" Squid Game": Η νέα σειρά του Netflix που ξεπέρασε το Bridgerton - Το ρεκόρ των 111 εκ. θεατών σε 28 ημέρες (φώτο-βίντεο)

Ο δημιουργός και σκηνοθέτης της σειράς Hwang Dong-hyuk είπε στο Variety ότι για πρώτη φορά συνέλαβε την ιδέα για το "Squid Game" το 2008 ως ταινία.

Το Squid Game έγινε η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix με 111 εκατομμύρια χρήστες να την παρακολουθούν στις πρώτες 28 ημέρες.

«Το παιχνίδι του καλαμαριού» ξεπέρασε -μέσα στον πρώτο μήνα προβολής του- το προηγούμενο νούμερο ένα της πλατφόρμας που ήταν το «Bridgerton» με 82 εκατομμύρια συνδρομητές τις πρώτες 28 μέρες προβολής του.

Σε σενάριο και σκηνοθεσία του Hwang Dong-hyuk, η κορεατική σειρά ακολουθεί απελπισμένους ανθρώπους που καλούνται να λάβουν μέρος σε ένα παιχνίδι μυστηρίου για μεγάλα χρηματικά ποσά.

Κατέχοντας την πρώτη θέση σε τηλεθέαση στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες 90 χώρες, σε όλο τον κόσμο από την ημέρα της κυκλοφορίας του στις 17 Σεπτεμβρίου, έγινε παγκόσμιο φαινόμενο. αναφέρει η Evening Standard.

Η σειρά ολοκληρώνεται σε εννέα επεισόδια.

Ο τίτλος της σειράς αναφέρεται σε ένα δημοφιλές παιδικό παιχνίδι στην Κορέα, που χρησιμοποιεί έναν πίνακα σε σχήμα καλαμαριού.

Άνδρες και γυναίκες διαγωνίζονται σε στίβο παιχνιδιών με στόχο να μείνουν ζωντανοί, κερδίζοντας ένα έπαθλο δισεκατομμυρίων.

Πρόκειται για μια σειρά παιδικών παιχνιδιών όπως το «Red Light», το «Green Light» και άλλα, κάτι το οποίο φαίνεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Το γραφιστικό και τα εφέ του βασίζονται αρκετά σε video game αντίληψη και περίοπτη θέση έχουν τα σύμβολα από τα κουμπιά του χειριστηρίου του Playstation.

Αυτό που μοιάζει με παιδική πρόκληση αποδεικνύεται ένα θανατηφόρο τουρνουά επιβίωσης. Και οι παίκτες σκοτώνονται μέχρι να μείνει ένας τελικός νικητής.

Δυστυχώς, ενώ τα πιθανά κέρδη είναι σημαντικά, σύντομα γίνεται προφανές ότι οι συνέπειες για την ήττα είναι πολύ πιο άσχημες από το να χρειαστεί να μείνει κάποιος εκτός αγώνα μέχρι τον επόμενο γύρο. Και είναι πολύ αργά για να αποχωρήσει.

Οι χαρακτήρες περιλαμβάνουν έναν απατεώνα τραπεζίτη, έναν χειρουργό σε οικονομική αναταραχή, έναν εκμεταλλευόμενο μετανάστη και έναν Βορειοκορεάτη αποστάτη, τον οποίο έπαιξε τέλεια ο HoYeon Jung.

Είναι το πρώτο κορεατικό πρόγραμμα του Netflix που έγινε η πιο δημοφιλής σειρά στις ΗΠΑ και προκύπτει από τις προσπάθειες της εταιρείας να αυξήσει την προσφορά της σε  διεθνείς εκπομπές.

Το Netflix έχει 209 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.

Η Minyoung Kim, αντιπρόεδρος περιεχομένου της Netflix για την Κορέα, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, δήλωσε ότι το Squid Game «ξεπέρασε τα πιο τρελά μας όνειρα».

Είπε στο CNN: «Όταν αρχίσαμε να επενδύουμε σε κορεατικές σειρές και ταινίες το 2015, ξέραμε ότι θέλαμε να φτιάξουμε ιστορίες παγκόσμιας κλάσης για τους βασικούς θαυμαστές του περιεχομένου Κ σε όλη την Ασία και τον κόσμο».

Η Νοτιοκορεάτισα  ηθοποιός και μοντέλο HoYeon Jung, που υποδύεται την Kang Sae-byeok, είδε τους followers  της στο Instagram να αυξάνονται από 400.000  σε 17 εκατομμύρια σε λίγες εβδομάδες και τώρα είναι το πρόσωπο της Louis Vuitton.

Το Squid Game έχει συγκεντρώσει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον που ο ιδιοκτήτης ενός αριθμού τηλεφώνου που εμφανίστηκε τυχαία στην οθόνη κατακλύστηκε από κλήσεις από θαυμαστές που ήταν περίεργοι να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό τρόμου.

Ο αριθμός, για τον οποίο το Netflix λέει ότι θα επεξεργαστεί, εμφανίστηκε στο πρώτο επεισόδιο γραμμένος σε μια επαγγελματική κάρτα που παραδόθηκε στον χαρακτήρα που υποδύεται ο Lee Jung-Jae, Seong Gi-Hun, από έναν μυστηριώδη άνδρα με μαύρο κοστούμι.

Ο δημιουργός και σκηνοθέτης της σειράς Hwang Dong-hyuk είπε στο Variety ότι για πρώτη φορά συνέλαβε την ιδέα για το "Squid Game" το 2008 ως ταινία.

Αλλά τα κορεατικά στούντιο την απέρριψαν  λόγω των βίαιων θεμάτων του και συνέχισε να δημιουργεί αρκετές επιτυχημένες ταινίες πριν μπορέσει να επανεξετάσει το project, περίπου 10 χρόνια αργότερα.

Όπως τονίζει το Variety σχετικά με την μεγάλη επιτυχία της σειράςπρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν, όταν παρακολουθούμε τους δείκτες θέασης που δίνονται από το Netflix, πως αυτοί δεν διασταυρώνονται από κάποια άλλη πηγή, ενώ για να καταχωρηθεί μια μονάδα συνδρομητή αρκούν μόνο δύο λεπτά streaming.

Κανείς δεν γνωρίζει πόσοι από αυτούς τους 111 εκατομμύρια συνδρομητές είδαν ολόκληρο το πρώτο επεισόδιο του «Squid Game» ή ολόκληρη τη σειρά.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ