We loveSupermarket.gr: Ξεκίνησαν από πάνες & τώρα στέλνουν σε όλη την Ελλάδα με παραγγελίες on line

Διεθνείς έρευνες καταναλωτικών τάσεων αναφέρουν πως οι online πωλήσεις ειδών σούπερ μάρκετ θα αγγίξουν τα 150 δισ. δολάρια έως το 2025 (πηγή: Kantar Worldpanel), ενώ στις ΗΠΑ αναμένεται εφέτος η συγκεκριμένη αγορά να καταγράψει αύξηση 157% σε σχέση με το 2015. 

Μόνο πέρυσι οι online πωλήσεις ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG’s), στα οποία περιλαμβάνονται προϊόντα όπως τρόφιμα, αναψυκτικά και είδη προσωπικής φροντίδας, σημείωσαν ετήσια αύξηση 15% αγγίζοντας τα 48 δισ. δολάρια, όταν οι πωλήσεις των FMCG’s μέσα από τα παραδοσιακά κανάλια (φυσικά καταστήματα) "έτρεξε" με ρυθμό ανάπτυξης μόλις 1,6%.

Αν και η ελληνική πραγματικότητα των online σούπερ μάρκετ, απέχει έτη φωτός από το τι συμβαίνει στον υπόλοιπο Δυτικό κατά βάση κόσμο, εν τούτοις αργά αλλά σταθερά κερδίζει μερίδιο από το παραδοσιακό κανάλι, τζιράροντας σήμερα κάτι περισσότερο από 15 εκατ. ευρώ. Αυτό αναφέρει μιλώντας στο Capital.gr ο Διονύσης Ζήβας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του, μπήκαν στη συγκεκριμένη αγορά από το "παράθυρο και όχι από την πόρτα" όπως λέει, αφού το πρώτο διαδικτυακό τους κατάστημα πριν το Welovesupermarket.gr που άνοιξε τις διαδικτυακές του πύλες το καλοκαίρι του 2013, πουλούσε πάνες για μωρά. 

Η αγορά της πάνας, μια ανελαστική δαπάνη για τα νοικοκυριά που έχουν παιδιά, αποτέλεσε το βάπτισμα του πυρός, αφού άνοιξε στα αδέλφια Ζήβα, τον δρόμο να εμπλουτίσουν τα "ράφια” τους μετά από παρότρυνση των ίδιων των καταναλωτών τους, όπως λέει ο ίδιος.

Γιατί κάποιος όμως να προτιμήσει να κάνει τις αγορές του μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και δη e-super market όταν μπορεί να πεταχτεί μέχρι το κοντινό φυσικό κατάστημα; "Η τιμή σε συνδυασμό με τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες αποτελεί σημαντικό κίνητρο για το μέσο νοικοκυριό”, λέει ο Διονύσης Ζήβας. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό σύμφωνα με τον ίδιο. Η ευκολία, η εξυπηρέτηση και η ταχύτητα είναι από τα βασικά πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα online κατάστημα σε σχέση με ένα συμβατικό.

Ο τρίτος και σημαντικότερος λόγος πάντως σύμφωνα με τον ίδιο είναι ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σούπερ μάρκετ μπορεί να εξυπηρετήσει αυθημερόν, το πολύ μέσα σε 24ώρες οποιονδήποτε καταναλωτή σε όποια μεριά της Ελλάδας και αν βρίσκεται. Μπορεί αυτή η μικρή λεπτομέρεια να μην γίνεται αντιληπτή σε έναν καταναλωτή που μένει π.χ. στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη, όπου σε ακτίνα 100 μέτρων το πολύ 500 μέτρων έχει τουλάχιστον 4 καταστήματα σούπερ μάρκετ για να κάνει τις αγορές του, δεν συμβαίνει το ίδιο για τον κάτοικο της Γαύδου, της Νισύρου αλλά και των περισσότερων νησιών ή κάποιου χωριού της Πίνδου.

"Αυτό το κενό καλύπτει το Welovesupermarket.gr, το μοναδικό ανεξάρτητο (σ.σ. δηλαδή δεν συνεργάζεται με κάποια αλυσίδα) ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ που "σερβίρει" καταναλωτές όχι μόνο στην Αθήνα αλλά σε όλη την Επικράτεια”, λέει ο κ. Ζήβας. Αποτέλεσμα το 55% του τζίρου να πραγματοποιείται εκτός της πρωτεύουσας και με τιμές Αθηνών όπως σημειώνει ο ίδιος. Δηλαδή το μέσο καλάθι ενός νοικοκυριού π.χ. στη Γαύδο είναι μεσοσταθμικά 10-15% φθηνότερο από το ίδιο καλάθι αν ο καταναλωτής της Γαύδου επέλεγε να κάνει τα ψώνια του από την τοπική αγορά., γράφει η Αλεξάνδρα Γκίτση στο capital.gr

Σήμερα το Welovesupermarket, το οποίο συνεργάζεται με 110 μεγάλους προμηθευτές, πουλά μόνο επώνυμα προϊόντα και διαθέτει καθημερινά 8.000 κωδικούς μέσω των εγκαταστάσεων έκτασης 1.500 τ.μ. που έχει στην Παιανία, ετοιμάζεται να ενισχύσει την γκάμα των προϊόντων του και με προϊόντα μαναβικής κάτι που θα γίνει από τον Ιανουάριο του 2017. Για το μέλλον, στόχος είναι ο διπλασιασμός του τζίρου σε βάθος 3ετίας, από 5 εκατ. ευρώ που ήταν το 2015, η αύξηση της μέσης απόδειξης, η οποία σήμερα κυμαίνεται στα επίπεδα των 60-65 ευρώ συν ΦΠΑ, η διεύρυνση της πελατειακής βάσης, που σήμερα ξεπερνά τα 100.000 νοικοκυριά και η ανάπτυξη του νέου επιχειρηματικού εγχειρήματος των αδελφών Ζήβα, του WeLoveB2B. Πρόκειται για ένα online κατάστημα, κατά το μοντέλο των Cash & Carry, το οποίο ξεκίνησε τον Μάιο του 2016 και απευθύνεται στους επαγγελματίες του HORECA (Hotel, Restaurant, Catering) και των μικρών σημείων πώλησης όπως ψιλικών, μίνι μάρκετ και περιπτέρων. 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ