Η Μαργαρίτα, νικήτρια του master chef, ο Γιώργος Λιανός και ο Βασίλης Μπισμπίκης πρωταγωνιστές - Σε spot για McDonald's, Nescafe & μπύρα Κάιζερ

Οι νέες καμπάνιες... 

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια, την οποία υλοποίησε η DDB Athens για λογαριασμό της αλυσίδας McDonald’s.

Αφορμή για την καμπάνια αποτελεί η συνεργασία των McDonald’s με την περσινή masterchef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία σχεδίασε για την αλυσίδα τα Homestyle Burgers σε δύο γεύσεις και, συγκεκριμένα, τις Margarita Homestyle Beef και Margarita Homestyle Chicken.

Η καμπάνια αναπτύσσεται 360°σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social media. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Stefi σε σκηνοθεσία Φοίβου Κοντογιάννη.

Ogilvy | Nescafé Frappé | Καμπάνια - Γιώργος Λιάνος

Η ΙΔΕΑ Το καλοκαίρι είναι τόσο ξεχωριστό όσο κάθε άνθρωπος. Γιατί άλλος θέλει να περνάει όλη του τη μέρα στη θάλασσα και άλλος να αράζει στο βουνό. Άλλος θέλει camping και άλλος δωμάτιο με θέα στις Κυκλάδες. Σύμφωνα όμως με το μήνυμα της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η Ogilvy, υπάρχει ένας καφές «που ενώνει όλα τα καλοκαίρια μας. Ο Nescafé Frappé».

Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός, εκπροσωπώντας το brand για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Φέτος, λοιπόν, παίρνει την κιθάρα του και τραγουδά το γνωστό τραγούδι «Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι».

Και εκεί που έχει μπει στον ρυθμό του τραγουδιού, αρχίζουν να τον διακόπτουν. Θα καταφέρει να βρει τον στίχο που μετουσιώνει το τέλειο καλοκαίρι; H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από τη Stefi & Lynx Productions με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

McVictor & Hamilton | Kaiser | Τηλεόραση - Βασίλης Μπισμπίκης

Η ΙΔΕΑ Η Kaiser βρίσκεται στον «αέρα» με νέα διαφημιστική καμπάνια όπως αναφέρει το marketingweek και προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει την «τέχνη» που κρύβεται πίσω από την παραγωγή της. Την τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία McVictor & Hamilton.

Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, Βασίλης Μπισμπίκης, αναλαμβάνει αυτήν τη φορά τον ρόλο του θεατή σε μια διαφορετική παράσταση, αυτήν της παραγωγής μιας μπίρας Kaiser.

Κάνοντας μια διαδρομή από όλα τα στάδια της παραγωγής της και την επιλογή των πρώτων υλών της, ανακαλύπτει πως η τεχνογνωσία, η εμπειρία, ο συντονισμός και οι μελετημένες κινήσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο για το αποτέλεσμα μιας Kaiser.

Γι’ αυτό και καταλήγει να την απολαμβάνει, ανάμεσα σε φίλους, θέτοντας το γνωστό ερώτημα «Μπύρα ή Kaiser;». Κι όλα αυτά, υπό τον ρυθμό που δίνει το τραγούδι Sinnerman της Nina Simone, σε διασκευή του Felix da Housecat. Η παραγωγή του TVC είναι της Stefi Productions και η σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ