Ο γυναικείος οργασμός είναι τελικά και θέμα DNA - Έρευνα σε 4000 δίδυμες‏

Μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίου που έγινε σε 4.000 δίδυμες γυναίκες, μεταξύ των οποίων ήταν 700 ζεύγη ταυτόσημων ή πανομοιότυπων διδύμων (μονοζυγωτικά) δηλαδή που είχαν το ίδιο ακριβώς DNA, έδειξε ότι σε μεγάλο ποσοστό η έλλειψη οργασμού οφείλεται στα γονίδια.Οι επιστήμονες από το Νοσοκομείο St Thomas του Λονδίνου, θέλοντας να ανακαλύψουν ποιοι παράγοντες ευθύνονται για την έλλειψη οργασμού σε πολλές γυναίκες, μελέτησαν αναλυτικά τα ερωτηματολόγια, σύμφωνα με τα οποία μόνο το 14% των συμμετεχόντων έφτανε σε οργασμό. Μάλιστα ένα 16% δήλωσε ότι δεν έφτανε ποτέ. Αντίθετα, μελέτη που έγινε σε άντρες έδειξε ότι μόνο ένα 2% δεν φτάνει σε οργασμό.

Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι οι δίδυμες επηρεάστηκαν από το ίδιο οικογενειακό περιβάλλον. Έτσι οι διαφορές μεταξύ πανομοιότυπων και μη πανομοιότυπων διδύμων, θεωρήθηκαν ότι οφείλονταν σε γονιδιακές διαφορές.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα γονίδια επηρεάζουν τουλάχιστον το 34% των πιθανοτήτων για να φτάνει σε οργασμό μια γυναίκα όταν κάνει σεξ και το 45% όσον αφορά τον οργασμό κατά τον αυνανισμό.

Όπως λένε μάλιστα οι ειδικοί, τα ποσοστά, θα μπορούσαν να είναι ψηλότερα, εάν λαμβάνονταν υπ' όψιν κι άλλες παράμετροι όπως, οι τεχνικές των συντρόφων των γυναικών.
Επιπροσθέτως, τα γονίδια ευθύνονται σε ποσοστό μέχρι 60% σε άλλα σύνθετα προβλήματα όπως η παχυσαρκία.
Οι επιστήμονες σημειώνουν ότι ποια και πόσα γονίδια είναι αυτά που επηρεάζουν το γυναικείο οργασμό δεν είναι γνωστά γι' αυτό είναι απαραίτητη μια συγκριτική μελέτη του DNA των γονιδίων των γυναικών που φτάνουν πάντα σε οργασμό με εκείνο των γυναικών που δεν φτάνουν ποτέ σε οργασμό.
Αυτό θα μπορούσε να απαντήσει στο ερώτημα για το ποιοι βιολογικοί μηχανισμοί ευθύνονται ενώ θα ήταν δυνατή και η δημιουργία κάποιων φαρμάκων αντιμετώπισης του προβλήματος.