8 τροφές που κρατούν το δέρμα μας υγιές: Βάζουμε στην διατροφή μας αβοκάντο,πράσινο τσάι & μαύρη σοκολάτα

Μας κάνουν να λάμπουμε!

Η διατροφή και η υγεία τόσο του οργανισμού μας όσο και του δερματός μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Υπάρχουν λοιπόν ορισμένες τροφές που βοηθούν την επιδερμίδα μας.

Το πράσινο τσάι, αλλά και το αβοκάντο και η μαύρη σοκολάτα είναι μερικές από αυτές τις τροφές που παρέχουν στο δέρμα μας όλα τα απαραίτητα συστατικά ωστε να δείχνει υγιές και λαμπερό.

Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι αυτές οι 8 τροφές!

Αβοκάντο

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zeynep Dinç (@toastsforall)

 

Είναι γεμάτα με βιταμίνες A, D και E και αποτελούν μια εξαιρετική πηγή υγιεινών μονοακόρεστων λιπών και φυτοθρεπτικών συστατικών.

Πράσινο τσάι

 

 

Μια ειδική ένωση στα φύλλα πράσινου τσαγιού που ονομάζονται κατεχίνες μπορεί να βελτιώσει την υγεία του δέρματός μας με διάφορους τρόπους. 

Πρώτον, δρουν ως αντιοξειδωτικά, προστατεύοντας από τη βλάβη που προκαλεί ο ήλιο και τις φλεγμονές. 

Οι κατεχίνες έχουν επίσης αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη φυσική ελαστικότητα και την υγρασία του δέρματος.

Μπρόκολο

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by mary ha (@mealswithmaryha)

 

Η βιταμίνη C βοηθά στην προώθηση της παραγωγής κολλαγόνου στο δέρμα μας, η οποία λειτουργεί για να μαλακώσει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες.

Το μπρόκολο περιέχει επίσης ψευδάργυρο, βιταμίνη Α και λουτεΐνη (ένα καροτενοειδές που βοηθά στην προστασία του δέρματος από οξειδωτικές βλάβες)

Ελαιόλαδο

 

 

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η μεσογειακή διατροφή είναι ιδανική. Συνδειάζει μειωμένα επίπεδα χοληστερόλης, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη και προάγει την πυκνότητα των οστών και τη μυϊκή μάζα στις γυναίκες.

Και αυτά τα οφέλη οφείλονται σε μεγάλο βαθμό τα βρίσκουμε και από το ελαιόλαδο. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λίπη, τα οποία συμβάλλουν στη διατήρηση και ενυδάτωση του δέρματος

Μαύρη σοκολάτα

 

 

Το κακάο περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται φλαβενόλες και τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν την υφή και την ενυδάτωση του δέρματος και αυξάνουν ακόμη και την κυκλοφορία του αίματος. Απλά φροντίστε να επιλέξετε σοκολάτα που έχει τουλάχιστον 70% κακάο για να μεγιστοποιήσετε αυτά τα οφέλη, σύμφωνα και με το realsimple.com.

Σολομός

 

 

Ο σολομός είναι μια ισχυρή πηγή ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρών οξέων, τα οποία είναι βασικοί παράγοντες για ένα υγιές σύστημα περιποίησης της επιδερμίδας.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το Oregon State, αυτοί οι δύο τύποι λιπαρών οξέων συμβάλλουν στη διατήρηση της ενυδάτωσης του δέρματος, στην καταπολέμηση της φλεγμονής και στην προστασία του δέρματος από τη ρύπανση.

Πιπεριές

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bee Delight (@bee_de_light)

 

Η βιταμίνη C που έχουν οι πιπεριές βοηθά στην αύξηση των επιπέδων κολλαγόνου του σώματός σας, κάτι που με την σειρά του βοηθά στη διατήρηση της επιδερμίδας.

Οι πιπεριές (ειδικά κόκκινες και κίτρινες) είναι επίσης γεμάτες με β-καροτένιο, το οποίο το σώμα σας μετατρέπει σε βιταμίνη Α, ένα άλλο σημαντικό αντιοξειδωτικό.

Ντομάτες

 

 

Το λυκοπένιο, το φυτοχημικό που κάνει τις ντομάτες κόκκινες, βοηθά στην προστασία του δέρματος μας από τις ελεύθερες ρίζες στις οποίες εκτίθενται από τον ήλιο. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ