπανάνα βουτηγμένη σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα

3) Παγωμένα σταφύλια. 1 ποτήρι (περίπου 28 σταφύλια) στην κατάψυξη για 2 ώρες

4) Γιαούρτι με μέλι. 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά, μια δόση κανέλας και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

5) Καρυκευμένο πορτοκάλι. Ένα μέτριο πορτοκάλι, πασπαλισμένο με κανέλα.

6) Ανανάς στο γκριλ. 2 λεπτές φέτες ανανά στο γκριλ ή σοταρισμένες για 2 λεπτά μέχρι να ροδίσουν.

7) Μύρτιλλα με κρέμα. 1 φλιτζάνι μύρτιλλα με 2 κουταλιές της σούπας χτυπημένη επικάλυψη.

8) Γεμιστά σύκα. 2 μικρά αποξηραμένα σύκα με γέμιση, 1 κουταλιά της σούπας χαμηλών λιπαρών τυρί ricotta (ανθότυρο ή μυζήθρα). Πασπάλισε με κανέλα.

9) Βρώμη και μούρα. 1/3 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης (βρασμένες σε νερό), πασπαλισμένες με κανέλα και 1/4 φλιτζάνι φρέσκα μούρα.

10) Μαύρη σοκολάτα. 1 μπάρα ή 3 κομμάτια μαύρης σοκολάτας

11) Χουρμάδες με αμύγδαλα. 1 φλιτζάνι αποξηραμένους χουρμάδες με 1 κουταλιά της σούπας φυσικό βούτυρο αμυγδάλου.

12) Σοκολατούχο γάλα. 200 ml αποβουτυρωμένο σοκολατούχο γάλα.

13) Σάλτσα μήλων με κανέλα. 1 φλιτζάνι πουρέ μήλου πασπαλισμένο με κανέλα.

14) Μούρα με εσπεριδοειδή. 1 φλιτζάνι μούρα (μύρτιλλα, βατόμουρα και φράουλες) περιχυμένο με 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό πορτοκαλιού.

15) Κολοκύθα με γιαούρτι. 1/2 φλιτζάνι άπαχο γιαούρτι με 2 κουταλιές της σούπας πουρέ κολοκύθας και 1 κουταλάκι σιρόπι σφενδάμου.

16) Πουτίγκα σοκολάτας. Περίπου 200 γρ πουτίγκας σοκολάτας χωρίς προσθήκης ζάχαρης.

17) Φράουλες με σοκολάτα. 5 φράουλες βουτηγμένες σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα.

18) Smoothie τροπικού χυμού. 1/4 φλιτζάνι κάθε φορά από χυμό ανανά, πορτοκαλιού και μήλου, αναμειγμένα με τριμμένο πάγο.

19) Smoothie βανίλιας και μπανάνας. 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένη μπανάνας, 1/4 φλιτζάνι άπαχο κρέμα βανίλιας αναμειγμένα με μια χούφτα τριμμένο πάγο.

20) Πατατάκια μπανάνας. 1 ψιλοκομμένη μπανάνα βουτηγμένη σε χυμό λεμονιού και ψημένη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ