Είστε άπιστος -η ; Φταίει η μαμά ή ο μπαμπάς σας λένε Αυστραλοί επιστήμονες - Είστε και δίδυμος ; Να το αποτέλεσμα!

Η απιστία είναι  κληρονομική, καθώς μια ομάδα Αυστραλών επιστημόνων του Κουήνσλαντ ανακάλυψε την ύπαρξη του γονιδίου της απιστίας!

Σύμφωνα με την Sunday Telegraph, οι ερευνητές βρήκαν ότι το 63% των ανδρών και το 40% των γυναικών που απατούν τους συντρόφους τους. έχουν «γεννηθεί» για να το κάνουν αυτό, καθώς πιθανόν  να έχουν κληρονομήσει το γονίδιο της απιστίας από τους γονείς τους.

Η ερευνητική ομάδα προσδιόρισε ένα γονίδιο στις γυναίκες, παραλλαγές του οποίου θα μπορούσαν να αυξάνουν τις πιθανότητες να απατούν το σύντροφό τους.

Οι επιστήμονες μελέτησαν τα δεδομένα 7.300 διδύμων, ηλικίας 18-49 ετών, οι οποίοι είχαν μακροχρόνιες σχέσεις.

Από το δείγμα αυτό, το 9,8% των ανδρών και το 6,4% των γυναικών είχαν υπάρξει με δύο ή περισσότερους σεξουαλικούς συντρόφους τους 12 μήνες πριν από τη διεξαγωγή της έρευνας.

Οι ερευνητές συνέκριναν τα δεδομένα ανάμεσα σε πανομοιότυπους διδύμους -που μοιράζονται το ίδιο γενετικό υλικό- και μη πανομοιότυπους διδύμους, των οποίων το γενετικό υλικό διαφέρει. Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν γενετικά μοντέλα (genetic modeling) για να προσδιορίσουν κατά πόσο οι διαφορές που εντοπίστηκαν οφείλονταν στα γονίδια.

«Η έρευνά μας δείχνει ξεκάθαρα, ότι το γενετικό προφίλ επηρεάζει τις πιθανότητες κάποιου ναν κάνει σεξ με κάποιον άλλον, πέρα από το σύντροφό του» εξήγησε ο Dr Brendan Zietsch από το τμήμα Ψυχολογίας του πανεπιστημίου και συνέχισε: «Η απομόνωση συγκεκριμένων γονιδίων είναι πιο δύσκολη, επειδή χιλιάδες γονίδια μπορεί να επηρεάζουν μια συμπεριφορά και η επίδραση κάθε ξεχωριστού γονιδίου μπορεί να είναι μικρή. Ωστόσο, βρήκαμε δειλά αποδεικτικά στοιχεία για ένα συγκεκριμένο γονίδιο, το οποίο επηρεάζει τις πιθανότητες απιστίας στις γυναίκες».