Η γνώμη σας, είναι πολύτιμη! Μοιραστείτε την μαζί μας!

Αυτοί είναι οι μεγάλοι νικητές των Growth Awards 2021: 6 ελληνικές επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν & δίνουν το παράδειγμα (φωτό & βίντεο)

Συνδυάζουν τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις με μία επιτυχημένη σύγχρονη επιχειρηματική ιστορία

Για πέμπτη φορά ο θεσμός των Growth Awards, μία πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton, αναδεικνύει και βραβεύει τις επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν για την σταθερά ανοδική τους πορεία.

Στην Τελετή Βράβευσης του 5ου Διαγωνισμού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας που πραγματοποιήθηκε την 7η Οκτωβρίου 2021 και μεταδόθηκε διαδικτυακά από το Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, τιμήθηκαν 6 δυναμικές εταιρείες που συνδυάζουν τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις με μία επιτυχημένη σύγχρονη επιχειρηματική ιστορία, και συμβάλλουν αποφασιστικά στην ανάδειξη του ελληνικού επιχειρείν.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης των #GrowthAwards2021, ο κ. Φωκίων Καραβίας, Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, μεταξύ άλλων, τόνισε:

«H Τράπεζά μας δεσμεύεται να παραμείνει στην πορεία που έχει χαράξει εδώ και χρόνια, στο να χρηματοδοτεί μεγάλα επενδυτικά έργα και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες των πελατών μας, ώστε να έχουν προβάδισμα στην αξιοποίηση των ευκαιριών που φέρνει ο ανοδικός οικονομικός κύκλος.

Ως Τράπεζα της Ανάπτυξης, ενθαρρύνουμε και χρηματοδοτούμε πρωτοβουλίες συγχωνεύσεων, εξαγορών και συνεργασιών, βήματα απαραίτητα για τη μεγέθυνση της μέσης ελληνικής επιχείρησης. Δρούμε ως χρηματοδότες και σύμβουλοι για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διευκολύνοντας την πράσινη μετάβασή τους, τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και την ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησής τους, καθώς τα κριτήρια του ESG λαμβάνονται πλέον υπόψη στην πιστωτική αξιολόγηση των χορηγήσεων για όλες τις επιχειρήσεις.

Το πρώτο μέλημά μας σήμερα είναι να στηρίξουμε και να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή πορεία της χώρας και της οικονομίας, χέρι-χέρι με τις πρωτοπόρες ελληνικές επιχειρήσεις».

Στην ομιλία του, ο φετινός keynote speaker της τελετής βράβευσης, Howard Yu, LEGO Professor of Management and Innovation στο IMD Business School, τόνισε:

«Η σωστή προετοιμασία οδηγεί σε ανθεκτικότητα. Οι οργανισμοί που ευδοκιμούν είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για μια ανοδική πορεία από τους υπόλοιπους. Δεν πειραματίζονται απλώς, εξελίσσουν αυτή την ικανότητά τους πριν από τους άλλους. Ως αποτέλεσμα, σε μια περίοδο κρίσης, δεν είναι μόνο πιο ανθεκτικοί, αλλά και έτοιμοι για ανάπτυξη».

Κατά τη διάρκεια της συζήτησής του με τη δημοσιογράφο και συντονίστρια των Growth Awards2021, Νίκη Λυμπεράκη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Grant Thornton Greece, Βασίλης Καζάς, τόνισε:

«Η σύγχρονη επιχειρηματικότητα που βραβεύουμε σήμερα μετατρέπει τα εμπόδια που έφερε η κρίση της πανδημίας σε ευκαιρίες, θεμελιώνοντας τις βάσεις για μία βιώσιμη επιχειρηματική και κοινωνική ανάπτυξη. Είναι πλέον υποχρέωση όλων μας στον επιχειρηματικό και μη κόσμο να κοιτάξουμε το αύριο κατάματα και να εξελιχτούμε μέσα από τις προκλήσεις που φέρνει».

6 νικητές δίνουν το παράδειγμα της Ελλάδας που πρoσπαθεί και τα καταφέρνει

ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ Α.Β.Ε.Ε.

Δυναμική Ανάπτυξη

Η εταιρία Παπουτσάνης είναι μια κορυφαία ελληνική βιομηχανία με πλούσια κληρονομιά που σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη και παράγει πάνω από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως. Διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα καθετοποιημένης παραγωγής στα Βαλκάνια και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά που δημιουργεί καθημερινά καινοτομίες και εξαιρετικά προϊόντα με πρώτες ύλες που ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά.

Με σεβασμό στο ιστορικό της παρελθόν και 150 χρόνια υψηλής τεχνογνωσίας και διαρκούς παρουσίας, σχεδιάζει καθημερινά το μέλλον της, μέσα από ένα στρατηγικό μοντέλο δραστηριοποίησης που βασίζεται σε 4 επιχειρηματικούς άξονες:

1.Τα Επώνυμα Προϊόντα (KARAVAKI, Natura, Aromatics).

2.Τα Ξενοδοχειακά Προϊόντα (Hotel Amenities) με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, καθώς επίσης και με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές βιομηχανίες ξενοδοχειακών ειδών προσωπικής περιποίησης.

3.Την Παραγωγή Προϊόντων για Τρίτους και Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας για μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες προμήθειας και λιανικής.

4.Τις Εξειδικευμένες Σαπωνόμαζες για τους βιομηχανικούς της πελάτες.

Το σύγχρονο και εξωστρεφές προφίλ της εταιρίας Παπουτσάνης, καλλιεργεί τη δυναμική της και εκτός συνόρων, με μια διαρκώς αυξανόμενη παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες με εξαγωγές που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των πωλήσεων της εταιρίας.

FLEXOPACK ΑΕΒΕΠ

Έρευνα & Καινοτομία

Ο Όμιλος Flexopack ιδρύθηκε το 1979 και αποτελεί κορυφαίο παραγωγό εύκαμπτης πλαστικής συσκευασίας που προορίζεται για τις βιομηχανίες κρέατος, τυριών και θαλασσινών, καθώς και για τη βιομηχανία εμφιάλωσης. Η FLEXOPACK Α.Ε. είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 1996 και διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα, την Πολωνία και την Αυστραλία. Η έδρα του Ομίλου είναι στο Κορωπί Αττικής, όπου οι εγκαταστάσεις λειτουργούν 24/7 και υποστηρίζουν τη μεγάλη εξαγωγική του δράση. Τα προϊόντα μας εξάγονται σε πάνω από 40 χώρες και η εξαγωγική δραστηριότητα αντιστοιχεί στο 90% του τζίρου.

Ο Όμιλος Flexopack λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που δημιουργούν τα προϊόντα του κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Για το λόγο αυτό και αναπτύσσει προϊόντα με μειωμένη περιβαλλοντική επίπτωση και ανακυκλώσιμα υλικά, χωρίς να υποβαθμίζει την ποιότητα και τις ιδιότητες του προϊόντος, διατηρώντας πάντα ένα σύστημα πλήρους ιχνηλασιμότητας των προϊόντων.

ΟΜΙΛΟΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ

Εξωστρέφεια

Ο Όμιλος Πλαστικά Θράκης μεταποιεί περισσότερους από 116 χιλιάδες τόνους πολυπροπυλενίου και πολυαιθυλενίου για πάνω από 44 έτη. Η Πλαστικά Θράκης Εταιρεία Συμμετοχών, η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 1995, διαμέσου μιας επιτυχούς πορείας στρατηγικής ανάπτυξης και εξάπλωσης μέσω εξαγορών τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, έχει παρουσία σε 11 χώρες μέσω των παραγωγικών και εμπορικών εγκαταστάσεων της

. Όμιλος δραστηριοποιείται κυρίως σε 2 λειτουργικούς τομείς, τα τεχνικά υφάσματα και τις λύσεις συσκευασίας ενώ το 2013 πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις σε σύγχρονα θερμοκήπια για την υδροπονική καλλιέργεια ντομάτας και αγγουριού με τη χρήση γεωθερμικής ενέργειας.

Ο Όμιλος διατηρεί δίκτυο πωλήσεων σε 80 χώρες ενώ καλύπτει 24 τομείς δραστηριοποίησης. Το 67% της παραγωγής του Ομίλου πραγματοποιείται στην Ελλάδα, το 19% στο Ηνωμένο Βασίλειο, 11% στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και 3% στις ΗΠΑ. Το 2020 ο Όμιλος είχε πωλήσεις 340 εκατομμυρίων ευρώ ενώ απασχολεί περισσότερους από 2.200 εργαζόμενους, εκ των οποίων 1.262 στην Ελλάδα και 400 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο όμιλος έχει επενδύσει την περίοδο 2015-2020 περισσότερα από 165 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων περισσότερα από 86 εκατομμύρια στην Ελλάδα και 79 εκατομμύρια στο εξωτερικό.

SKROUTZ A.E.

Ψηφιακή Εξέλιξη

Η Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 από τους Γιώργο Χατζηγεωργίου, Γιώργο Αυγουστίδη και Βασίλη Δήμο. Έχει έδρα την Αθήνα και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, απασχολώντας πάνω από 600 εργαζόμενους. Σήμερα, το Skroutz.gr αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα e-commerce στην Ελλάδα, όπου προβάλλονται περισσότερα από 6 εκατ. προϊόντα από περίπου 10.000 συνεργαζόμενα καταστήματα. Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και ένα αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της.

Για αυτό και τα τελευταία χρόνια, έχει προχωρήσει σε σημαντικές ενέργειες που συμβάλλουν στο παραπάνω όραμα. Μέσα από την στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, η Skroutz αναβαθμίζει τη διαδικασία ηλεκτρονικών πληρωμών με σύγχρονα και πρωτοπόρα συστήματα. Μέσα από την εξαγορά της εταιρείας ταχυμεταφορών SendX, επενδύει στο “last-mile”, δηλαδή στη διαδικασία παραδόσεων των αποστολών στον χρήστη. Και τέλος, μέσα από το πρόσφατο λανσάρισμα της συνδρομητικής υπηρεσίας Skroutz Plus, προσφέρει στους χρήστες της μια μοναδική εμπειρία αγορών χωρίς μεταφορικά έξοδα. Το Skroutz.gr σε αριθμούς*:

  • Πάνω από 8.000.000 μοναδικοί χρήστες το μήνα 
  • 40.000.000 επισκέψεις κάθε μήνα
  • 10.000 καταστήματα
  • 6.200.000 προϊόντα
  • 2.700.000 εγγεγραμμένοι χρήστες *μέχρι Ιούνιο 2021

VITEX A.E.

Environmental, Social & Governance (ESG)

H Vitex Α.Ε. κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο των χρωμάτων από το 1932. Διαθέτοντας τέσσερις παραγωγικές μονάδες με ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής χρωμάτων, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για τον κατασκευαστικό κλάδο στην Ελλάδα και σε 20 χώρες παγκοσμίως μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών. Οι αρχές της βιωσιμότητας ενισχύουν το λειτουργικό της μοντέλο ακολουθώντας διαδικασίες πολιτικής μηδενικών απορριμμάτων, μηδενικών ατυχημάτων και μηδενικής ενέργειας με φωτοβολταϊκό πάρκο οροφής 1ΜW. Κεντρικοί πυλώνες της εταιρικής κουλτούρας είναι η ομαδικότητα και η επιχειρηματική αριστεία. Περισσότερες πληροφορίες στο vitex.gr.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (COSTAMARE Inc., ΤΕΜΕΣ Α.Ε., FALIRO HOUSE A.E., Ίδρυμα «Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου»)

Επιχειρηματική Αριστεία

Η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου δραστηριοποιείται κυρίως στους τομείς της ναυτιλίας, του τουρισμού και της παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου.

Είναι ιδρυτές και πλειοψηφικοί μέτοχοι της ναυτιλιακής εταιρείας CΟSTAMARE Inc., ιδιοκτήτριας πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ξηρού φορτίου, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, με συνολικό στόλο 116 πλοίων. Πρόεδρος και CEO είναι ο Κωστής Β. Κωνσταντακόπουλος.

Η ΤΕΜΕΣ Α.Ε είναι ο φορέας ανάπτυξης της Costa Navarino, ελέγχει την Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., ιδιοκτήτρια ενός εμβληματικού ακινήτου στην Αθήνα το οποίο διαχειρίζεται σήμερα η Hilton και είναι μέτοχος και σε εταιρίες με στόχο την ανάπτυξη και διαχείριση τουριστικών-οικιστικών συγκροτημάτων στο Ελληνικό. Προέδρος είναι ο Αχιλλέας B. Κωνσταντακόπουλος.

Η FALIRO HOUSE Α.Ε. είναι η εταιρία που δημιούργησε ο Χρήστος B. Κωνσταντακόπουλος και δραστηριοποιείται στον τομέα της παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου, με έργα όπως το Before Midnight, The Lobster και The Lost Daughter, καθώς και στην παροχή υπηρεσιών παραγωγής σε studios του εξωτερικού, συμπεριλαμβανομένων των Disney, Amazon, Universal και Netflix.

Οι παραπάνω εταιρίες δραστηριοποιούνται και σε άλλους κλάδους και έχουν συμμετοχές σε πλήθος άλλων εταιριών.

Το Ίδρυμα "Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου" είναι ένα κοινωφελές ιδιωτικό μη κερδοσκοπικό ίδρυμα, το οποίο σχεδιάζει, διαχειρίζεται και χρηματοδοτεί προγράμματα που αφορούν στην έρευνα, στην εκπαίδευση και στην υποστήριξη τοπικών δομών, πρωτίστως στη Μεσσηνία αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ