Ο Ομέρ Γιλντίζ της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας: Έχουμε "μάτι στον ούρανο" και με UIV καταγράφουμε με ακτίνες Χ όλες τις κινήσεις στο Αιγαίο

Μπορεί να ταξιδεύει με μέγιστη ταχύτητα 180 km/h (110 mph), να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 750 κιλών σε υψόμετρο 25.000 ποδιών ή 35.000 ποδιών με ωφέλιμο φορτίο 150 κιλών

Χωρίς τέλος οι τουρκικές απειλές καθοδόν προς τις εκλογές του 2023, οπότε και αναμένεται να απωλέσει τη τεράστια δύναμη του ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν

Ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας ΤΑΙ,  Ομέρ Γιλντίζ, δήλωσε ότι «η Τουρκία παρακολουθεί όλα τα βήματα που κάνει η Ελλάδα στο Αιγαίο μέσω του νέου εξοπλισμένου UAV Aksungur», περιγράφοντας το συγκεκριμένο  μη επανδρωμένο αεροσκάφος ως «μάτι στον ουρανό».

Επισήμανε ότι «η αυτόνομη πορεία του, που παρακολουθεί την κίνηση πλοίων, αρμάτων μάχης, όπλων και ό,τι “μπαινοβγαίνει” σ’ αυτά τα νησιά, έχει γίνει μάτι στον ουρανό». Οι δηλώσεις του Γιλντίζ  έγιναν κατά τη συνέντευξη τύπου κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αεροπορίας και Άμυνας (AAD 2022), που πραγματοποοίθηκε στην Πρετόρια της Νότιας Αφρικής.

Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα (UAV) Aksungur, που παράγεται από την Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία «TOSAS», λειτουργεί με δύο κινητήρες. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μπορεί να ταξιδεύει με μέγιστη ταχύτητα 180 km/h (110 mph), να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 750 κιλών σε υψόμετρο 25.000 ποδιών ή 35.000 ποδιών με ωφέλιμο φορτίο 150 κιλών.

 

 

Μπορεί να βρίσκεται στον αέρα για 12 ώρες ως αεροσκάφος επίθεσης ή θαλάσσιας περιπολίας και 24 ώρες κατά την αποστολή πληροφοριών και σημάτων. Το «Aksungur» πέταξε για πρώτη φορά στον αέρα το 2019, και πέρασε με επιτυχία όλες τις δοκιμές στις οποίες υποβλήθηκε. Εχει μήκος 12 μέτρα (39 πόδια) και ύψος 3 μέτρα (9,8 πόδια) όταν στηρίζεται στον εξοπλισμό προσγείωσης.

Πραγματοποιεί επιχειρήσεις μεγάλης αντοχής και πολλαπλές αποστολές όπως συλλογή πληροφοριών, επιτήρηση, αναγνώριση, αλλά μπορεί να καταφέρει και αεροπορικά πλήγματα. Γι’ αυτό τον λόγο είναι εξοπλισμένο με πυρομαχικά τύπου MK-2, που τα χρησιμοποιεί σε συνδυασμό με τρεις διαφορετικές (EO/IR) ηλεκτρο-οπτικές/υπέρυθρες κάμερες, δύο διαφορετικά συστήματα καθοδήγησης με λέιζερ τύπου SATCOM Teber, που έχει κατασκευάσει η Roketsan, καθώς επίσης τουρκικής κατασκευής Precision Guidance Kit-82 (HGK-82) και εγχώριο κινητήρα τύπου PD170.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ