Τιμητική διάκριση για την ΕΚΟ στην εκδήλωση “BRANDS WITH HISTORY” / EKO – Ένα σήμα με Ιστορία και Μέλλον!

Τιμητική διάκριση για την ΕΚΟ στην εκδήλωση “Brands with History”.

Ως ένα από τα πλέον ιστορικά και τα σημαντικότερα εμπορικά σήματα στην Ελλάδα τιμήθηκε η ΕΚΟ στην εκδήλωση “Brands with History”, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017 στο Ecali Club, με σκοπό την ανάδειξη των εταιρειών με μακρά και δυναμική παρουσία στον χώρο του επιχειρείν, αλλά και με όραμα για το μέλλον.

Η παρουσία της ΕΚΟ στην Ελλάδα ξεκίνησε στις 10 Μαΐου 1964 με τα εγκαίνια του μεγάλου έργου του βιομηχανικού συγκροτήματος της ESSO PAPPAS στη Θεσσαλονίκη, για το οποίο ο Τύπος της εποχής προδίκαζε ότι «... θα αλλάξη την μορφήν της οικονομίας εις την περιοχήν!». Στα 53 χρόνια που ακολούθησαν, η διαδρομή της ΕΚΟ ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με όλες τις οικονομικές, πολιτικές και επιχειρηματικές εξελίξεις του τόπου, αλλά και την ανάπτυξη που γνώρισε η χώρα.

Όλες αυτές τις δεκαετίες, η ΕΚΟ δεν σταματά να καινοτομεί και να αναπτύσσεται, οικοδομώντας το μέλλον της πάνω σε αξίες που έχουν κερδίσει διαχρονικά την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Η ηγετική θέση που έχει κατακτήσει στην εμπορία καυσίμων και λιπαντικών στην Ελλάδα, αλλά και η ισχυρή παρουσία της σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης, συνετέλεσαν στην ανάδειξή της ως ένα από τα πλέον εξέχοντα εμπορικά σήματα στην εκδήλωση “Brands with History”, που διοργανώθηκε με αφορμή την συμπλήρωση των 93 χρόνων της ΕΚΑΛΗ Α.Ε. και των 46 του Ecali Club.

Ο Γενικός Διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, κατά την απονομή της τιμητικής διάκρισης από τον Πρόεδρο του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Σίμο Αναστασόπουλο.

«Τόσο εγώ προσωπικά, όσο και όλη η οικογένεια της ΕΚΟ, νιώθουμε υπερήφανοι που επιλεγήκαμε στα Brands with History. Γιατί, έχουμε καταφέρει και συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον όπως αυτό που διαμορφώνεται σήμερα, κάτι καθόλου εύκολο», δήλωσε κατά την παραλαβή της τιμητικής διάκρισης ο Γενικός Διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, ο οποίος συμπλήρωσε:

«Η βασική έννοια που συνδέει αυτά τα δυο, δηλαδή το να έχεις χτίσει ένα brand πάνω σε μια λαμπρή ιστορία, είναι η προσαρμοστικότητα και η ικανότητα ενός brand να μετεξελίσσεται, ανάλογα με τις περιστάσεις και τις ανάγκες της αγοράς. Η ΕΚΟ είναι ένα μοναδικό brand με μεγάλη ιστορία, το οποίο μέσα από τις δεκαετίες που πέρασαν προσαρμόστηκε στον απόλυτο βαθμό, έτσι ώστε εμείς σήμερα να μπορούμε να λέμε ότι δεν είναι μόνο κάποιο brand with history, αλλά κυρίως ένα brand with future!!!»

Tags

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ