Πώς να αδυνατίσω τρώγοντας υδατάνθρακες - Iδού η απάντηση

Τι ισχύει στην πραγματικότητα;

«Αφού έχω κόψει τους υδατάνθρακες, γιατί δεν χάνω κιλά;» Μια από τις σκέψεις που απασχολεί αρκετά συχνά πολλούς διαιτώμενους.

Στην προσπάθεια απώλειας βάρους όντως πολλοί πιστεύουν ότι εάν καταφέρουν να αφαιρέσουν τους υδατάνθρακες από το καθημερινό τους διαιτολόγιο, θα απαλλαχθούν άμεσα από τα περιττά τους κιλά.

Τι ισχύει στην πραγματικότητα; Είναι τελικά ένοχοι οι υδατάνθρακες; Πρέπει να τους αφαιρούμε από το διαιτολόγιό μας;

ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΒΑΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ».

ΣΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΖΥΓΑΡΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ (ΕΝΕΡΓΕΙΑ) ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ (ΕΝΕΡΓΕΙΑ) ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ.

ΟΤΑΝ, ΛΟΙΠΟΝ, ΟΙ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ «ΚΑΙΕΙ» ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ (ΘΕΤΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ). ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΟΤΑΝ ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΧΑΝΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ (ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ).

Συνεπώς, ο αποκλεισμός των υδατανθράκων από μόνος του δεν θα επιφέρει την επιθυμητή απώλεια βάρους!

Οι υδατάνθρακες δεν είναι «εχθρός» της υγείας και της ζυγαριάς. Αντίθετα, αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας για όλα τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι αποτελούν τη βάση στην πυραμίδα της μεσογειακής μας διατροφής, και περιέχονται σε τρόφιμα τα οποία πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση και με μεγαλύτερη συχνότητα.

Επίλεξε τους σωστούς υδατάνθρακές!

Εντάξτε τρόφιμα που περιέχουν τους σύνθετους υδατάνθρακες στο πιάτο σας, οι οποίοι απορροφώνται αργά από τον οργανισμό, συντελώντας στη ομαλότερη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και παρέχοντας στον οργανισμό πλήθος θρεπτικών συστατικών.

Μην ξεχνάς να επιλέγεις προϊόντα ολικής αλέσεως καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι οποίες προάγουν τον μεταβολισμό και την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ταυτόχρονα αποτελούν μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, που συντελούν στην εύρυθμη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και προάγουν τον κορεσμό.

Ποια τρόφιμα διαθέτουν το συγκεκριμένο συνδυασμό;

Τρόφιμα που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και ταυτόχρονα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι τα κριθαρένια παξιμάδια και τα παξιμάδια από χαρούπι, τα οποία χάρη στην διατροφική τους υπεροχή μειώνουν το αίσθημα πείνας, οδηγώντας σε μικρότερη κατανάλωση φαγητού.

Επομένως, όχι μόνο δεν σε εμποδίζουν να αδυνατίσεις αλλά είναι απαραίτητο συστατικό της δίαιτα σου.

Η θετική δράση τους στη μείωση του σωματικού βάρους συμπληρώνεται με τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχουν, οι οποίες συμμετέχουν στο μεταβολισμό των λιπών, πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

Τα παξιμάδια, επίσης, δεν προκαλούν απότομη μεταβολή στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μπορούν να καταναλώνονται ακόμα και από άτομα με τάση υπεργλυκαιμίας και σακχαρώδη διαβήτη, αναφέρει το logodiatrofis.

Σε τι καταλήγουμε;

Δεν υπάρχουν απαγορευμένα τρόφιμα στη διατροφή!

Επιλέγοντας τα σωστά προϊόντα με τους σωστούς διατροφικούς συνδυασμούς, ακολουθώντας τον τρίπτυχο υγειά- μέτρο – ποικιλία μπορείς να καταφέρεις τον στόχος σου και να απαλλαχθείς από τα περιττά κιλά, χωρίς να αποκλείσεις κανένα τρόφιμο από τη διατροφή σου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ