Η πρώτη Porsche που σχεδιάστηκε ποτέ είχε 4 ρόδες αλλά έμοιαζε με κάρο εξού και car - Να την! (φωτό)
Η πρώτη πόρσε που σχεδιάστηκε από τον ιδρυτή της εταιρείας Φέρντιναντ Πόρσε ήταν… παρκαρισμένο σε γκαράζ στην Αυστρία από το 1902. Πρόκειται για το ηλεκτρικό μοντέλο του 1898 Egger-Lohner, γνωστό ως P1, το οποίο σχεδιάσει πολύ πριν ιδρύσει την εταιρεία του το 1948, όταν ήταν ακόμα ένας νεαρός με γνώσεις μηχανολογίας, αλλά δίχως τη σχετική εκπαίδευση.
Η πρώτη πόρσε που σχεδιάστηκε από τον ιδρυτή της εταιρείας Φέρντιναντ Πόρσε ήταν… παρκαρισμένο σε γκαράζ στην Αυστρία από το 1902. Πρόκειται για το ηλεκτρικό μοντέλο του 1898 Egger-Lohner, γνωστό ως P1, το οποίο σχεδιάσει πολύ πριν ιδρύσει την εταιρεία του το 1948, όταν ήταν ακόμα ένας νεαρός με γνώσεις μηχανολογίας, αλλά δίχως τη σχετική εκπαίδευση.
Δεν διαθέτει την αίγλη, τη λάμψη και βέβαια την ταχύτητα των μοντέλων που έχουν γίνει σήμα-κατατεθέν της πόρσε, είναι όμως το πιο ιστορικό όχημα της εταιρείας καθώς το οδηγούσε ο ίδιος ο ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1899, όταν κέρδισε αγώνα αυτοκινήτων στο Βερολίνο.
Η πρώτη πόρσε κυκλοφόρησε στους δρόμους της Βιέννης στις 26 Ιουνίου του 1898 και το… ιερό δισκοπότηρο κάθε συλλέκτη αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε πρόσφατα από την εταιρεία. Μάλιστα, Το όχημα είχε κάποιες ελλείψεις στο αμάξωμα αλλά το προσωπικό του μουσείου της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στο οποίο φιλοξενείται, κατάφερε να το αποκαταστήσει χρησιμοποιώντας πλέξιγκλας, αναφέρει το perierga.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr