Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Ντίνα Νικολάου: Αυτά είναι τα λαχανικά του Σεπτέμβρη - από το κουνουπίδι και το μπρόκολο, μέχρι το πράσο & τα μανιτάρια

Ποια είναι τα οφέλη τους για την υγεία μας

 Η αγαπημένη μας σεφ Ντίνα Νικολάου, μέσα από το σάιτ της dinaikolaou.gr, εξηγεί ποια είναι τα λαχανικά τυ Σεπτέμβρη, αλλά και ποια είναι τα οφέλη τους για την υγεία μας.

Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας που ξεκινούν τα σχολεία, αλλάζουμε ρούχα στις ντουλάπες και οργανώνουμε το σπίτι για το φθινόπωρο. Φυσικά τα καλοκαιρινά λαχανικά εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν στις λαϊκές, αλλά, αυτά που είναι στα «καλύτερά τους» είναι τα εξής:

1-Η πατάτα

Το all time classic λαχανικό! Πλούσιες σε υδατάνθρακες, θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, είναι ότι πρέπει για να μας δώσει ενέργεια και τόνωση! Και μη ξεχνάτε πως με τη πατάτα υπάρχουν 1000 τρόποι για να τη μαγειρέψουμε και να την απολαύσουμε: βραστές, σοταρισμένες, ψημένες, σε πουρέ, ή ακόμα και σε μια σούπα … έχετε πολλές επιλογές!

2-Το κουνουπίδι

Σίγουρα το βρίσκουμε και το καλοκαίρι, ή καλύτερη του εποχή ξεκινά τον Σεπτέμβρη. Αρκετά παρεξηγημένο λαχανικό αλλά γεμάτο βιταμίνη C και θα μας φέρει την ενέργεια που θέλουμε. Βραστό, σαλάτα ή στο φούρνο εσείς επιλέγετε.

3-Το μπρόκολο

Το βρίσκουμε συνήθως, να κάνει παρέα στο κουνουπίδι. Δεν αρέσει σε πολλούς αλλά θεωρώ ότι πρέπει να αρχίσουν να το δοκιμάζουν. Εκτός από την τραγανή και γλυκιά γεύση του, το μπρόκολο είναι ένα λαχανικό που προσφέρει πολλά στον οργανισμό μας. Χάρη στις πολλές βιταμίνες που περιέχει (συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Β9), το μπρόκολο είναι ένα λαχανικό που προσφέρει πολλά! Για να μην αναφέρουμε το ποσοστό του σε νερό αλλά και το πλήθος ινών του, που ενισχύει τη καλή λειτουργία των νεφρών του σώματος.

4-Η κολοκύθα

Η κολοκύθα είναι ένα λαχανικό το οποίο εμφανίστηκε στην Ευρώπη πολύ αργά. Έπρεπε να περιμένουμε το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα όταν οι Ιάπωνες το φέρανε στη πρώτα στη Γαλλία! Και δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να βρει τη θέση της στη γαλλική γαστρονομία… Αναμφισβήτητα, λόγω της γλυκιά της γεύση! Ψητή στο φούρνο, σε πουρέ, σούπες, πατάτες ή ακόμα σε σαλάτα, η κολοκύθα είναι από τα αγαπημένα λαχανικά!

Ευχαριστούμε θερμά την Ντίνα Νικολάου και το dinanikolaou.gr για την παραχώρηση αυτό του άρθρου

5-Η σελινόριζα

Μη τη μπερδεύετε με το σέλινο! Είναι μια εξαιρετική ρίζα, πλούσια σε βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και ιχνοστοιχεία.

Το μαγείρεμά της είναι απλό. Αν σας αρέσουν οι τραγανές υφές, μπορείτε απλά να τη τρίψετε ωμή. Αν πάλι τη θέλετε μαγειρεμένη, ξεκινήστε με τον πουρέ σελινόριζας. Φυσικά, μπορείτε να την προσθέσετε και σε πολλές άλλες παρασκευές. Θα σας πρότεινα σε σούπες αλλά και σε κρεατομαγειρέματα!

6-Τα μανιτάρια

Τα λατρεμένα μανιτάρια κάνουν την εμφάνισή τους στις λαϊκές από το Σεπτέμβρη και συνεχίζουν και όλο το χειμώνα. Τι μας αρέσει περισσότερο στα μανιτάρια; Χωρίς αμφιβολία η παλέτα γεύσεων που προσφέρουν και οι πολλές συνταγές που μπορούμε να κάνουμε… Για να μην σας πω για τα πολλά θρεπτικά συστατικά, ιχνοστοιχεία και νερό, αλλά και τις ελάχιστες θερμίδες τους.

7-Το πράσο

Το πράσο είναι ένα λαχανικό αρκετά υποτιμημένο! Οι περισσότεροι δεν το συμπεριλαμβάνουν στις συνταγές τους, αλλά θα πρέπει να το δοκιμάσουν. Προσθέστε το σε χορτόπιτες, σε σούπες, αλλά και σε μαγειρευτά αντικαθιστώντας μια ποσότητα ξερού κρεμμυδιού. Είναι αρκετά γλυκό και δίνει τρομερή γεύση! Παρ’ όλο που όλοι λένε να χρησιμοποιούμε μόνο το λευκό μέρος του πράσου, εγώ σας προτείνω να δοκιμάσετε και το πράσινο, τρυφερό μέρος του. Έχει τις περισσότερες βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και ίνες.

Who is Whο

Οι γαστρονομικές μου ανησυχίες ξεκίνησαν σε πολύ μικρή ηλικία. Γεννημένη στην Ελλάδα, σε μια οικογένεια που η μαγειρική και το καλό φαγητό ήταν βασικά συστατικά της έννοιας καλή ζωή, σύντομα άρχισα να πειραματίζομαι με τα υλικά, τις μυρωδιές, τις αναλογίες. Παρόλο που ξεκίνησα την σταδιοδρομία μου σπουδάζοντας οικονομικά και marketing, στο Παρίσι, σύντομα το πάθος μου για την τέχνη της μαγειρικής και την γαστρονομία με έκανε να αλλάξω ρότα στην ζωή μου, να ακολουθήσω την καρδιά και να κυνηγήσω το όνειρό μου.

Ξεκινώντας τις σπουδές μου στην επαγγελματική μαγειρική τέχνη στις Γαστρονομικές σχολές του Παρισιού «Le Cordon Bleu», «Ritz Escoffier», «Alain Ducasse formation», «Lenotre», ήρθα σε επαφή με τους μεγαλύτερους δασκάλους, που με ενέπνευσαν μεταδίδοντάς μου το πάθος για το καινούριο και την δημιουργία. Στο Παρίσι με τη Μαρία, δημιουργήσαμε το καμάρι μας το EVI EVANΕκαι υπερασπιζόμαστε με μεράκι και πατριωτική φιλοδοξία την ελληνική κουζίνα. Στην Αθήνα, ξεκίνησα το 2006 μέσα από την καθημερινή στήλη μαγειρικής στο πρωινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 (Πρωινός καφές) τη μαγική τηλεοπτική επικοινωνία με όλους εσάς που λατρεύεται τις κατσαρόλες και αφήνεστε στη μαγεία της γεύσης.

Από το 2009 έως το 2011, στην καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή μαγειρικής στο κανάλι Star «Νηστικοί πράκτορες» και συνεχίζοντας το 2012, με την εκπομπή «Στην κουζίνα με την Ντίνα», μοιράστηκα με όλους εσάς μυστικά γαστρονομίας και συμβουλές για το οικογενειακό τραπέζι και την οργάνωση της κουζίνας της νέας νοικοκυράς. Το 2010 ξεκίνησα στο κανάλι της Γαλλικής τηλεόρασης cuisine TV, την εκπομπή «Ma cuisine grecque» η οποία παρουσίαζε συνταγές και πιάτα απ’ όλη την Ελλάδα. Η εκπομπή λόγω της μεγάλης της επιτυχίας αποτέλεσε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία προβολής για την Ελληνική κουζίνα και τα Ελληνικά προϊόντα.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για να έχετε στο μενού σας ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ