Πιο αποτελεσματικό brand παγκοσμίως η Coca-Cola - Να και το δικό μου κουτί με το «Ειρήνη» !

Ως η πιο αποτελεσματική μάρκα στον τομέα του μάρκετινγκ για το αναδείχθηκε η Coca-Cola από τον δείκτη "Effie Effectiveness Index" που δημιουργούν τα τρία τελευταία χρόνια ο οργανισμός Effie Worldwide και η εταιρεία Warc.

Ως η πιο αποτελεσματική μάρκα στον τομέα του μάρκετινγκ για το αναδείχθηκε η Coca-Cola από τον δείκτη "Effie Effectiveness Index" που δημιουργούν τα τρία τελευταία χρόνια ο οργανισμός Effie Worldwide και η εταιρεία Warc.



Η Coca-Cola, όπως γράφει το emea.gr, ανέβηκε στην πρώτη θέση (από τη δεύτερη πέρσι) συγκεντρώνοντας 130 βαθμούς, ενώ η πιο αποτελεσματική μάρκα του 2012, η McDonald's, έπεσε στη δεύτερη θέση με 114 βαθμούς. Στην τρίτη θέση ανέβηκε η Pepsi με 92 βαθμούς (δύο θέσεις πιο ψηλά σε σχέση με πέρσι), ενώ την αρχική πεντάδα έκλεισαν η Vodafone (78 πόντοι, +3 θέσεις) και Volkswagen (48 πόντοι, +4 θέσεις).



Στην πρώτη εικοσάδα του Δείκτη για το 2013 βρέθηκαν για πρώτη φορά έξι εταιρείες, όπως οι Turkcell, Mizuno και Puma, ενώ τη μεγαλύτερη άνοδο εμφάνισαν οι American Express, η οποία ανέβηκε 654 θέσεις σε σχέση με πέρσι, καταλαμβάνοντας φέτος τη δέκατη, και η Nike, η οποία ανέβηκε 178 θέσεις στην 15η.



Εν τω μεταξύ, όπως γράφει το perierga.gr, η Coca Cola παρουσίασε μια νέα φιάλη φτιαγμένη από πάγο με σκοπό το αναψυκτικό να διατηρείται παγωμένο και μετά τη χρήση να μην δημιουργούνται απορρίμματα. Η κίνηση της Coca Cola στην αγορά της Κολομβίας έρχεται να συμπληρώσει εκείνη της 7Up στην Αργεντινή όπου παρουσιάστηκε ένας αυτόματος πωλητής από πάγο, που λιώνει μόλις διατεθούν όλα τα αναψυκτικά που περιέχει. Τόσο τα παγωμένα μπουκάλια όσο και οι αυτόματοι πωλητές δεν είναι μόνο ένα “μαρκετινίστικο” κόλπο, αλλά και μια περιβαλλοντικά φιλική κίνηση που αναμένεται να εντυπωσιάσει τους φίλους του βιώσιμου σχεδιασμού.



Τα μπουκάλια από πάγο γεμίζονται με το αεριούχο αναψυκτικό, ενώ στη μέση τους τοποθετείται ένας “βραχιόλι” στα χρώματα της Coca Cola για να μην παγώνουν τα δάχτυλα. Μόλις το αναψυκτικό τελειώσει, ο καταναλωτής μπορεί να αφήσει το μπουκάλι να λιώσει ή να το χρησιμοποιήσει για να δροσιστεί. Το “βραχιόλι” μπορεί να το πετάξει στον κάδο της ανακύκλωσης ή να το φορέσει. Τα παγωμένα μπουκάλια θεωρούνται ιδανικά για την παραλία γιατί δεν αφήνουν πίσω τους απορρίμματα.



Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ