Παρίσι: O Dior στην Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής παρουσίασε ένα ονειρικό βίντεο – Ωδή στην μόδα (φωτό)

Με κούκλες μινιατούρες, ο Dior παρουσιάζει τη μετά το lockdown συλλογή του...

Ο γαλλικός οίκος μόδας Christian Dior άλλαξε άρδην την παραδοσιακή επίδειξη μόδας στην πασαρέλα, παρουσιάζοντας τα νέα του σχέδια σε κούκλες μινιατούρες, μια ανατροπή που επέφερε η πανδημία του νέου κορωνοϊού.

 

 

 

 

 

 

 

Οι μεγάλοι σχεδιαστές πρέπει να αποκαλύψουν τις συλλογές τους διαδικτυακά και μέσω βίντεο, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής του Παρισιού, αφού οι επιδείξεις σε ολόκληρο τον κόσμο ακυρώθηκαν, εξαιτίας της κρίσης της Covid-19.

 

 

Οι εντυπωσιακές τουαλέτες του Dior, με έμπνευση από καλλιτέχνιδες, εκπροσώπους του σουρεαλισμού, όπως τη φωτογράφο Λι Μίλερ, προσαρμόστηκαν σε 37 μικροσκοπικές κούκλες βιτρίνας, οι οποίες κατόπιν θα σταλούν στους σημαντικότερους πελάτες του οίκου σε ολόκληρο τον κόσμο, προκειμένου να παρουσιαστούν στο κοινό μέσω της ευφάνταστης ταινίας που γύρισε ο σκηνοθέτης του Gomorrah Ματέο Γκαρόνε.

 

 

 

 

 

 

 

 

«Κάναμε αυτό το project σε μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή της ζωής μας», δήλωσε η σχεδιάστρια Μαρία Γκράτσια Κιούρι, η οποία ξεκίνησε να εργάζεται για το σόου όταν βρισκόταν ακόμη υπό καραντίνα στη Ρώμη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ