Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Viral απάντηση εστιατορίου σε κακομαθημένο πελάτης: «Μην μας επιλέξεις ξανά» - Αποκάλεσε «καθυστερημένο» εργαζόμενο επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες

Το εστιατόριο της Αθήνας πήρε το μέρος του εργαζόμενου, πατέρα δύο παιδιών με αυτισμό. Το ίδιο έκαναν και οι χρήστες στα social media

Ένα αδιανόητο και συνάμα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, με πελάτη να αποκαλεί «καθυστερημένο» υπάλληλο, επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.

Το εν λόγω περιστατικό συνέβη το Σάββατο σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα. Μάλιστα το ίδιο το μαγαζί γνωστοποίησε το γεγονός με ανάρτηση στο instagram όπου στο τέλος καλούσε τον πελάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του σε αυτό.

Σύμφωνα και με το story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με χυδαίους χαρακτηρισμούς.

Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘καθυστερημένο’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ