Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Η θαυματουργή δίαιτα με αγγούρι: Θα σε βοηθήσει να χάσεις έως 5 κιλά μέσα σε μόλις μία εβδομάδα – Οι κανόνες είναι απλοί & μπορείς να την ακολουθήσεις πανεύκολα (βίντεο)

Το αγγούρι είναι ένα από τα πιο ολιγοθερμιδικά λαχανικά με πλούσια διατροφικά οφέλη 

Η δίαιτα του αγγουριού είναι μια χημική δίαιτα, η οποία βασίζεται στην υπερβολική κατανάλωση του αγγουριού. Επειδή το αγγούρι είναι χαμηλό σε θερμίδες (ένα αγγούρι 250 γραμμάριων δίνει περίπου 40 θερμίδες) η βασική ιδέα αυτής της δίαιτας είναι να αντικαταστήσουμε τους περισσοτέρους υδατάνθρακες που παίρνουμε την ημέρα από φρούτα και σαλάτες με απεριόριστη ποσότητα από το  άπαχο αγγούρι. Το αγγούρι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (95% και 5%σε ίνες) καθώς και η βιταμίνη Α που περιέχει το καθιστούν τον ιδανικό σύμμαχο για να αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας και παράλληλα να αδυνατίσετε.

Η βιταμίνη Α χρησιμεύει ως αντιοξειδωτικό που προστατεύει τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες μειώνοντας τον κίνδυνο διαφόρων ασθενειών. Η βιταμίνη Α συμβάλλει στην κανονική ανάπτυξη των οστών, την ανάπτυξη των λευκών αιμοσφαιρίων, στην κανονική λειτουργία των κυττάρων του αίματος και είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τον αμφιβληστροειδή και στην καλή όραση.

Επίσης το αγγούρι περιέχει βιταμίνη Κ η οποία είναι υπεύθυνη για ορισμένες πρωτεϊνες που χρειάζεται το ήπαρ για την πήξη του αίματος και παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή κατάσταση των οστών και των ιστών του σώματος. Επίσης είναι πλούσιο σε κάλιο, σημαντικό στην καλή λειτουργία της καρδιάς και στην ανάπτυξη του μυϊκού ιστού.

Τέλος περιέχει ωφέλιμα άλατα όπως ασβέστιο, φώσφορο και μαγνήσιο. Η δίαιτα με αγγούρι είναι ιδανική για απώλεια βάρους.

Σε αυτήν την χημική δίαιτα, όπως αναφέρει η medicaldaily.com, τα πράγματα είναι απλά αν νιώθετε πείνα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας μπορείτε να καταναλώσετε απεριόριστη ποσότητα αγγουριών. Επειδή όμως τα αγγουριά δεν έχουν καθόλου πρωτεΐνη -βασική προϋπόθεση ώστε να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός, είναι να συμπληρώσετε τα δύο βασικά σας γεύματα πρωινό και μεσημεριανό με πρωτεϊνούχες τροφές όπως τυρί cottage, αυγά ψαριά και άπαχο κρέας. Τέλος μπορείτε να καταναλώσετε και μια περιορισμένη ποσότητα υδατανθράκων από μαύρο ψωμί σικάλεως, πατάτες βραστές και καστανό ρύζι.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ