Όλες οι τελευταίες τάσεις παγκοσμίως για το... ωραιότερο ξεκίνημα της ζωής σας

Σταθερή αξία η Ευρώπη.

Tις τελευταίες τάσεις στα γαμήλια ταξίδια των Αμερικανών, μια αγορά που αφορά κυρίως την ηλικιακή ομάδα των millennials (18-35 ετών) αποκαλύπτει έρευνα του Honeymoons.com.

Οι προορισμοί φαίνεται να μην διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν, με την Ευρώπη να αποτελεί, μεταξύ άλλων, σταθερή αξία, όμως παρατηρούνται αλλαγές στην αναζήτηση, τις μεθόδους κράτησης και τις απαιτήσεις των ζευγαριών.

Οι δαπάνες των millennials στα γαμήλια ταξίδια μπορεί να ανέρχονται στα 3 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ιστοσελίδας, Albert Hartigan.

Σύμφωνα με την έρευνα, για το 37% οι δαπάνες κυμαίνονται μεταξύ 2.500 – 5.000 δολάρια για 7 βραδιές.

Το 40% κάνει γαμήλιο ταξίδι διάρκειας από 7 έως 10 ημέρες.

Κορυφαίοι προορισμοί εσωτερικού, για τους Αμερικανούς, είναι η Χαβάη, η Φλόριντα και το Λας Βέγκας.

Ενώ οι εξωτικοί προορισμοί είναι ανερχόμενοι για την εν λόγω αγορά, κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί παραμένουν η Καραϊβική, το Μεξικό και η Ευρώπη.

Η περίοδος κατά την οποία πραγματοποιείται η κράτηση είναι νωρίτερα από τις κρατήσεις για παραδοσιακές διακοπές, με το 63% να κάνει κράτηση έναν έως 6 μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία του γάμου τους.

Αλλαγή παρατηρείται στο είδος διακοπών στο γαμήλιο ταξίδι:

Τα all inclusive ξενοδοχεία βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων για τους νεόνυμφους και ακολουθούν στη δεύτερη θέση οι διακοπές παραλίας.

Οι διακοπές περιπέτειας είναι τρίτες σε σειρά προτίμησης και το 25% προτιμά κρουαζιέρα.

Διαφορετικός είναι επίσης ο τρόπος αναζήτησης για γαμήλιο ταξίδι με το 80% να εμπνέεται από τα social media (Facebook, TripAdvisor, Pinterest και Instagram).