Η ιέρεια της οστεοπαθητικής Κατερίνα Μουστάκα έχει την λύση για το λουμπάγκο – Θα χρειαστούμε ένα μπαλάκι του baseball & μια καρέκλα (βίντεο)

Ακολουθήστε κατά γράμμα τις οδηγίες της... 

Η γιατρός και δρ. χειροπρακτικής, Κατερίνα Μουστάκα, καταρρίπτει τους μύθους που ισχύουν για τα μυοσκελετικά προβλήματα και τα οποία μας αποτρέπουν από την αθλητική και όχι μόνο δραστηριότητα. 

Η ίδια μέσω του Instagram της μας ενημερώνει καθημερινά για πολλά πράγματα που αφορούν το σώμα μας. 

Αυτή την φορά η ίδια μας μίλησε για το λουμπάγκο και μας εξήγησε πως θα απαλλαγούμε από αυτό. 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Αγαπητοί μου, ήρθεν η ώρα να μοιραστώ μαζί σας πώς χαλαρώνουμε τον Ακατονόμαστο, τον Τετράγωνο Οσφυικό μυ, που αν δεν έχετε δει την προπροηγούμενη μου ανάρτηση, σας ενημερώνω πως είναι ο Άρχοντας του Λουμπάγκο. Υλικά: . .✅Ένα μπαλάκι του Baseball, για την ισχαιμική πίεση του μυ. Σε περίπτωση αδυναμίας εξεύρεσης του, ένα μπαλάκι του τέννις -για μικρόσωμα άτομα- ή ένα κρεμμύδι μπορούν κάλλιστα να λειτουργήσουν ως υποκατάστατα. . .✅Μια καρέκλα -ή καναπές ή κρεββάτι- για την υποστήριξη των ποδιών. Ιδανικά σε ύψος που να ακουμπάνε οι γάμπες μας άνετα και να είναι το γόνατο σε 90 μοίρες. . .✅Υπομονή. Δεν πρόκειται μαγικά από εκεί που είμαστε κούτσαβλοι, να γίνουμε Κομανέτσι μετά από πέντε λεπτά με το μπαλάκι, ούτε θα μας φύγει ο πόνος σε χρόνο dt. Χρειάζεται να δώσουμε στο σώμα μας και κυρίως στο Στρατηγό, το χρόνο που χρειάζεται για να αισθανθεί ασφαλής. . .✅Τρυφερότητα. Όλο αυτό δεν το κάνουμε για να τιμωρήσουμε το σημείο που πονάει. Το κάνουμε για να το υποστηρίξουμε. Άντε, ακολουθήστε τις οδηγίες και σιδερένιοι! . ΥΓ Παρακαλώ μοιραστείτε την πληροφορία 🤩

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Moustaka MD, DC (@drkaterinamoustaka) στις

Συγκεκριμένα έγραψε: Λουμπάγκο; Σας έχω τη Λύση! Αγαπητοί μου, ήρθεν η ώρα να μοιραστώ μαζί σας πώς χαλαρώνουμε τον Ακατονόμαστο, τον Τετράγωνο Οσφυικό μυ, που αν δεν έχετε δει την προπροηγούμενη μου ανάρτηση, σας ενημερώνω πως είναι ο Άρχοντας του Λουμπάγκο.

Υλικά:

  • Ένα μπαλάκι του Baseball, για την ισχαιμική πίεση του μυ. Σε περίπτωση αδυναμίας εξεύρεσης του, ένα μπαλάκι του τέννις -για μικρόσωμα άτομα- ή ένα κρεμμύδι μπορούν κάλλιστα να λειτουργήσουν ως υποκατάστατα.
  • Μια καρέκλα -ή καναπές ή κρεββάτι- για την υποστήριξη των ποδιών. Ιδανικά σε ύψος που να ακουμπάνε οι γάμπες μας άνετα και να είναι το γόνατο σε 90 μοίρες.
  • .Υπομονή. Δεν πρόκειται μαγικά από εκεί που είμαστε κούτσαβλοι, να γίνουμε Κομανέτσι μετά από πέντε λεπτά με το μπαλάκι, ούτε θα μας φύγει ο πόνος σε χρόνο dt. Χρειάζεται να δώσουμε στο σώμα μας και κυρίως στο
  • Στρατηγό, το χρόνο που χρειάζεται για να αισθανθεί ασφαλής.
  • Τρυφερότητα. Όλο αυτό δεν το κάνουμε για να τιμωρήσουμε το σημείο που πονάει. Το κάνουμε για να το υποστηρίξουμε.

Άντε, ακολουθήστε τις οδηγίες και σιδερένιοι!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ