Χρυσό Deal: Η Louis Vuitton έδωσε 16 δισ. δολάρια & εξαγόρασε την Tiffany & Co - Η μεγαλύτερη συμφωνία στα Luxury goods (φώτο)

Ο Γάλλος μεγιστάνας δήλωσε ότι η Tiffany «είχε μια ασυναγώνιστη κληρονομιά» και ταίριαζε με τα υπόλοιπα brands του, Louis Vuitton και Bulgari

Η LVMH, η  μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, εξαγόρασε την Tiffany & Co , που εδρεύει στις ΗΠΑ για περισσότερα από 16 δισεκατομμύρια δολάρια . Η αυτοκρατορία των πολυτελών αγαθών του Bernard Arnault, που εκπροσωπεί μάρκες όπως οι Louis Vuitton, Dior και Moët & Chandon, ανακοίνωσε ότι είχε συμφωνήσει να πληρώσει 135 δολάρια ανά μετοχή .

Η συναλλαγή αποτιμά την Tiffany σε περίπου 14,7 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 16,2 δισεκατομμύρια δολάρια».  Η κίνηση της Moët Hennessy Louis Vuitton που χαρακτηρίζεται ως η  μεγαλύτερη συμφωνία στα είδη πολυτελείας μέχρι σήμερα δίνει στον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη της LVMH, Bernard Arnault ένα μεγαλύτερο κομμάτι ενός από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της αγοράς.

Ο Γάλλος μεγιστάνας δήλωσε ότι η Tiffany «είχε μια ασυναγώνιστη κληρονομιά» και ταίριαζε με τα υπόλοιπα brands του, Louis Vuitton και Bulgari

Οι πωλήσεις κοσμημάτων της διάσημου αμερικανικού κοσμηματοπωλείου Tiffany's έχουν καταγράψει πτώση, με τους τουρίστες να δίνουν λιγότερα χρήματα αλλά και λόγω του ισχυρού αμερικανικού δολαρίου.   

Η εταιρία Tiffany & Co έγινε παγκοσμίως διάσημη μέσα από την ταινία «Breakfast at Tiffany's» του 1961 με πρωταγωνίστρια της Όντρεϊ Χέπμπορν. Ιδρύθηκε το 1837 και σήμερα απασχολεί 14.000 άτομα, λειτουργώντας περίπου 300 καταστήματα.   

   

Ο Μπερνάρ Αρνό επιθυμούσε να αποκτήσει την επιχείρηση από τότε που αγόρασε το brand της Bulgari το 2011 έναντι 5.2 δισεκ. δολαρίων.

Η εξαγορά του Tiffany είναι η μεγαλύτερη συμφωνία της LVMH.   

«Τρέφουμε τεράστιο σεβασμό και θαυμασμό για το Tiffany και σκοπεύουμε να εξελίξουμε το κόσμημα με την ίδια αφοσίωση και δέσμευση που δείχνουμε σε καθένα από τα brands μας Είμαστε περήφανοι που αποκτήσαμε το Tiffany και ανυπομονούμε να εξασφαλίσουμε την επιβίωσή του για πολλούς αιώνες», δήλωσε ο Μπερνάρ Αρνό, σύμφωνα με το BBC.

Η LVMH διαθέτει 75 brands, 156.000 υπαλλήλους και ένα δίκτυο περισσότερων από 4.590 καταστημάτων. Σύμφωνα με την συμβουλευτική Bain & Co, το κόσμημα ήταν ένας από τους πιο ισχυρούς τομείς στην βιομηχανία πολυτελών ειδών το 2018.       

Ο γαλλικός όμιλος είχε αρχικά προτείνει στις 15 Οκτωρίου 120 δολάρια ανά μετοχή της Tiffany, η οποία είναι γνωστή για τις βέρες και τα διαμάντια της, πριν ανεβάσει αυτή την πρόταση σε περίπου 130 δολάρια την περασμένη εβδομάδα.

Αυτή η τελευταία προσφορά είχε παρακινήσει την Tiffany να αποκαλύψει τους λογαριασμούς της στον LVMH, ο οποίος τελικά αποφάσισε να προτείνει 135 δολάρια ανά μέτοχή της Tiffany.   Κατά το οικονομικό έτος 2018, ο όμιλος του Μπερνάρ Αρνό έκανε πωλήσεις 46,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, ποσό ρεκόρ, ενώ τα καθαρά κέρδη του ανήλθαν σε 6,4 δισεκατομμύρια. 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ