Στα δικαστήρια Πειραιά ο Γ. Σπανός της ΕΤΕΚΑ μαζί με άλλους 5 κατηγορουμένους για λαθρεμπορία καυσίμων

Αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες ο πρόεδρος της ΕΤΕΚΑ, Γιώργος Σπανός, ο οποίος ολοκλήρωσε μετά από τρεις ώρες την κατάθεσή του στον 7ο ανακριτή Πειραιά, ενώ συνεχίζεται η απολογία των υπολοίπων πέντε συλληφθέντων, από τους 15 συνολικά.

Αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες ο πρόεδρος της ΕΤΕΚΑ, Γιώργος Σπανός, ο οποίος ολοκλήρωσε μετά από τρεις ώρες την κατάθεσή του στον 7ο ανακριτή Πειραιά, ενώ συνεχίζεται η απολογία των υπολοίπων πέντε συλληφθέντων, από τους 15 συνολικά. Το Σάββατο θα απολογηθούν, ο τμηματάρχης της διεύθυνσης εποπτείας Διαχείρισης Πετρελαιοειδών του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας Μανώλης Χατζόπουλος, ο υπάλληλος του Α' Τελωνείου Πειραιά Σ.Β καθώς και τρία ακόμα άτομα που φέρονται ως συνεργάτες του προέδρου της εταιρείας ΕΤΕΚΑ.



Αφού ολοκληρωθούν οι απολογίες τους στον ανακριτή θα παρουσιαστούν και στον εισαγγελέα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Στη συνέχεια αναμένεται να συνεδριάσουν ανακριτής και εισαγγελέας, προκειμένου να αποφασίσουν αν θα προφυλακιστούν ή όχι. Έξω από τα δικαστήρια παραμένουν για συμπαράσταση συγγενείς των συλληφθέντων, εργαζόμενοι της ΕΤΕΚΑ και οπαδοί του Ατρομήτου.

Συνολικά στην υπόθεση εμπλέκονται 24 άτομα, στελέχη κρατικών υπηρεσιών, οδηγοί βυτιοφόρων και πρατηριούχοι. Οι υπόλοιποι συλληφθέντες που κρατούνται στη ΓΑΔΑ θα απολογηθούν την Κυριακή και τη Δευτέρα. Οι κατηγορίες που βαρύνουν τους συλληφθέντες οι οποίοι είχαν διακινήσει στην αγορά 4,5 εκατ. λίτρα λαθραίο πετρέλαιο, είναι η σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, λαθρεμπορία καυσίμων σε βαθμό κακουργήματος, ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, ενεργητική και παθητική δωροδοκία κατ΄ έξακολούθηση και κατάχρηση εξουσίας.

Τα μέλη του κυκλώματος παρακρατούσαν το ναυτιλιακό πετρέλαιο μετά από ανεφοδιασμό πλοίων ναυτιλιακών εταιρειών και στη συνέχεια μετά από πρόσμιξη με πετρέλαιο κίνησης το διοχέτευαν στα πρατήρια. Πολλές φορές οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα για να παραλάβουν λιγότερη ποσότητα από αυτήν από αναγράφονταν στα παραστατικά, κατέστρεφαν τα ζυγολόγια ενώ σε άλλες περιπτώσεις γέμιζαν με νερό κάποια από τα διαμερίσματα της δεξαμενής του βυτιοφόρου αυξάνοντας έτσι τεχνηέντως το μικτό βάρος του οχήματος.

Σύμφωνα με την αστυνομία οι διαφυγόντες δασμοί και φόροι την τελευταία 2ετία ξεπερνούν τα 3.500.000 ευρώ. Έως τώρα έχουν κατασχεθεί 8.000 λίτρα ναυτιλιακού καυσίμου, πέντε βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς καυσίμων και 18.400 ευρώ.

Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου έξι μήνες, όταν στα γραφεία της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας της Δυτικής Αττικής υπήρξαν καταγγελίες για κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων που λυμαίνεται την αγορά, εξαπατώντας ναυτιλιακές εταιρείες και καταναλωτές καυσίμων. Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ ύστερα από εκτεταμένες έρευνες ζήτησαν και τη συνδρομή του κοριού της ΕΥΠ.

Ο πρόεδρος της ΕΤΕΚΑ σε ανακοίνωσή του για το θέμα αναφέρει ότι οι εναντίον του αποδιδόμενες κατηγορίες είναι έωλες και αστήρικτες και ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στη κρίση της Ελληνικής Δικαιοσύνης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr