Lost Boeing, Season 1, Episode 12: Το Boeing έπιασε φωτιά και συνετρίβη σύμφωνα με τον Καναδό πιλότο Κρις Γκουντφέλοου - Ξέσπασαν οι συγγενείς των αγνοουμένων! (φωτό)
Το γύρο του Διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες η εξήγηση για το τι συνέβη με το χαμένο Βoeing, που έδωσε ένας Καναδός πιλότος. Ισως γιατί μοιάζει απλή και λογική. Και ξεφεύγει από όλα αυτά τα συνομωσιολογικά σενάρια που ακούγονται.
Το γύρο του Διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες η εξήγηση για το τι συνέβη με το χαμένο Βoeing, που έδωσε ένας Καναδός πιλότος. Ισως γιατί μοιάζει απλή και λογική. Και ξεφεύγει από όλα αυτά τα συνομωσιολογικά σενάρια που ακούγονται.
Το αεροσκάφος της Malaysian Airlines αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα και ο πιλότος θέλησε να το κατευθύνει με ασφάλεια στο πλησιέστερο αεροδρόμιο. Αλλά δεν πρόλαβε και έπεσε κάπου δυτικά των Μαλδίβων. Αυτή είναι η εξήγηση για το εξαφανισμένο Βoeing, που προέβαλε ο Καναδός πιλότος Κρις Γκουντφέλοου και η οποία έγινε viral.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Γουντφέλοου το μόνο σενάριο που θα μπορούσε να έχει κάποια λογική για το τι συνέβη με το μοιραίο αεροπλάνο, είναι ότι ξέσπασε φωτιά στο αεροσκάφος και ο πιλότος Ζαχάρι Σαχ, ήρωας κατά τον ίδιο, έκανε αυτό που πρέπει κάθε φορά να γίνεται σε περίπτωση κινδύνου: προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος στο πλησιέστερο αεροδρόμιο, το οποίο ήταν το Παλού Λανγκαβί, στο οποίο φαίνεται ότι κατευθυνόταν το αεροσκάφος, βάσει του τελευταίου στίγματός του.
Ωστόσο, κατά τον Καναδό πιλότο, ο κυβερνήτης του μοιραίου Βoeing και το υπόλοιπο πλήρωμα κατευθυνόμενοι προς το Παλού Λανγκαβί «νικήθηκαν» από τον καπνό. Εχασαν τις αισθήσεις τους και έτσι το Βoeing συνέχισε να πετά επί ώρες ακυβέρνητο. Με δεδομένο ότι το αεροσκάφος της Malaysian Airlines είχε καύσιμα που θα επαρκούσαν για μια πτήση οκτώ ωρών και λαμβάνοντας υπόψη ότι κατά την απογείωση κατανάλωσε το 25% αυτών, το αεροπλάνο πρέπει να πετούσε για έξι ακόμη ώρες με τον αυτόματο πιλότο πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό, ώσπου κάποια στιγμή αυτά τελείωσαν και το αεροπλάνο έπεσε στη θάλασσα. Κατά τους δικούς του υπολογισμούς δυτικά των Μαλδίβων. Μάλιστα, κατά τον Γκουντφέλοου το γεγονός ότι το αεροπλάνο έπεσε όταν εξαντλήθηκαν τα καύσιμά του, εξηγεί και γιατί δεν έχει βρεθεί καμία πετρελαιοκηλίδα, η οποία λογικά θα έπρεπε να σχηματιστεί λόγω των καυσίμων του boeing, στο σημείο που βυθίστηκε. Ωστόσο, κατά τον Καναδό πιλότο υπάρχει και το σενάριο η φωτιά να κατέστρεψε εντελώς όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους και να συνετρίβη λίγα λεπτά αφότου ξέσπασε η πυρκαγιά.
«Εμείς οι παλιοί πιλότοι είμαστε πάντα νοιασμένοι, γνωρίζουμε πάντα το κοντινότερο αεροδρόμιο. Ενστικτωδώς, όταν έμαθα ότι το αεροσκάφος έστριψε προς τα αριστερά, ήξερα ότι κατευθυνόταν προς το κοντινότερο αεροδρόμιο» είπε ο Καναδός πιλότος και συμπλήρωσε: «Εψαξα αμέσως στο Google Earth και βρήκα τον κοντινότερο, και με τα λιγότερα εμπόδια προσέγγισης, αεροδιάδρομο. Αυτός στο Παλού Λανγκαβί ήταν κοντινότερος και από αυτόν στην Κουάλα Λουμπουρ.
Ο Καναδός πιλότος ανέφερε επίσης, ότι οι αναφορές ψαράδων ότι είδαν το Βoeing της Malaysian Airlines να πετά πάνω από τις Μαλδίβες, ταιριάζουν με τη δική του θεωρία για το τι συνέβη και προέβλεψε ότι το αεροσκάφος θα βρεθεί δυτικά του νησιωτικού συμπλέγματος των Μαλδίβων.
Οσον αφορά την «απώλεια» των συσκευών ανίχνευσης του αεροσκάφους ο Γκουντφέλοου υποστηρίζει ότι αυτό είναι απόλυτα λογικό να συμβεί σε περίπτωση πυρκαγιάς. Ο Καναδός πιλότος έχει μια εξήγηση και για το «Εντάξει καληνύχτα» που είπε ο συγκυβερνήτης λίγο πριν σιγήσουν τα μηχανήματα ανίχνευσης του Βoeing. «Είναι μια φράση που συνηθίζεται να λέει ένας πιλότος όταν αλλάζει FIR, για να καληνυχτίσει τον άνθρωπο που μέχρι εκείνη την ώρα τον λάμβανε στον πύργο ελέγχου» είπε.
Οσον αφορά τα αίτια που μπορεί να προκάλεσαν την πυρκαγιά, ο Καναδός πιλότος πιστεύει ότι μπορεί να προκλήθηκε από τους εξής λόγους: λόγω βραχυκυκλώματος στα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους, λόγω κάποιας έκρηξης στο φορτίο (υπάρχουν πληροφορίες ότι μετέφερε κούτες με μπαταρίες λιθίου) ή να υπερθερμάνθηκαν τα ελαστικά του αεροσκάφους κατά την απογείωση και να πήραν φωτιά. Μάλιστα, κατά τον Γκουντφέλοου το τελευταίο ενδεχόμενο, της ανάφλεξης των ελαστικών είναι το πιο πιθανό, καθώς μια σειρά συνθηκών θα μπορούσαν να ευνοήσουν κάτι τέτοιο: ο καιρός ήταν ζεστός και ο διάδρομος της απογείωσης στο αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ αρκετά μακρύς.
Φοιτητής εντόπισε το αεροσκάφος στην ζούγκλα!
Μπορεί ένας φοιτητής από την Ταϊβάν να εντόπισε το μοιραίο Boeing 777 της Malaysia Airlines, την ώρα που 26 χώρες προσπαθούν να λύσουν το μυστήριο και δεν μπορούν... εδώ και 11 ημέρες;
Οι φωτογραφίες που βλέπετε, προέκυψαν από το tomnod.com, μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες να εντοπίζουν αντικείμενα ή ανθρώπους από εικόνες από δορυφόρο, ωστόσο η αυθεντικότητά τους δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.
Σύμφωνα με την «China Times» οι φωτογραφίες προέρχονται από έναν φοιτητή από την Ταϊβάν, ο οποίος εντόπισε ένα αεροσκάφος να πετά πάνω από ζούγκλα, σπεύδοντας να κοινοποιήσει τα ευρήματά του.
Η είδηση έρχεται έπειτα από τις πληροφορίες που θέλουν μαλαισιανούς χωρικούς να έχουν δει το αεροσκάφος να πετά πάνω από το βόρειο - ανατολικό τμήμα της χώρας, κοντά στη χρονική στιγμή που πιστεύεται ότι το αεροσκάφος πραγματοποίησε τη... μοιραία στροφή.
Τουλάχιστον εννέα άνθρωποι, (ψαράδες και χωρικοί) ανέφεραν ότι είδαν κάτι να φωτίζει τον ουρανό, ενώ κάποιοι από αυτούς άκουσαν και δυνατό θόρυβο από μηχανή.
Αυτές οι μαρτυρίες ταιριάζουν με τα ευρήματα των ερευνητών, σύμφωνα με τα οποία το τζετ πέταξε σε πολύ χαμηλό υψόμετρο για να αποφύγει τα ραντάρ, έπειτα από μια απότομη στροφή, κατευθυνόμενο προς τα δυτικά από την πορεία του πάνω από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.
Το ρεπορτάζ για τη χαμηλή πτήση έφερε στο φως της δημοσιότητας η «New Strait Times». Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας, το αεροσκάφος πραγματοποίησε μια άκρως επικίνδυνη τεχνική (terrain masking) - (τεχνική που χρησιμοποιείται στις αερομαχίες), πετώντας σε πολύ χαμηλό υψόμετρο, με αποτέλεσμα να πέσει στα 5000 πόδια, έπειτα από οκτώ ώρες πτήσης. Το γεγονός αυτό, καθιστούσε (σκοπίμως) πολύ δύσκολο και τον εντοπισμό του από τα ραντάρ.
Μια άλλη πληροφορία που επίσης κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες είναι ότι η στροφή του αεροσκάφους δεν έγινε χειροκίνητα, αλλά μέσω του αυτόματου πιλότου, δώδεκα λεπτά έπειτα από το «Καληνύχτα» του συγκυβερνήτη.
Την ίδια ώρα, κινέζοι συγγενείς των αγνοουμένων που επέβαιναν στο Boeing 777 της Malaysia Airlines απειλούν με απεργία πείνας, καθώς υποστηρίζουν ότι οι μαλαισιανές αρχές έχουν περισσότερα στοιχεία για την τύχη του αεροσκάφους και δεν τα δίνουν στη δημοσιότητα.
Xάος επικράτησε λίγο πριν την έναρξη της καθιερωμένης συνέντευξης τύπου των εκπροσώπων της Malaysia Airlines και των υπουργών της κυβέρνησης της Μαλαισίας που ενημερώνουν καθημερινά για την πορεία των ερευνών γύρω από το χαμένο Boeing.
Όλα ξεκίνησαν όταν δύο συγγενείς επιχείρησαν να διαμαρτυρηθούν καθώς 12 ημέρες μετά δεν υπάρχει καμία ασφαλής πληροφορία για την τύχη των δικών τους ανθρώπων.
Όπως μεταδίδει το Sky News τα δύο άτομα επιχείρησαν να ξεδιπλώσουν πανό διαμαρτυρίας προκαλώντας την άμεση επέμβαση των ανδρών ασφαλείας.
Το βρετανικό κανάλι μεταδίδει ακόμα ότι οι δύο συγγνείς αρχικά αποκλείστηκαν σε άλλο δωμάτιο και στη συνέχεια απομακρύνθηκαν από το ξενοδοχείο με τον έναν από τους δύο να πέφτει αναίσθητος κατά τη διάρκεια της σύγχυσης που προηγήθηκε.
Παρά την ένταση που επικράτησε η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε κανονικά με τον υπουργό Άμυνας της Μαλαισίας να αποκαλύπτει ότι δεδομένα από τον εξομοιωτή πτήσης που είχε ο πιλότος της πτήσης 370 και στον οποίο οι αρχές είχαν βασίσει πολλά στην προσπάθειά τους να αποκαλύψουν τι πραγματικά έχει συμβεί, έχουν σβηστεί και οι τεχνικοί κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να τα επαναφέρουν.
Από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών δήλωσε ότι οι αναφορές ότι το χαμένο αεροσκάφος εθεάθη πάνω από τις Μαλβίδες «δεν είναι αληθινές» προσθέτοντας ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν προκύψει ενοχοποιητικά στοιχεία για τους επιβάτες και το πλήρωμα του πληρώματος ενώ ειδικά για τον πιλότο είπε ότι «είναι αθώος μέχρι αποδείξεως της ενοχής του».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr