O απόλυτος οδηγός για να εντυπωσιάσετε σε 8,8 δευτερόλεπτα με το βιογραφικό σας τον εργοδότη!

Έχετε 8,8 δευτερόλεπτα για να εντυπωσιάσετε με το βιογραφικό σας - Δείτε πώς!

Νέα έρευνα έχει δείξει ότι έχετε λιγότερο από 9 δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή  ενός  πιθανού σας εργοδότη. Αν ένας από τους στόχους σας για το τρέχον έτος είναι  η καριέρα σας, τότε σήμερα είναι η μέρα που θα έχετε την ευκαιρία να το κάνετε. Mια νέα μελέτη έρχεται λοιπόν στο φως, που αποκάλυψε πως οι μελλοντικοί σας εργοδότες ξοδεύουν χρόνο για την «ανάγνωση» του βιογραφικού σας μόλις 8,8 δευτερόλεπτα πριν αποφασίσουν εάν θα σας πάρουν συνέντευξη. Το βασικό επομένως είναι ένα: Είτε "πουλάτε" τον εαυτό σας σε χαρτί, είτε ηλεκτρονικά, το βιογραφικό σας πρέπει να ξεχωρίζει.
Δείτε πώς θα κρατήσετε τους εργοδότες που σας ενδιαφέρουν και πώς να πουλήσετε τον εαυτό σας σε 9 (ιδανικά σε αργή κίνηση) δευτερόλεπτα ...
Το πρώτο δευτερόλεπτο


Φροντίστε να είστε συνοπτικοί. Τίποτα δεν είναι πιο απωθητικό από δεσμίδες χαρτιού, ή μια ηλεκτρονική σελίδα που φαίνεται να μετακινείται προς τα κάτω επ 'αόριστον, ή ατέρμονες πεζογραφίες χωρίς  παράγραφο και διαλείμματα.Εάν μπορείτε να κρατήσετε τυπωμένο το βιογραφικό σας σε μία μόνο σελίδα, θα είναι πολύ καλύτερα.
Το δεύτερο δευτερόλεπτο
Φροντίστε το βιογραφικό σας να είναι παραδοσιακό. Όσο περισσότερο προσπαθείτε να το κάνετε να ξεχωρίσει , τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος να αποτύχει. Είναι απίθανο να γνωρίζετε τι αρέσει και τι όχι στο πρόσωπο που διαβάζει το βιογραφικό σας, γι' αυτό διατηρείστε μια τυποποιημένη μορφή με απλή στην ανάγνωση γραμματοσειρά (χωρίς καλλιγραφία ή έγχρωμο χαρτί).

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να τους κρατήσετε επικεντρωμένους. Πρόσφατα βιογραφικά  έχουν την «τάση» να περιλαμβάνουν ένα infographic της ζωής σας μέχρι τώρα, ξεκινώντας με ένα σπερματοζωάριο καρτούν. Όχι.
Το τρίτο δευτερόλεπτο
Να είστε στο θέμα σας. Βεβαιωθείτε ότι το βιογραφικό σημείωμα ή το προφίλ σας καθιστά αμέσως σαφές για ποιο λόγο πρέπει να συνεχίσει κάποιος να το διαβάζει. Αν έχετε αυτή τη στιγμή μια δουλειά που σας δίνει την τέλεια εμπειρία για την καριέρα των ονείρων σας, τότε θα πρέπει να είναι άμεσα ορατή - δεξιά στην κορυφή. Εάν ο τρέχων ρόλος σας δεν είναι προφανώς ένα ακόμη βήμα προς την εργασία που θέλετε - αλλά είστε σίγουροι ότι σας δίνει τις απαραίτητες ικανότητες για να το πετύχετε - τότε βεβαιωθείτε ότι αυτές οι δεξιότητες είναι το πρώτο πράγμα που ο μελλοντικός εργοδότης σας βλέπει.


Το τέταρτο δευτερόλεπτο
Μην γράφετε άπειρα πράγματα για τον εαυτό σας και αποφύγετε την αργκό. Λέξεις όπως ενθουσιώδης, εμπνευσμένος, διορατικός κτλ απλά κάνουν τον εργοδότη σας να χάσει το κεντρικό νόημα του βιογραφικού σας. Αποδείξτε τι είστε, μην το γράφετε.
Το πέμπτο δευτερόλεπτο
Κάντε τους να εστιάσουν εκεί που θέλετε. Οι πιθανότητες λένε ότι όποιος διαβάζει για σας ψάχνει για ορισμένες φράσεις - δεξιότητες, ένα συγκεκριμένο τίτλο εργασίας ή  ειδικά προσόντα. Χρησιμοποιήστε έμφαση η υπογραμμίστε ορισμένες λέξεις- κλειδιά, όπως η έντονη γραφή, πλαϊνές μπάρες και μεγαλύτερες γραμματοσειρές. Και στο LinkedIn, βάλτε τις λέξεις-κλειδιά στο προφίλ σας για να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι που ψάχνουν για αυτούς τους όρους θα τους συναντήσουν στη σελίδα σας.


Το έκτο δευτερόλεπτο
Να είστε δικτυωμένοι. Σίγουρα το LinkedIn έχει να κάνει με τη δικτύωση, αλλά μπορείτε να το μεταφέρετε και σε χαρτί. Τονίστε τις κοινωνικές σας δραστηριότητες μέσα από τα μέσα ενημέρωσης, οι οποίες αφορούν την εργασία και αναφέρουν σχετικές εκδηλώσεις δικτύωσης.
Το έβδομο δευτερόλεπτο
Να είστε ενδιαφέροντες. Εάν τους έχετε πουλήσει την επαγγελματική σας αξία στα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα, μην αγχώνεστε που ξεχάσατε να αναφέρετε τη ζωή σας έξω από αυτή."Η λίστα με τα γενικά χόμπι εμφανίζεται στο top 10 παραπατήματα του βιογραφικού", σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία του Πολίτη.Έτσι ξεχάστε τα πεδία «κουλτούρα» ή  «κοινωνικοποίηση».

Εάν έχετε τρέξει σε ένα μαραθώνιο για φιλανθρωπικούς σκοπούς, πείτε το.
Το όγδοο δευτερόλεπτο
Η προσωπική σας ανάπτυξη είναι επίσης αυτό που δείχνει ένα καλό βιογραφικό σημείωμα. Έτσι, σκεφτείτε βασικές δεξιότητες που ένας μελλοντικός εργοδότης θα ελπίζει να δει σε σας και θα σας ξεχωρίσει από  άλλους.

Πηγή: telegraph.co.uk

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ