Αποκάλυψη της Telegraph: Τι πραγματικά συνέβη στα τελευταία 54 λεπτά της μοιραίας πτήσης του Boeing

Τι έγινε τα τελευταία 54 λεπτά της μοιραίας πτήσης αποκαλύπτει η βρετανική εφημερίδα Telegraph, η οποία επιχειρεί να απαντήσει στο πλέον σημαντικό ερώτημα: ποιος είχε, τελικά, τον έλεγχο του Boeing 777, όταν αυτό χάθηκε από τα ραντάρ.

Τι έγινε τα τελευταία 54 λεπτά της μοιραίας πτήσης αποκαλύπτει η βρετανική εφημερίδα Telegraph, η οποία επιχειρεί να απαντήσει στο πλέον σημαντικό ερώτημα: ποιος είχε, τελικά, τον έλεγχο του Boeing 777, όταν αυτό χάθηκε από τα ραντάρ. Η βρετανική εφημερίδα που δημοσιεύει τους διαλόγους που αναπτύχθηκαν ανάμεσα στους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πριν η πτήση 370 της Malaysia Airlines «εξαφανιστεί», φέρνει στο φως -μέσα από αυτούς- δύο σημαντικά στοιχεία.



Αν και οι συνομιλίες μοιάζουν με διαλόγους ρουτίνας, δύο είναι εκείνα τα σημεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και χρήζουν έρευνας. Βάσει των διαλόγων που δημοσιεύει, πρώτον οι πιλότοι φαίνεται να είχαν ασυνήθιστα συχνή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ -και μάλιστα, για ζητήματα ρουτίνας-  και δεύτερον, η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας περνούσε από την Κουάλα Λουμπούρ στην Χο Τσι Μιν.



Πρώην πιλότος της British Airways, λέει ότι και τα δύο αυτά στοιχεία είναι ανησυχητικά. Συγκεκριμένα, στις 01.07 το μήνυμα που εστάλη από τον θάλαμο διακυβέρνησης ανέφερε ότι το αεροπλάνο πετούσε στα 35.000 πόδια, μία πληροφορία, όμως, η οποία είχε μεταδοθεί ξανά πριν από έξι λεπτά!  Το γεγονός ότι πιλότοι δεν συνηθίζουν να αναφέρουν τόσο συχνά το υψόμετρο στο οποίο πετάνε, εγείρει υποψίες ως προς το ποιος πιλόταρε το μοιραίο αεροσκάφος εκείνη την στιγμή.

Παράλληλα, η απώλεια επικοινωνίας και η απότομη δυτική στροφή έγινε ακριβώς τη στιγμή που άλλαζε ο εναέριος χώρος και το αεροσκάφος περνούσε από την Μαλαισία στο Βιετνάμ. Επίσης, μόλις λίγα λεπτά μετά το τελευταίο μήνυμα ο αναμεταδότης απενεργοποιήθηκε.

«Αν ήμουν έτοιμος να κλέψω το αεροπλάνο, αυτό θα έκανα», λέει στην Telegraph βετεράνος πιλότος.

«Μπορεί να υπάρξει ένα κομμάτι νεκρού εναέριου χώρου μεταξύ των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας... Ήταν το μοναδικό σημείο κατά τη διάρκεια της πτήσης που ίσως το αεροσκάφος να μην μπορούσε να εντοπιστεί από εδάφους», προσθέτει.  

Στο μεταξύ, δύο εβδομάδες μετά, δεκάδες πλοία και αεροσκάφη εξακολουθούν να συμμετέχουν σε μια επίπονη αναζήτηση χτενίζοντας μία περιοχή ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας, όπου ένας κατασκοπευτικός δορυφόρος πιθανώς εντόπισε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα συντρίμμια του Boeing 777.

Η Μαλαισία έχει απευθύνει έκκληση βοήθειας προς τα έθνη που διαθέτουν εξοπλισμό ανίχνευσης βαθέων υδάτων, ώστε να βρεθεί άμεσα το μαύρο κουτί του αεροσκάφους. Ωστόσο, η περιοχή αναζήτησης εκτείνεται σε 9.000 τετραγωνικά μίλια σε νερά που έχουν μέχρι 13.000 μέτρα βάθος, γεγονός που κάνει πολλούς να πιστεύουν πως αν όντως βυθίστηκε εκεί ίσως να μην βρεθούν ποτέ τα συντρίμμια του...

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr