Jeremy Fragrance: Η παράξενη πορεία προς την δημοσιότητα – Διάσημος επιχειρηματίας που ξεκίνησε ως αποτυχημένος τραγουδιστής (φωτό & βίντεο)

Αλλόκοτος αλλά το κοινό τον αγαπά

Ο Daniel Sredzinski έχει μια αξιοσημείωτη πορεία στην βιομηχανία της μόδας και των αρωμάτων.

Η απόφασή του να δοκιμάσει διάφορους τομείς όπως η μουσική και η χορογραφία συνυφαίνεται με την δημιουργική φύση.

Ο Daniel, που γεννήθηκε στη γερμανική πόλη Oldenburg στις 5 Φεβρουαρίου 1989, ήθελε να γίνει διάσημος από μικρός. Όταν έγινε 16 ετών άρχισε να παρακολουθεί μαθήματα χορού, τα οποία τον οδήγησαν να εμφανιστεί σε διάφορες παραστάσεις στο Κρατικό Θέατρο του Όλντενμπουργκ.

Εντάχθηκε στο boy band Part Six και υιοθέτησε το όνομα Jeremy Williams.

Η περιπέτεια του συγκροτήματος ήταν σύντομη.

Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του πρώτου τους άλμπουμ, η EMI αποφάσισε να μην ανανεώσει το δισκογραφικό τους συμβόλαιο.

Δεν το έβαλε κάτω όμως και το 2011 κυκλοφόρησε το σόλο single All of Me, ενώ μερικά χρόνια αργότερα δοκίμασε την τύχη του σε ένα δεύτερο συγκρότημα με το όνομα Golden Circle, αποτυγχάνοντας και πάλι.

Μετά από αυτό το μεγάλο μουσικο "ταξίδι" αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα.

 

 

 

 

Χωρίς να έχει κάποιο σχέδιο, έφυγε για τη Χαβάη και εκει σε ένα κατάστημα Abercrombie & Fitch, ερωτεύτηκε το Fierce, το άρωμα με το οποίο η εταιρεία περιλούζει το εσωτερικό όλων των καταστημάτων της.

Χωρίς να είναι ειδικός στα αρώματα, επιστρέφοντας στη Γερμανία αποφάσισε να εμβαθύνει στο θέμα και να ανοίξει δύο κανάλια στο YouTube, ένα στα γερμανικά και ένα στα αγγλικά, με το όνομα Jeremy Fragrance.

Στο πρώτο του βίντεο, που δημοσιεύτηκε στις 2 Ιουνίου 2014, συνέκρινε το Le Male του Jean Paul Gaultier με το 1 Million του Paco Rabanne.

Στην περιγραφή, συμπεριέλαβε κάποιες εταιρίες για την αγορά και των δύο μπουκαλιών.

Τον Δεκέμβριο του 2016, δυόμισι χρόνια μετά το ντεμπούτο του στην πλατφόρμα, το Amazon του κατέβαλε περισσότερα από 5.000 δολάρια.

Εξέπεμπε ακτινοβολία και, κυρίως, αξιοπιστία.

 

 

 

Το 2019, ανακοίνωσε μια εκστρατεία crowdfunding για να ξεκινήσει τη δική του μάρκα, Fragance One, και να παράγει το πρώτο του άρωμα μαζί με τον Alberto Morillas (ο οποίος έχει δημιουργήσει αρώματα για την Bvlgari και τη Zara): Office for Men.

 

 

Έθεσε ως στόχο τα 25.000 ευρώ, συγκεντρώνοντας συνολικά 780.149 ευρώ!

Με εκατομμύρια followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (1,3 στο Instagram, 2,2 στο YouTube και 7,6 στο TikTok), κανένας influencer δεν μπορεί να τον επισκιάσει στον τομέα του.

Βέβαια από τότε που ανακάλυψε το TikTok, τα βίντεό του είναι όλο και πιο θεατρικά και αλλόκοτα, είναι ουσιαστικά memes.

 

 

 

 

Ο λογαριασμός No Context Jeremy Fragance συγκεντρώνει πολλά από αυτά: από το πουθενά κάνει push-ups με το ένα χέρι, χορεύει και φωνάζει.

Είναι μία παράξενη συμπεριφορά, αλλά ο κόσμος ακόμα τον αγαπάει και τον ακολουθεί.

Διαβάστε ακόμα: Τι είναι το Parfum και τι το Eau de Parfum; - Ποια η διαφορά με το Eau de Toilette;

 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ