ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας κλείνει το μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα

 Επετειακή καμπάνια με πρωταγωνιστή το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία

40 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Από ένα κατάστημα το 1980 στο κέντρο της Αθήνας,η ΓΕΡΜΑΝΟΣ μετεξελίχθηκε στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίαςστην Ελλάδα, μια αλυσίδα με επίκεντρο τον πελάτη και προορισμό την τεχνολογία. Χάρη σε αυτή τη μοναδική εξελικτική πορεία 40 χρόνων, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συγκαταλέγεται σήμερα στα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands στην Ελλάδα.

«Όλα αυτά τα χρόνια,μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Κοιτάμε μπροστά και φροντίζουμε να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Να παρέχουμε στον πελάτη αυτό που χρειάζεται, πριν να το ζητήσει.Να είμαστε δίπλατου στα εύκολα και στα δύσκολα. Η συμπλήρωση των 40 χρόνων της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέπεσε μεπρωτόγνωρες στιγμές για όλους μας.

Εν μέσωπανδημίας, συνεχίσαμε να είμαστε εκεί για τον πελάτη,λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ που απέδειξαν ότι δίκαια αυτή η αλυσίδα, 40 χρόνια τώρα, χαίρει της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να τιμούμε αυτή την εμπιστοσύνη. Με την ποιότητα και την αξιοπιστία που μας διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια, τη δύναμη του Ομίλου ΟΤΕ και με όχημα την τεχνολογία, δημιουργούμεσήμερα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ του αύριο. Για εμάς τα 40 χρόνια είναι μόνο η αρχή», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, ChiefCustomerOperationsOfficerΟμίλου ΟΤΕ.

Mε πάνω από 19 εκατομμύρια επισκέπτες σε ετήσια βάση, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σπάνερεκόρ επισκεψιμότητας. Αίσθηση έχει προκαλέσειη νέα καινοτόμασχεδιαστική φιλοσοφία που εισάγει η ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα καταστήματά της που είναι μεγαλύτερα, περισσότερο διαδραστικά και δίνουν έμφασηστην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη. Με τη νέα αυτή αισθητική είναι ήδη διαθέσιμα τακαταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣστα Βριλήσσια, την Αγ.Παρασκευή και την Καλαμάτα.

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί τον No 1 προορισμόγια Service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού, ενώ οι πελάτες της απολαμβάνουν μοναδικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως οι TechExperts, και τα GFiles, GInsurance και G-BuyBack. Το brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται σταθερά κοντά στο νεανικό κοινό, όπως καταδεικνύει και η πρώτη θέση που έχει στους νέους το YouTube κανάλι ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην κατηγορία retail και telcos με περισσότερους από 165.000 subscribers.

Η τεχνολογία αλλάζει. Αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι συνώνυμο της εξέλιξης. Ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και αλλάζει διαρκώς για να γίνεται καλύτερη. Ακούει τις ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μέσα σε αυτά τα 40 χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις ήταν καταιγιστικές, αλλάζοντας ριζικά την καθημερινότητά μας, τον τρόπο που επικοινωνούμε, που διασκεδάζουμε, που εργαζόμαστε, πουμαθαίνουμε. Αυτό που έμεινε ίδιο, είναι το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία.

Ο ενθουσιασμός του καινούργιου, η χαρά και η συγκίνηση του να μοιράζεσαι στιγμές. Αυτό αποτυπώνει η νέα επετειακή καμπάνια της ΓΕΡΜΑΝΟΣπου συστήνει διαφορετικούς ανθρώπους,οι οποίοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία της εποχής τους, έχοντας κοινό παρονομαστή τα συναισθήματα που βιώνουν.

«Στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν πουλάμε απλώς τεχνολογία. Φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά στην τεχνολογία και τη ζούμε μαζί τους. Η νέα καμπάνιαμάς θυμίζει ότι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, εδώ και 40 χρόνια, μέσα από το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων της, το εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό της, αλλά και την μεγάλη γκάμα των hightech προϊόντων της, μας βάζει στην καρδιά της τεχνολογίας, αλλά και στην ουσία της:το συναίσθημα»,δήλωσε ο κ.Κωνσταντίνος Βούζας, Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής.

Και συμπλήρωσε: «Θα συνεχίσουμε ναεπενδύουμε στον πελάτη και στην άριστη εξυπηρέτησή του και να ενισχύουμε τις δεξιότητες των ανθρώπων μας σε νέες τεχνολογίες. Να αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας, να εμπλουτίζουμε τη γκάμα των προϊόντων μας και να φέρνουμε περισσότερα digital στοιχεία. Με έναν στόχο: να γίνουμε αφορμή για να ζήσουν οι πελάτες μας ακόμη περισσότερες αξέχαστες στιγμές με δυνατά συναισθήματα».

Μπορείτε να δείτε τη νέα καμπάνιαεδώ.

40 ημέρες μεγάλες προσφορές

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζει τα 40 χρόνια της μαζί με τους καταναλωτές,μεδυνατές προσφορές και εκπλήξειςγια 40 ημέρες. Από τις 15 Ιουνίου και κάθε μέρα μια μεγάλη προσφορά -που θα διαρκεί 24 ώρες- περιμένει τους καταναλωτές στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και onlineστο eshopτης εταιρείας, από μια μεγάλη γκάμα προϊόντωνόπωςsmartphones, laptops, smartwatches, tablets, games και αξεσουάρ, για να μπουν στην καρδιά της τεχνολογίας και να ζήσουν συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ